niin pirun ujo kun katot niillä ihanilla silmilläs ;)
a-miehelle
18
1595
Vastaukset
- toi...
sama pätee toisinkin päin. ;)
- kun...
vähän vilkasta ;)
- sanat..
kun... kirjoitti:
vähän vilkasta ;)
jos olet hän:) Mutta nyt lähden töihin.
- muidenkin
sanat.. kirjoitti:
jos olet hän:) Mutta nyt lähden töihin.
läsnäolo vaikuttaa ainakin minuun. Jos oltais vaan me kaksi joskus jossain...
- muuta..
muidenkin kirjoitti:
läsnäolo vaikuttaa ainakin minuun. Jos oltais vaan me kaksi joskus jossain...
... ihan vaan kahdestaan:) Jos olet hän, niin kirjoitin taas sinne yhteen vanhaan viestiketjuun. Tiedät mihin jos...
- sitä vanhaa
muuta.. kirjoitti:
... ihan vaan kahdestaan:) Jos olet hän, niin kirjoitin taas sinne yhteen vanhaan viestiketjuun. Tiedät mihin jos...
ketjua enää.. hmm.
Miksi tämän pitää olla niin vaikeaa :) - kyllähän
sitä vanhaa kirjoitti:
ketjua enää.. hmm.
Miksi tämän pitää olla niin vaikeaa :)se olis helpompaa tuolla oikeassa elämässä... tai ainakin selvempää, ei se mulle kyllä helppoa ole kun pitää aina ujostella:/ No se viestiketju ei ole tällä ihastumispalstalla, sen verran voin vihjata;)
- tiedä...
kyllähän kirjoitti:
se olis helpompaa tuolla oikeassa elämässä... tai ainakin selvempää, ei se mulle kyllä helppoa ole kun pitää aina ujostella:/ No se viestiketju ei ole tällä ihastumispalstalla, sen verran voin vihjata;)
helpottiko tuo vihje paljoa, ehkä vähän :) Mä myös ujostelen samalla tavalla. Kun vois vaan joskus "hyökätä" sun syliin, mutta unelmissa se vaan tapahtuu.
- olisko...
kyllähän kirjoitti:
se olis helpompaa tuolla oikeassa elämässä... tai ainakin selvempää, ei se mulle kyllä helppoa ole kun pitää aina ujostella:/ No se viestiketju ei ole tällä ihastumispalstalla, sen verran voin vihjata;)
se viestiketju tuolla ikävä-palstalla tai sitten tuo rakkausjutska :D
- näköjään
tiedä... kirjoitti:
helpottiko tuo vihje paljoa, ehkä vähän :) Mä myös ujostelen samalla tavalla. Kun vois vaan joskus "hyökätä" sun syliin, mutta unelmissa se vaan tapahtuu.
vihje vähän myöhässä:) Kyllähän niitä unelmia on itse kullakin;) Mutta nehän onkin tehty toteutettaviksi..
Huhhuh, pitäis saada vielä illalla nukuttua ennen töihin lähtöä, mutta en tiedä onnistuuko nyt:D - muka...
olisko... kirjoitti:
se viestiketju tuolla ikävä-palstalla tai sitten tuo rakkausjutska :D
olekaan sama, joka sinne kirjoitti, kun sinne oli tullut niin "ihmettelevä" viesti tänään... kyllä sinä taidat olla sama henkilö, kunhan yrität huijata minua:)
- päin...
Suomea tämä viesti on?
- etelästä...
eikä pohjosestakaan, täältä vaan jostakin ;)
- en katsokaan
samalla tavalla, vain sinua ;)
Olen otettu tästä kunniasta.Ei mun silmät niin ihmeelliset ole, samanlaiset kuin muillakin pulliaisilla...
- sinä sitten
katsot minua ;)
- lailla,
sinä sitten kirjoitti:
katsot minua ;)
haaveilevasti ja kysyvästi :))
- jo ap??
Olisin vaan kysynyt, että milloin hän viimeksi katsoi sinua niillä ihanilla silmillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656400
- 584442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283018- 612947
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271516Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331301
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201