Ainoa asento saada orgasmi on vatsallaan. Ei kai vauvoille (kaksoset) ole voinut aiheutua vahinkoa, kun vielä nyt viikolla 27 toimitin hommat puoliksi mahallaan/puoliksi kyljellään?? Ei tuntunut kipua, joten en ajatellut asiaa ennenkuin jälkeenpäin.. En kai vain ole aiheuttanut jotakin vahinkoa!!
itsetyydytys raskaana..
4
1111
Vastaukset
- vahinkoa,
kyllä itsestä olo tuntuisi todella epämukavalta ja kivuliaalta, jotta asennolla saisi vahingoitettua vauvaa/vauvoja kohdussa.
- ap,
Kyllähän se järkikin vähän sanoi niin, mutta sitten kun paniikki iskee, niin on vaikea olla.. Kun miettii, mitä kaikkea oma ajattelemattomuus on voinut saada aikaiseksi. Ja kun ei tuosta ihmiskehosta niin paljon kuitenkaan tiedä, niin sitä miettii, että onko onnistunut muussaamaan vauvaparkoja tai jotain.. Mutta kovasti siellä on nyt taas tuntunut potkuja, että ilmeisesti kaikki tosiaan on ihan ok. Kiitos asiallisesta vastauksesta!
- minulle sanottiin
ei kuulemma kannata olla kokonaan mahallaan. jos on edes puoleksi kyljellään, niin se jo vähentää painetta.
- minä80
Itse luotan aika pitkälti siihen, että kroppa kyllä kertoo mikä on hyvä. Itselleni tulee mahallaan sen verran tukala olo, ettei siinä ainakaan seksistä voisi nauttia, joten pakko etsiä muita asentoja.
Puoliksi mahallaan/kyljellään voisin itse olla, mutta maha-asukki protestoi sitä niin vahvasti, että muutan aika nopeasti asentoa. Rv 23 menossa ja tosiaan jos olen yhtään masu sänkyä vasten niin potkuja satelee siihen "lytyssä" olevaan mahan osaan hyvin nopeasti ja vaativasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808