vanhasen2 hallitus ON MAAN ASIOIDEN HOIDOSSA ULKONA KUIN LUMIUKKO.
EIKÖ PÄÄMINISTERI MATTI VANHANEN TAJUA ASIAA ETTÄ KAIKKI PÄÄTÖKSET JA TEKEMISET OVAT VÄÄRIÄ...
ENSIMMÄISEN TÄYTYY TUO KOKOOMUSPUOLUE POISTAA TÄSTÄ HALLITUKSESTA...
KOKOOMUS ON AIVAN SEONNUT KATSOKAAN MITÄ VIRKAATEKEVÄT MINISTERIT PUHAA,PUHUU JA TEKEE...
EI KOKOOMUKSEN TAIDOILLA TEHDÄ KUIN HALLAA SUOMENKANSALLE....
SUOMEEN PITÄÄ SAADA VIRKAMIESHALLITUS JA HETI...
MATTI VANHASEN PITÄÄ JÄTTÄÄ EROILMOITUS TÄSTÄ RYÖSTÖHALLITUKSESTA...
PÄÄMINISTERI MATTI VANHANEN ON LAMMAS JA VALTIOVARAINMINISTERI KATAINEN SUSI...
SUSI VIE LAMMASTA.....
ONKO SUOMEN PORVARIHALLITUS AIVAN SEONNUT
8
317
Vastaukset
- SUOMENKANSA
KENKÄÄ NÄILLE RIKOLLISELLE JOTKA OVAT AJANEET SUOMEN SUOHON, LINNATUOMIOT KAIKILLE!
- itse vastasit itsellesi
Ja vielä "huutamalla". Tiedätkös, että on olemassa isot ja pienet kirjaimet. Isoja käytetään pisteen jälkeen. Pieniä lauseen sisällä.
- Pukin ja pässin yhdistelmä
Joka tapauksessa narsisti, ja Suomen kannalta erittäin vaarallinen narsisti. Asiat on niinkun ne tänäpäivänä on....vanhanen kerkiää käräjöimään julki tulleita panoasioitaan, ja ikäänkuin suurena sankarina julistaa:"Tätä minä hain"....
Eiköhän pääministerin pitäisi "hakea" jotain sellaista, mihin virkavalan pitäisi häntäkin velvoittaa........Saatana..:"Tätä minä hain"...Woihan Wuohen Wehkeet mikä saatanan tunari. - hakemaan ehjä
Kipase takasi sinne sossunluukulle ja pyydä toimiva näppäimistö. Missä pienetkin kirjaimet toimii.
- sossu muka
köyhälle suomalaiselle uuden näppäimistön.
vain pitäisikö lähteä pakolaiseksi jompaankumpaan naapurimaahan..ja hakea turvapaikkaa sanomalla että kuolee nälkään kun eurot on porvarit perkele ryöstänyt. - josösöä
sossu muka kirjoitti:
köyhälle suomalaiselle uuden näppäimistön.
vain pitäisikö lähteä pakolaiseksi jompaankumpaan naapurimaahan..ja hakea turvapaikkaa sanomalla että kuolee nälkään kun eurot on porvarit perkele ryöstänyt.Tulee mitä vaan!
- ???
Hyvin sanottu !
- äänestänyt
Suomen kansa halusi porvari hallituksen ja sai sen joten meidän täytyy olla tyytyväisiä hallituksen tekemisiin.
Kyllä ihmisten pitäisi tietää että raha juoksee rahan luokse.
nyt täytyy vain toivoa että suomea ei tämän hallituksen aikana ajeta ihan kuralle.
näyttäkää ensi vaaleissa mitä mieltä olette
Älkää äänestäkö ulkomuodon tai mainoskampanjan mukaan, Vaan ottakaa selvää mitä ehdokas on tehnyt yhteiseksi hyväksi eikä vain omaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027