Heips!!
Akvaariossani uiskentelee tällä hetkellä 6 piikkisilmää, partis ja taisto. Nyt ajattelinkin kysyä että mitä voisin sinne lisätä. Sinineontetroja olen miettinyt, mutta paljonkohan sinne uskaltaisi laittaa niitä? Muita kivoja ehdotuksia otetaan myös vastaan :) Niin ja altaassa on 27 astetta lämmintä atm, PH 7,1. Kiitoksia jo etukäteen :D
lisää kaloja 112 l?..
2
279
Vastaukset
- -Rihma-
30-35 kpl? Ovat niin pieniä että voi ottaa ison parven!
- on hyvä valinta
Kasveja vaan riittävästi tai humuspitoista vettä.
Muutoin ne sinit pysyy piilossa koko ajan ja ryhmässä on voimaa että 10kpl on aivan liian vähän mutta määrähän tuolla jo kerrottiin.
Itsellä on 400L 37kpl sinineontetroja ja ei niitä liikaa ole vielä. Arka kala se on jos mikä, mulla niille ei ainakaan näytä kelpaavan mikään hiutaleruoka mutta pohjatabletit tekee kauppansa. Ottavat suuhun kyllä pienenpienenkin hiutaleen mutta sylkäisee sitten ulos, täytyy kysyä tuossa akvaarioliikkeestä mitä ne sanoo ruuan suhteen. No ei niitä nälkään ole kuollu vielä yhtään että sen puoleen eikä ne piilottelo pusikoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770