salon koira puisto

koiran kanssa kävijä koirap...

hei itse tykkään käydä koirani kanssa, koirapuistossa mutta koskaan , siellä ei ole ketään ? milloin oikein siellä on porukkaa olisi koirillekkin kiva leikkiä muiden, koirien kanssa. Hyvä että koirapuistonportti korjattiin vihdoin oli aika kauan rikki!

7

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muumikka

Voisin kuvitella että normaalin työajan jälkeen eli 16-18 välillä olisi porukkaa (?) Tässä kirjoitellen on nyt ainakin hyvä tilaisuus sopia koiratreffejä. Viekää hyvät ihmiset koirianne sinne puistoon. Saavat lemmikit olla ilman taluttimia ja nauttia vapaudesta!! Ei kannata murehtia että tuleeko koira toimeen toisten koirien kanssa. Ne tutustumis- ja laumanjärjestysasiat koirat osaavat hoitaa ihan itse.

• koiran kanssa kävijä koirap...

Joo olisi ihan mukava jos sovittaisiin koirien tapaaminen jotta koirillakin olisi mukavaa olla ja tutustua ehdotelkaa päivää ja kellon aikaa

• koiran omistaja

Kuten kirjoitit, tutustumis- ja laumanjärjestysasiat koirat osaavat hoitaa ihan itse. Olen täysin samaa mieltä. Kävin ennen koirapuistossa, mutta en enää. Meidän terrieri on kova "pomottamaan" muita, ei pure mutta rähisee todella pahan kuuloisesti, irvistelee ja saattaapi siinä risut ja männynkävytkin lennellä.Jotkut koiranomistajat ovat olleet siitä todella närkästyneitä, hyvä kun eivät ole käyneet koiraamme pois potkimassa. Loppuaikoina koirapuistossa käydessämme kävin komentamassa koiraamme pois "pomottamasta", jottei saataisi pahoja katseita. Oli joukossa kuitenkin niitäkin ymmärtäviä koiranomistajia, jotka kehottivat koirien antaa hoitaa laumajärjestysasiansa.
        Noh, me käydään nykyisin enää vain aidan takana kurkistamassa toisinaan.

• ????

Olis kiva tietää missäpäin Saloa koirapuisto sijaitsee? T: Tuleva koiranomistaja.

• tätitomera44

on ainakin kaksi. Toinen tupurissa, tupurin kaupan vieressä ja toinen pahkavuoressa, jäähallin kupeessa.

Pahkitsan puisto on luultavammin suositumpi kun siellä on valot.

• ????
        tätitomera44 kirjoitti:

on ainakin kaksi. Toinen tupurissa, tupurin kaupan vieressä ja toinen pahkavuoressa, jäähallin kupeessa.

Pahkitsan puisto on luultavammin suositumpi kun siellä on valot.

Kiitti tiedosta, nähdään siellä ;)

• Marizzza
        ???? kirjoitti:

Kiitti tiedosta, nähdään siellä ;)

Mä käyn yleensä neljän ja seitsemän välillä.. Aina on muita koiria ollu.

Meidän sisukas narttukin melkonen "jäkäjäkä" aina mutta ei käy kiini niin annan sen jäkättää siellä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe