a-miehelle

Oon vaan

niin pirun ujo kun katot niillä ihanilla silmilläs ;)

18

1611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi...

      sama pätee toisinkin päin. ;)

      • kun...

        vähän vilkasta ;)


      • sanat..
        kun... kirjoitti:

        vähän vilkasta ;)

        jos olet hän:) Mutta nyt lähden töihin.


      • muidenkin
        sanat.. kirjoitti:

        jos olet hän:) Mutta nyt lähden töihin.

        läsnäolo vaikuttaa ainakin minuun. Jos oltais vaan me kaksi joskus jossain...


      • muuta..
        muidenkin kirjoitti:

        läsnäolo vaikuttaa ainakin minuun. Jos oltais vaan me kaksi joskus jossain...

        ... ihan vaan kahdestaan:) Jos olet hän, niin kirjoitin taas sinne yhteen vanhaan viestiketjuun. Tiedät mihin jos...


      • sitä vanhaa
        muuta.. kirjoitti:

        ... ihan vaan kahdestaan:) Jos olet hän, niin kirjoitin taas sinne yhteen vanhaan viestiketjuun. Tiedät mihin jos...

        ketjua enää.. hmm.
        Miksi tämän pitää olla niin vaikeaa :)


      • kyllähän
        sitä vanhaa kirjoitti:

        ketjua enää.. hmm.
        Miksi tämän pitää olla niin vaikeaa :)

        se olis helpompaa tuolla oikeassa elämässä... tai ainakin selvempää, ei se mulle kyllä helppoa ole kun pitää aina ujostella:/ No se viestiketju ei ole tällä ihastumispalstalla, sen verran voin vihjata;)


      • tiedä...
        kyllähän kirjoitti:

        se olis helpompaa tuolla oikeassa elämässä... tai ainakin selvempää, ei se mulle kyllä helppoa ole kun pitää aina ujostella:/ No se viestiketju ei ole tällä ihastumispalstalla, sen verran voin vihjata;)

        helpottiko tuo vihje paljoa, ehkä vähän :) Mä myös ujostelen samalla tavalla. Kun vois vaan joskus "hyökätä" sun syliin, mutta unelmissa se vaan tapahtuu.


      • olisko...
        kyllähän kirjoitti:

        se olis helpompaa tuolla oikeassa elämässä... tai ainakin selvempää, ei se mulle kyllä helppoa ole kun pitää aina ujostella:/ No se viestiketju ei ole tällä ihastumispalstalla, sen verran voin vihjata;)

        se viestiketju tuolla ikävä-palstalla tai sitten tuo rakkausjutska :D


      • näköjään
        tiedä... kirjoitti:

        helpottiko tuo vihje paljoa, ehkä vähän :) Mä myös ujostelen samalla tavalla. Kun vois vaan joskus "hyökätä" sun syliin, mutta unelmissa se vaan tapahtuu.

        vihje vähän myöhässä:) Kyllähän niitä unelmia on itse kullakin;) Mutta nehän onkin tehty toteutettaviksi..

        Huhhuh, pitäis saada vielä illalla nukuttua ennen töihin lähtöä, mutta en tiedä onnistuuko nyt:D


      • muka...
        olisko... kirjoitti:

        se viestiketju tuolla ikävä-palstalla tai sitten tuo rakkausjutska :D

        olekaan sama, joka sinne kirjoitti, kun sinne oli tullut niin "ihmettelevä" viesti tänään... kyllä sinä taidat olla sama henkilö, kunhan yrität huijata minua:)


    • päin...

      Suomea tämä viesti on?

      • etelästä...

        eikä pohjosestakaan, täältä vaan jostakin ;)


    • en katsokaan

      samalla tavalla, vain sinua ;)

      • Olen otettu tästä kunniasta.Ei mun silmät niin ihmeelliset ole, samanlaiset kuin muillakin pulliaisilla...


      • sinä sitten

        katsot minua ;)


      • lailla,
        sinä sitten kirjoitti:

        katsot minua ;)

        haaveilevasti ja kysyvästi :))


    • jo ap??

      Olisin vaan kysynyt, että milloin hän viimeksi katsoi sinua niillä ihanilla silmillä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      969
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      608
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      525
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe