Euro on vahvistunut tsekin valuuttaan nähden vuoden aikana yli 10%.
Octavia pitäis irrota kaupasta hintaa 18000€.
Skodan hinnassa ilmaa
17
1873
Vastaukset
- lineaarisesti
Suomessa osataan auton hintaan lätkiä kustannuksia ja 'kustannuksia', jotka eivät mitekään ole sidoksissa tehtaan hintaan.
Hölmöjähän Helkamalla olisivat, jos eivät ulosmittaisi mitään ekstraa Skodan suosion kasvussa.- salkdjfklsadj
Koska hinnassa on laskupaineita ei Skodaa kannata ostaa nyt. Hetken odottamalla voi netota pari tonnia.
- luulet...
salkdjfklsadj kirjoitti:
Koska hinnassa on laskupaineita ei Skodaa kannata ostaa nyt. Hetken odottamalla voi netota pari tonnia.
Vai laskupaineita!??? Suuressa suosiossa olevan auton hinnat tuskin alas tulevat. Se nyt on ihan selvä asia, meneehän niitä muutenkin kaupaksi vaikka kuinka paljon, ihan nykyiselläkin hinnalla. Toisin lienee laita joillakin marginaalimerkeillä ja -malleilla, joiden hintaa voidaan pudottaa myynnin edistämiseksi.
- kova tuloskunto
Skodien, varsinkin Octavian hinnoissa ollut kautta aikojen runsaasti "alennusvaraa". Tämänhän kertoo jokakeväiset -12% alennuskampanjat, joita on onnistuneesti tehty jo viimeisten vuosien aikana.
Nyt keväällä pitäisi rahkeet riittää noin 18% tasoon!!
Katsotaan koska Octavia ALENNUSMYYNNIT oikein alkaa. Tässä mallia:
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/02/19003- dodgen..
alen nyt ymmärtää. Jo ensi vuonna voipi tulla saasteverot meidän autoilijoiden maksettaviksi. Iso bensakone ja isot verot. Ja viimeistään sitten noiden amerikanihmeiden hinnasta on jäljellä murto-osa, kannattaa varmaan kiertää kaukaa. No jotenkin kai maahantuojan ja myyntiliikkeiden pitää noistakin eroon päästä.
- näillä eväillä
Ihmiset valitsevat paljonkuluttavien romujen sijasta luotettavia vähäruokaisia kulkuneuvoja, joista Octavia on yksi parhaista, varsinkin kun siihen on vielä tulossa konsernin nykyaikaisin 1,6 litran Greenline-dieselmoottori. Nämäkin autot myydään käsistä ja monen kuukauden odotusajalla, niin että edellisen kirjoittajan tapaiset ihmiset huuli pyöreänä seuraavat touhua.
- kehitys kulkee
Amerikan raudan saa jopa halvemmalla, kuin Skodan. Todennäköisesti käy niin, että Skoda pitää hintansa ja sitä ostetaan vähän. Tätä Hirviöjuoppoa Dodkea ei huoli kukaan puoli-ilmaiseksikaan. Siinä tämä USA:n autovalmistuksen murhe on. Puoli-ilmaiseksikin Dodke on äärimmäisen epätaloudellinen juoppo. Minä taas olen taloudellinen juoppo.
- Se on DODGE
kehitys kulkee kirjoitti:
Amerikan raudan saa jopa halvemmalla, kuin Skodan. Todennäköisesti käy niin, että Skoda pitää hintansa ja sitä ostetaan vähän. Tätä Hirviöjuoppoa Dodkea ei huoli kukaan puoli-ilmaiseksikaan. Siinä tämä USA:n autovalmistuksen murhe on. Puoli-ilmaiseksikin Dodke on äärimmäisen epätaloudellinen juoppo. Minä taas olen taloudellinen juoppo.
Eikä Dotke, ei kun DODke. Siis Dodge no niin nyt meni se DODke oikein.
- ocu II
Paska puhetta! Octaviaa ei ole koskaan myyty missään ale kampanjassa kun auto menee kaupaksi ilman niitäkin!
- kalliilla ostanut
ocu II kirjoitti:
Paska puhetta! Octaviaa ei ole koskaan myyty missään ale kampanjassa kun auto menee kaupaksi ilman niitäkin!
Jos en ihan väärin muista, niin keväällä -05, -06 ja -07 ainakin Veho myi Octavian mallia -12% alennuksella. Viime kevään kampanja taisi siirtyä alkukesään ja alennuskin oli pienempi, mutta kuitenkin tuntuva.
Joten alekampanjoita on edelleen luvassa? - etu käytetty
kalliilla ostanut kirjoitti:
Jos en ihan väärin muista, niin keväällä -05, -06 ja -07 ainakin Veho myi Octavian mallia -12% alennuksella. Viime kevään kampanja taisi siirtyä alkukesään ja alennuskin oli pienempi, mutta kuitenkin tuntuva.
Joten alekampanjoita on edelleen luvassa?12% hintaedun käytin -07,joten totta puhut.
- slakdjfljsf
kehitys kulkee kirjoitti:
Dodgen kulutus on litran isompi kuin 1.4 Scodan. Eihän tuo nyt paha ole.
- uskoton-ukko
slakdjfljsf kirjoitti:
Vasemmistolaisen ajattelutavan,jossa ei luoteta tavalliseen ihmiseen,eikä hänen sanomisiinsa SE ON HELKKARIN PALJON.Nyt ne etsii lukuja/testejä jossa Dodge kuluttaisi 4Lt/100km enemmän.Meijän naapurissa asui kommonisti muurari,se ei uskonnu mitään juttuja mitä sille kertoi.Saa nähdä miten KIA miehet suhtautuu 1.6 Cheedin testiin,jossa keskikulutus oli 9lt/100 Startin sivuilta löytyy Antti L:n tekemä koeajo.Siellä koeajetaan kymmeniä autoja,tunti hujahti äskein kevyesti.
- mallit
etu käytetty kirjoitti:
12% hintaedun käytin -07,joten totta puhut.
Joskin sikäli kun itse muistan, kyse oli rajatuista malleista (1.6 MPI Elegance oli ainakin). Ei siis mitään yleistä kaikista malleista ovh -12% tms. kampanjaa.
- muillakin joskus
mallit kirjoitti:
Joskin sikäli kun itse muistan, kyse oli rajatuista malleista (1.6 MPI Elegance oli ainakin). Ei siis mitään yleistä kaikista malleista ovh -12% tms. kampanjaa.
On näitä samanlaisia poistomyyntejä ollut muillakin automerkeillä.
- kulkee hajulla
slakdjfljsf kirjoitti:
Se pihimpi versio kulkee 6,5l.lla. Se taitaa olla se Daevoo Chevrolet. Oikea moottori on vähintään 5 litraa. Alle puolitoista litraa on mehukannu. Ford T150 5,7l V8 bensiini, kulutus 17 litraa/100km.
- sen pitäisi maksaa vähäemmän
Nousuaikana kaikkien autojen hinnoissa oli sitä "ilmaa", jota mm. voitoksi ja vältyspalkkioksi kutsutaan. Vähemmän se toki saisi maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626017Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813496Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242661No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165- 212159
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61659Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy84126781-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226- 261097