Kirjoitan tänne IPU palstalle nyt ensimmäistä kertaa. Olen tuo julkisuudessa kohuttu henkilö.
Olen ylpeä kun löytyi IPU.
Syynä ei ollut vain tuo lautakuntapaikka menetys. Ääniharavana olin itse neuvotteluissa ja sairastuin enkä pystynyt viimeiseen kokoukseen osallistumaan. Muut soitettiin läpi ja saatu paikka vaihdettiin toiseksi. Enpä tuntunut kuuluvan ryhmään. Eikä varmasti olisi jatkossa ollut tilaa sanoa omaa mielipidettä mihinkään. En ole ainoa joka pettyi. Tunsin etten saa ajatella itsenäisesti ollenkaan. En saanut olla pettynyt. Olisi pitänyt pyytää anteeksi että käsitin asian väärin. Kiristettiin eroamaan. Kaksi kokousta oli pelkkää haukkumista.Yritin sopia ja pyysin anteeksi omaa suuttumustani ei riittänyt mikään. Nimeäni ei haluttu kokouksessa valtuustoryhmään ja yksin PS ei voinut jatkaa.Menetin sen myötä myös paikkani piirissä jossa ei voi toimia jos ei kuulu valtuustoryhmään!Mitä jäljelle ääniharavana jäi? Kiitoksena sihteeri-taloudenhoitajan työstä käteen ei jäänyt mitään! Kuntaan soitettiin ja kysyttiin miten minut voidaan erottaa! Soitin kuntaan ma ja hallinnonjohtaja rehellisesti kertoi onneksi asian minulle ja sanoi ettei voida valtuutetttua erottaa. Se oli vikatikki!!Vara ihmisestä tuli puheenjohtaja ja suostuin siihen,koska olin sairaalassa joulukuussa. Homma meni latistamiseksi. Henkistä painostusta oli viimeinen kk ja sairaudelle ja jaksamiselle ei kovin hyvää tehnyt. Lopettaa en halunnut kun käyn miehen mukana juttelemassa kotona asuvien ja kotiapua tarvitsevilla. Mies jatkaa yritystä jonka jouduin lopettamaan vamman takia. Minulle tärkeää olisi tukea omaishoitajien
asemaa. Tällä hetkellä itse selviän kotona ilman apua. Sydänlääkkeet ovat auttaneet verenkiertoon. Haluan oikeasti tehdä jotain omaishoitajien aseman parantamiseksi ja sijaisten saamiselle. En ole narsisti joka protestoi perustamalla oman IPU osaston. Tiedän pienen puolueen äänimäärät ja mutta vaaliteemat ovat tosi hyviä! Haluan alkaa valtuutettuna tekemään töitä lamasta huolimatta ihmisten paremman perusturvan puolesta.Rankkaa on ja ilkeyksiä saa nimimerkkien takaa lukea! Olen osoitettu henkilö jota kohtaan on helppo nimimerkkien takaa haukkua.Tervetuloa jäseneksi vain.
Kunnanvaltuutettu Heini
uusi jäsen
11
431
Vastaukset
- Tervetuloa!
Hyvä Heini! Älä välitä p....n heittäjistä.
Olet tullut oikeaan porukkaan. Tälläkin palstalla on kaikenlaista soopaa, mutta ei joutavista pidä välittää.
Jaksamista ja voimia valtuustoon ja koko touhuun. - Laiho...
Mukava kirjoitus. Sen perusteella ryhmän muut jäsenet olivat erittäin ilkeitä. Ymmärrän tilanteesi.
Varo koitenkin tätä palstaa. Täällä pyörii eräs erittäin katkera henkilö monilla nimimerkeillä, jonka sivuihin voit tutustua täällä: http://vaali.wikia.com/wiki/Pekka_"Pietu"_Sivonen . Hän yrittää varmasti käyttää sinua keppihevosena jo 1,5 vuotta jatkueeseen Timo Soini -haukkumiseensa. Olet varmaan niin viisas, ettet lähde tämän henkilön kelkkaan. Soinihan ei ole sinulle mitään tehnyt. Et varmasti halua nimeäsi yhdistettävän erilaisiin "sontajuttuihin".
IPU:ssa on yleisesti ottaen ihan järkevää porukaa ja yhden henkilön ryhmässä ei varmasti ole muita kiusaajia.- AskoH
Olipa siinä mielenkiintoista luettavaa Sivosesta. Sen perusteella saa käsityksen, että hänen toiminnassaan on todellakin ollut ristiriitaisuuksia.
Mutta erityisesti kiinnitin huomiota siihen, että linkin kautta eiin tulleella sivulla kerrottiin Sivosen haluavan Suomelta toisessa maailmansodassa pöllittyjen alueiden palauttamista. Olenhan itsekin sitä vaatinut ja vaadin mm. Aluepalautus ry:n toiminnan kautta. (Aluepalautus ry:n ensimmäisenä puheenjohtajana muuten toimi mäntsäläläinen Jussi Liikonen. Kiinnostanee Heini Parviaista)Sivonen on kertonut olleensa perussuomalaisten vaalipäällikkönä Pohjois-Karjalassa viime eduskuntavaaleissa, koska hän halusi tukea Urpo Leppästä. Kuitenkin vuoden 2007 eduskuntavaalien edellä televisioidussa tai radioidussa (en muista kummassa) vaaliohjelmassa Leppänen suhtautui Suomen pakkoluovuttamien alueiden palauttamiseen kielteisesti. Jonkinlaista epäjohdonmukaisuutta Sivosen kohdalla tämäkin.
Vantaalla 12.2.2009 Asko Huttunen - ollut
AskoH kirjoitti:
Olipa siinä mielenkiintoista luettavaa Sivosesta. Sen perusteella saa käsityksen, että hänen toiminnassaan on todellakin ollut ristiriitaisuuksia.
Mutta erityisesti kiinnitin huomiota siihen, että linkin kautta eiin tulleella sivulla kerrottiin Sivosen haluavan Suomelta toisessa maailmansodassa pöllittyjen alueiden palauttamista. Olenhan itsekin sitä vaatinut ja vaadin mm. Aluepalautus ry:n toiminnan kautta. (Aluepalautus ry:n ensimmäisenä puheenjohtajana muuten toimi mäntsäläläinen Jussi Liikonen. Kiinnostanee Heini Parviaista)Sivonen on kertonut olleensa perussuomalaisten vaalipäällikkönä Pohjois-Karjalassa viime eduskuntavaaleissa, koska hän halusi tukea Urpo Leppästä. Kuitenkin vuoden 2007 eduskuntavaalien edellä televisioidussa tai radioidussa (en muista kummassa) vaaliohjelmassa Leppänen suhtautui Suomen pakkoluovuttamien alueiden palauttamiseen kielteisesti. Jonkinlaista epäjohdonmukaisuutta Sivosen kohdalla tämäkin.
Vantaalla 12.2.2009 Asko HuttunenEi nämä eri näkökannat ehdokkaan ja vaalipäällikön völillä olleet syynä huonoon vaalitulokseen.
Muut syyt vaalipäällikön toiminnassa olivat aiheena pettymykseen piirille sekä erityisesti Urpolle.
Onnea muutama päivä sitten 65 vuotta täyttäneelle Urpo leppäselle. - sydäntä
AskoH kirjoitti:
Vantaalla 12.2.2009 Asko HuttunenOlen kiinnostunut tuosta asiasta kun on sukujuuret Pohjois-Karjalassa ja Kuolismaalla.(kauempaakin)
Siinä olisikin rakennustyötä. Jos tuo rakas ja raiskattu Karjala takaisin saataisiin.Isovanhempien taloista ei taida enää kivijalkaakaan olla. Tuttumme on tehnyt evakko teatteria aiheesta evakkoretki.Vielä on elossa niitä hyvä sydämisiä pakolaisia karjalasta. Tutustuin Pro Kareliaan. Ne kertomukset saavat joka päivä jaksamaan kun kuulee miten uudelleen rakensivat karjalan ja vain hetki kun kaiken uudestaan menettivät! Jaalan kesäteatterissa vierailen katsomassa tutun kirjoittamaa tarinaa. Joka saa varmaan ensi kesänä taas jatko osan.
Rusgia neitsit valgea neitsit priihai priihai nentsuma nei,rusgesissa paitasissa ylen hyvä oli olla:) En varmaan osaa sitä kirjoittaa tuota ukki minulle pienenä lauloi.
T:Heini - AskoH
sydäntä kirjoitti:
Olen kiinnostunut tuosta asiasta kun on sukujuuret Pohjois-Karjalassa ja Kuolismaalla.(kauempaakin)
Siinä olisikin rakennustyötä. Jos tuo rakas ja raiskattu Karjala takaisin saataisiin.Isovanhempien taloista ei taida enää kivijalkaakaan olla. Tuttumme on tehnyt evakko teatteria aiheesta evakkoretki.Vielä on elossa niitä hyvä sydämisiä pakolaisia karjalasta. Tutustuin Pro Kareliaan. Ne kertomukset saavat joka päivä jaksamaan kun kuulee miten uudelleen rakensivat karjalan ja vain hetki kun kaiken uudestaan menettivät! Jaalan kesäteatterissa vierailen katsomassa tutun kirjoittamaa tarinaa. Joka saa varmaan ensi kesänä taas jatko osan.
Rusgia neitsit valgea neitsit priihai priihai nentsuma nei,rusgesissa paitasissa ylen hyvä oli olla:) En varmaan osaa sitä kirjoittaa tuota ukki minulle pienenä lauloi.
T:HeiniKun suhtauduit myönteisesti esille ottamaani Karjalan palautusasiaan, kirjoitan sen tiimoilta hieman lisää.
Entisen puolueesi johtaja Timo Soini suhtautui presidenttiehdokkaana riippumattoman ehdokkaan Arto Lahden rinnalla myönteisesti ajatukseen palauttaa Karjala takaisin Suomelle.
EU:sta irtautuminen on käsittääkseni täysin suomalaisten omissa käsissä. Jos Suomi päättää erota, asia on sillä selvä. Pakkoluovutettujen alueiden palauttamiseen tämä ei riitä, koska asiaan pitää saada naapurikin suostumaan. Toki sekin olisi jo jotakin, että saataisiin valtaosa suomalaisista palautushankkeen puolelle. Ei kai vuonna 1956:kaan juuri kukaan vastustanut Porkkalan palauttamista.
Vantaalla 13.2.2009 Asko Huttunen - olit karjalamme
AskoH kirjoitti:
Kun suhtauduit myönteisesti esille ottamaani Karjalan palautusasiaan, kirjoitan sen tiimoilta hieman lisää.
Entisen puolueesi johtaja Timo Soini suhtautui presidenttiehdokkaana riippumattoman ehdokkaan Arto Lahden rinnalla myönteisesti ajatukseen palauttaa Karjala takaisin Suomelle.
EU:sta irtautuminen on käsittääkseni täysin suomalaisten omissa käsissä. Jos Suomi päättää erota, asia on sillä selvä. Pakkoluovutettujen alueiden palauttamiseen tämä ei riitä, koska asiaan pitää saada naapurikin suostumaan. Toki sekin olisi jo jotakin, että saataisiin valtaosa suomalaisista palautushankkeen puolelle. Ei kai vuonna 1956:kaan juuri kukaan vastustanut Porkkalan palauttamista.
Vantaalla 13.2.2009 Asko HuttunenSuomi maksoi kovan hinnan. Kultakin joka sormuksina sotakorvauksina kerättiin päätyi jonnekin Ruotsiin!!
Tuo Suomen maan myyminen venäläisille ihmetyttää kun Karjalaakaan ei saa ostaa!! Täysin rappiolla on karjala. Venäjä vei rikkaudet herroille. Saastutti ja raiskasi koko maan. Miten kaunis se olisikaan jos se olisi hoidettu ja loistossaan. Itse olen nuorta sukupolvea ja luen kirjoista vain mitä se Karjala oli. Mummolassa on kuvakirjoja ja suvun kuvia millainen oli karjala kauppiaiden kulta aikana. Taitaa Duuman herrat ostaa itse Suomea. Pahimmillaan tulee laput rannoille pääsy kielletty ja omistavat järvet! Olen nähnyt Eestissä mitä oli Venäjän aika!! Olin suomalaisena koulussa siellä Venäjän vallan aikaan. HUH!! Suomea en saanut puhua jos olimme discossa olisi voinut tulla tappouhkauksia!!
Aika helvetti oli valloillaan.
- Kauko L
Tervetuloa Heini.
Monenlaista väkeä tällä palstallakin meilläkin on.
Pääsääntöisesti aivan moitteetonta porukkaa.
Häirikkö meilläkin on, tämä yllämainittu Pietu joka erottelee meitä ja välillä eroaa itse.
Hänestä ei kannata välittää, hän ei ole missään tehtävissä, valtuustoonkaan ei päässyt niinkin Sinä.- AskoH
Käyttämäsi nimimerkki Kauko L on sikäli huono, että siitä tulee mieleen hiljattain kuollut kaikkien ipulaisten tuntema Kauko Laihanen. Voisitko vaihtaa nimimerkkiäsi tai paljastaa todellisen henkilöllisyytesi?
Vantaalla 12.2.2009 Asko Huttunen
- Soinista minulla ei ole pah...
Soinista ei ole pahaa sanottavaa enkä häntä halua mollata. En tiedä tosin mikä mätämuna nyt hänelle olen. Mutta kuitenkin minun puolestani ei haukkuja hänelle lähde! Tunsin henkilökohtaisesti ja yritti tukea viestein. Ei vaan pysty kaikkeen.
- sulla
pöytäkirjoja toditeiksi kaikesta tuosta mitä väität? mikset vaatinut merkittäviksi eriäviä mielipiteitä niihin? eikö teitä ollut kuin te kaksi kokouksissa? meinaan vaan,että olis ollut edes nyt joku kolmas osapuoli selvittämässä välejänne. Mahtaa olla aika vahva persoonainen mies tuo sinun varavaltuutettusi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14510820
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414135Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981577Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?741435Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396