a-miehelle

Oon vaan

niin pirun ujo kun katot niillä ihanilla silmilläs ;)

18

1581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi...

sama pätee toisinkin päin. ;)

• kun...

vähän vilkasta ;)

• sanat..
        kun... kirjoitti:

vähän vilkasta ;)

jos olet hän:) Mutta nyt lähden töihin.

• muidenkin
        sanat.. kirjoitti:

jos olet hän:) Mutta nyt lähden töihin.

läsnäolo vaikuttaa ainakin minuun. Jos oltais vaan me kaksi joskus jossain...

• muuta..
        muidenkin kirjoitti:

läsnäolo vaikuttaa ainakin minuun. Jos oltais vaan me kaksi joskus jossain...

... ihan vaan kahdestaan:) Jos olet hän, niin kirjoitin taas sinne yhteen vanhaan viestiketjuun. Tiedät mihin jos...

• sitä vanhaa
        muuta.. kirjoitti:

... ihan vaan kahdestaan:) Jos olet hän, niin kirjoitin taas sinne yhteen vanhaan viestiketjuun. Tiedät mihin jos...

ketjua enää.. hmm.
        Miksi tämän pitää olla niin vaikeaa :)

• kyllähän
        sitä vanhaa kirjoitti:

ketjua enää.. hmm.
        Miksi tämän pitää olla niin vaikeaa :)

se olis helpompaa tuolla oikeassa elämässä... tai ainakin selvempää, ei se mulle kyllä helppoa ole kun pitää aina ujostella:/ No se viestiketju ei ole tällä ihastumispalstalla, sen verran voin vihjata;)

• tiedä...
        kyllähän kirjoitti:

se olis helpompaa tuolla oikeassa elämässä... tai ainakin selvempää, ei se mulle kyllä helppoa ole kun pitää aina ujostella:/ No se viestiketju ei ole tällä ihastumispalstalla, sen verran voin vihjata;)

helpottiko tuo vihje paljoa, ehkä vähän :) Mä myös ujostelen samalla tavalla. Kun vois vaan joskus "hyökätä" sun syliin, mutta unelmissa se vaan tapahtuu.

• olisko...
        kyllähän kirjoitti:

se viestiketju tuolla ikävä-palstalla tai sitten tuo rakkausjutska :D

• näköjään
        tiedä... kirjoitti:

helpottiko tuo vihje paljoa, ehkä vähän :) Mä myös ujostelen samalla tavalla. Kun vois vaan joskus "hyökätä" sun syliin, mutta unelmissa se vaan tapahtuu.

vihje vähän myöhässä:) Kyllähän niitä unelmia on itse kullakin;) Mutta nehän onkin tehty toteutettaviksi..

Huhhuh, pitäis saada vielä illalla nukuttua ennen töihin lähtöä, mutta en tiedä onnistuuko nyt:D

• muka...
        olisko... kirjoitti:

se viestiketju tuolla ikävä-palstalla tai sitten tuo rakkausjutska :D

olekaan sama, joka sinne kirjoitti, kun sinne oli tullut niin "ihmettelevä" viesti tänään... kyllä sinä taidat olla sama henkilö, kunhan yrität huijata minua:)

• päin...

Suomea tämä viesti on?

• etelästä...

eikä pohjosestakaan, täältä vaan jostakin ;)

• en katsokaan

samalla tavalla, vain sinua ;)

• Olen otettu tästä kunniasta.Ei mun silmät niin ihmeelliset ole, samanlaiset kuin muillakin pulliaisilla...

• sinä sitten

katsot minua ;)

• lailla,
        sinä sitten kirjoitti:

katsot minua ;)

haaveilevasti ja kysyvästi :))

• jo ap??

Olisin vaan kysynyt, että milloin hän viimeksi katsoi sinua niillä ihanilla silmillä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8409
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2338
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2172
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1697
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      35
      1602
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1123
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      17
      985
    Aihe