Tämänkin palstan sontijat

ovat soiniWätykset!

Onneksi Pietu ei anna periksi.

Pietu on SUURI!

10

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kävin juuri
    • Pekka, 51v.

      Minä ihmettelen miksi ei minua valita mihinkään.

      • Wätyspalstallesi!!

        Me halutaan edes joskus keskustella täällä
        oikeaa asiaa ipulaisten kesken. Hus, hus, menetkös jo siitä!!


    • siltä, että

      soiniWätyksillä on päämääränä vain mollata rehtiä ja oikeamielistä Pekka Sivosta.
      Sitä tehdään tällä palstalla lähes yötä päivää.
      Nukkuvatko he edes?! Luulisi ainakin hävettävän, sillä niin läpinäkyvää tuo toiminta on.

      • jakautuu...

        eu-vaalien takia...sivonenkin jakautuu...jakaus keskelle.


      • soiniWätys
        jakautuu... kirjoitti:

        eu-vaalien takia...sivonenkin jakautuu...jakaus keskelle.

        ilmestyy taas tänne palstalle päästelemään aivopieruja? Dorkaa!


      • Anonyymi
        jakautuu... kirjoitti:

        eu-vaalien takia...sivonenkin jakautuu...jakaus keskelle.

        Ano kuninkaaksi!
        Ryhtiliike on käynnissä

        Jopa Pietarin ydinjoukkokin ajaa hanketta suurella sydämellä!


    • Päämuslunisteri
    • .KRIIT1KKO.

      MIKSETTE SIIVOA PALSTAA?

      Kirjoittanut: KRIIT1KKO 15.7.2008 klo 15.15 .

      Ipun vähäinenkin maine varteenotettavana puolueena on mennyttä jos ette saa omistanne palstalle asiallista sheriffiä.

      Tai jos ette ITSE ole ahkerina tekemässä asiattomista viesteistä ilmoitusta yllpidolle.

      Niin se vain on. Jo kuukausia jatkunut palstan tahallinen pilaaminen, kusipäinen herjaaminen ja henkilökohtaisuuksiin meno sekä täysin sekavat vuodatukset ovat syöneet puolueen uskottavuuden nollaan.

      Kyse ei ole sananvapauden loukkaamisesta vaan suomi24:n sääntöjen noudattamisesta.

      Tälle palstalle ovat nyt kerääntyneet kaikki heikkolahjaiset provoilijat kiusaa tekemään, koska olette laiskoja ilmoittamaan asiattomuuksista ja räävittömyyksistä.

      Palstan aiheena on Ipu ja Ipun politiikka, ei Soini, ei Perussuomalaiset, ei Matti Keräsen konklaavit ja vakuutuslääkärit.

      Jos ette itse palstaa siivoa, ei sitä kukaan tee puolestanne, kun palstalla ei omaa sheriffiä ole.

      • Anonyymi

        Sheriffi Mcloud siivosi itsensä hautaan. Otappa siitä mallia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe