Dante's

Highlight..

tänään klo 22.00. Kommentteja jahka kotiudutte plz.

89

11393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just sieltä...

lähin meneen...

• Dantesissa

Porukkaa oli tupa täynnä, jätkät veti täysillä. Sen huomaa, että vähän on aristelua vielä puolin ja toisin. Arilla tietysti on vähän alkukankeutta, kun on uusi bändi, sanat pitää muistaa, pirun paljon se kaveri pystyy lyhyessä ajassa päähänsä niitä sanoja lataamaankin.
      Yleisö selkeästi oli tullut katsomaan, miten homma sujuu eikä nyt vielä ihan täysillä ollut mukana. Joka tapauksessa ilmapiiri oli erittäin hyväksyvä, kyllä siellä tukat ja nyrkitkin heilui, porukka taputti, jopa yläkerrassa, jossa itsekin olin. Kaikki tuntui olevan tyytyväisiä. Muutaman keikan jälkeen homma pelittää mahtavasti. Yläkerrassa ainakin oltiin tyytyväisiä sekä bändin soittoon että Arin esityksiin. Eikä huutelijoita onneksi ollut tällä kertaa keikalla.

Uusia biisejäkin kuultiin, mutta ne Amoralin vanhatkin biisit on mulle uusia, samoin molemmat biisit uudelta sinkulta. Dig Up Her Bones oli aivan mahtava, se sopii Arin äänelle niin hyvin.

Tuo ensimmäinen vastannut ei kyllä keikalla ole ollut, koska keikka alkoi klo 22 ja loppui klo 22.45.

Itse olen tosi tyytyväinen, että lähdin keikkaa katsomaan.

• raportoinnista,

millaset fiilikset niistä uusista biiseistä, oliko enemmän "vanhan" amoralin vai yotsin tyylisiä?

• silta väliltä
        raportoinnista, kirjoitti:

millaset fiilikset niistä uusista biiseistä, oliko enemmän "vanhan" amoralin vai yotsin tyylisiä?

Mä tykkäsin kyllä kovasti niistä uusista, ne tosiaan on välimuoto entisistä ja YOTSista - ei örinää. Mä uskon, että uusi levy on täynnä hemmetin hyvää tavaraa.
        Olen aivan tykästynyt Amoralin soittoon, ne jätkät osaa, sitä paitsi niitä on tosi kiva katsellakin lavalla, kun kitaraa soitetaan vaikka missä asennossa ja Juhanahan on tosi hyvä rumpali, aivan mahtavuutta. Arilla oli etenkin Pekan kanssa kaikenlaisia sessioita lavalla, milloin moshattiin ja milloin mitäkin. Vähän tosiaan keikkoja enemmän niin siinä on hemmetin kova bändi, on kyllä nyt jo!

Mitä olen kuunnellut Nikon örinää, niin ei miellytä mua - mua kylmää sen ääni, mutta Arin örinä on jotenkin paljon miellyttävämpää ja pehmeämpää, puhumattakaan Arin laulusta. Se oli tosi hyvä tänäänkin.
        Harmi vaan, kun nyt ei ole Amoralin keikkoja vähään aikaan.

• mutta totta
        silta väliltä kirjoitti:

Mä tykkäsin kyllä kovasti niistä uusista, ne tosiaan on välimuoto entisistä ja YOTSista - ei örinää. Mä uskon, että uusi levy on täynnä hemmetin hyvää tavaraa.
        Olen aivan tykästynyt Amoralin soittoon, ne jätkät osaa, sitä paitsi niitä on tosi kiva katsellakin lavalla, kun kitaraa soitetaan vaikka missä asennossa ja Juhanahan on tosi hyvä rumpali, aivan mahtavuutta. Arilla oli etenkin Pekan kanssa kaikenlaisia sessioita lavalla, milloin moshattiin ja milloin mitäkin. Vähän tosiaan keikkoja enemmän niin siinä on hemmetin kova bändi, on kyllä nyt jo!

Mitä olen kuunnellut Nikon örinää, niin ei miellytä mua - mua kylmää sen ääni, mutta Arin örinä on jotenkin paljon miellyttävämpää ja pehmeämpää, puhumattakaan Arin laulusta. Se oli tosi hyvä tänäänkin.
        Harmi vaan, kun nyt ei ole Amoralin keikkoja vähään aikaan.

amoralin jätkät on helevetin komeita nyt koivunen pudonnut kuluneiden tasolle .

• mikään kovin
        mutta totta kirjoitti:

kummoinen bändi. Ari sen sijaan on jotain..vielä

• Amoralin takia

vai oliko ne tulleet kuuntelemaan niitä muita? Eli tyhjenikö tupa kun Amoral lopetti esiintymisen?

• ihan oikeesti
        mutta totta kirjoitti:

ja mun mielestä se neiti rummuissa on ihana!

• tyhjentynyt
        Amoralin takia kirjoitti:

vai oliko ne tulleet kuuntelemaan niitä muita? Eli tyhjenikö tupa kun Amoral lopetti esiintymisen?

mutta väheni kyllä. Sisäänpääsymaksulla sai kuunnella kaikki kolme bändii.

• ihqupihqu
        mutta totta kirjoitti:

Toi Ben varsinki on aika viileen tyylikäs komistus, harmi että se on varattu. Rumpalilla on ihana pandameikki, toinen kitaristi ois jumalattoman seksy pitkällä letillä, ja Ari on tietty Ari. Miks se piilottelee niitä kauniita sääriään rumien lögäböxyjen alla? Hiukset sentään huollettu hyvin. Ja laittais joskus kunnolla sitä meikkiä niin sais hämmennettyä miehuuttaan uhoavat hevikarjut kunnolla.

• Arin kauniit sääret
        ihqupihqu kirjoitti:

Toi Ben varsinki on aika viileen tyylikäs komistus, harmi että se on varattu. Rumpalilla on ihana pandameikki, toinen kitaristi ois jumalattoman seksy pitkällä letillä, ja Ari on tietty Ari. Miks se piilottelee niitä kauniita sääriään rumien lögäböxyjen alla? Hiukset sentään huollettu hyvin. Ja laittais joskus kunnolla sitä meikkiä niin sais hämmennettyä miehuuttaan uhoavat hevikarjut kunnolla.

näkyi erittäin selvästi polvesta alaspäin, muu kai olisi jo rietasta? Tukka oli ihana kuten aina ja kajalia sopivasti.
        Muutkin bändin jäsenet näytti tosi herkuilta.

• komeita
        ihqupihqu kirjoitti:

kundeja, kyl on silmäniloa loistavan musiikin säestyksellä! Tulispa nyt vaan lisää keikkoja ja mielummin Stadiin ,vaikka OTR.

• on luomuna
        ihqupihqu kirjoitti:

paras. Ei se pieni kajali tietty haittaa, mut on noinkin paras. Persoona on niin ihku. Mä diggaan noista housuista ja sen sääristä. Ari on ihqu.

• sinne ihan
        Amoralin takia kirjoitti:

meidän Arin takia.

• on se vaan
        ihan oikeesti kirjoitti:

ja mun mielestä se neiti rummuissa on ihana!

sit niin söde ja meikitkin aina hyvin kohillaan, voi että!

• pennut
        on se vaan kirjoitti:

sit niin söde ja meikitkin aina hyvin kohillaan, voi että!

sinne Abreu tmv. palstoille. Noi kommentit aiheuttaa vain myötähäpeää täällä.

• ihqusta
        Arin kauniit sääret kirjoitti:

näkyi erittäin selvästi polvesta alaspäin, muu kai olisi jo rietasta? Tukka oli ihana kuten aina ja kajalia sopivasti.
        Muutkin bändin jäsenet näytti tosi herkuilta.

keikkarapsasta

• tunteminen
        pennut kirjoitti:

sinne Abreu tmv. palstoille. Noi kommentit aiheuttaa vain myötähäpeää täällä.

muita kohtaan on merkki heikosta itsetunnosta.

• kiinnostavaa
        tunteminen kirjoitti:

muita kohtaan on merkki heikosta itsetunnosta.

Mitä mieltä muuten olet Dante´sin keikasta?

• hyvä..
        ihqusta kirjoitti:

keikkarapsasta

hienoa että kelpasi. Tein sen ihan sua varten, että jaksat lukea =D

• kiinnostavaa
        kiinnostavaa kirjoitti:

Mitä mieltä muuten olet Dante´sin keikasta?

Voit mennä ompeluseuran sivuille sitä joltakin kyselemään.

• että kommentoit
        hyvä.. kirjoitti:

hienoa että kelpasi. Tein sen ihan sua varten, että jaksat lukea =D

edes yhdessä lauseessa jotakin bändistä. =)

• ole oikea palsta
        kiinnostavaa kirjoitti:

Voit mennä ompeluseuran sivuille sitä joltakin kyselemään.

kysellä Dantesin kuulumisia, vai etkö ollut paikalla?

• siskorapsaa keikast

luettawis. onneks ei ihan niin mittawaa ku wiimeks ;)))

• kannalta että...

tuolla forkalla kirjottaa aktiivisesti enää vaan Arin marttakerho ja pikkuenkelit. Muut siellä juuri oo tota Misfits-coveria tai keikkoja kommentoinutkaan. Sinällään huvittavaa, kun Ari-fanit kirjottaa molemmille palstoille tismalleen samat keikkarapsat/jutut ja kommentoi sitten niitä keskenään.

Ei ihme että vanhojen Amo-fanien kommenteissa on ollut havaittavissa pientä närkästystä.

• kuunneltavaa
        kannalta että... kirjoitti:

tuolla forkalla kirjottaa aktiivisesti enää vaan Arin marttakerho ja pikkuenkelit. Muut siellä juuri oo tota Misfits-coveria tai keikkoja kommentoinutkaan. Sinällään huvittavaa, kun Ari-fanit kirjottaa molemmille palstoille tismalleen samat keikkarapsat/jutut ja kommentoi sitten niitä keskenään.

Ei ihme että vanhojen Amo-fanien kommenteissa on ollut havaittavissa pientä närkästystä.

Kyllä ne vanhat Amoral-fanit sieltä pikkuhiljaa ainakin osittain palaavat. Eilinen keikka oli hyvä esimerkki siitä, että kaikille on tarjontaa ja sulassa sovussa sieltä tulee örinät ja puhtaat biisit. Mä en ole ennen sulattanut örinöitä, mutta nyt nekin menee, kun eivät ole enää niin karheita. Samoin tulee todennäköisesti käymään muille niin päin, että he hyväksyvät kliinit. Bändihän soittaa yhtä hyvin kuin ennenkin eikä Aria voi kukaan moittia esityksistä, kyllä se on tonttinsa ansainnut. Sen hyväksynnän huomasi jo Frostbitessa ja eilen Dantesissa.

• helvetin paljon

surullisempaa, että sun on pakkomielteisesti alotettava toi martta-keskustelu jokaisessa triidissä, joka on siihen asti ollut ihan asiallinen.

• taitaa se suru olla

ihan kokonaan sun puolellas ku ei meekkään niin huonosti ku toiwoisit ;)))

lähtökohtahan ei koskaan ole ne muut waan se mitä ITSE funtsii asioist.

• jättää pois

On se niin monivivahteista kirjoitusta, jotta siitä saisi selkeä, voisi ainakin puolet jättää pois.

• kukin ny kirjottaa
        jättää pois kirjoitti:

On se niin monivivahteista kirjoitusta, jotta siitä saisi selkeä, voisi ainakin puolet jättää pois.

oman persoonans mukaan. jos toi on sen persoonan mukast niin sit on. saa siit poimimal ne tiedot irti mitkä tarwii. ite en diggaa kowin tunnepitosest tekstist mut ei mua ny aina tarwii miellyttää ;)))

• löysin vasta

yhdet rapsat molemmilta forkilta ja neki eri tyyppien. Oliks liikaa sulle?

• ovat ottaneet

opiksi.

• mielenkiintoista

saada lisää kommentteja keikasta, ei keikkarapsoista.

• niin sanat

mun suusta ;)

• etenkin uusista

biiseistä olisin kiinnostunut.. keikalle kun en Helsinkiin asti näin viikolla päässyt lennähtämään.
        Että osaisko joku niitä uusia biisejä kuvailla?

• Tykkäsin keikasta,

mutta koska tämä oli mulle ensimmäinen laatua Amoral, ei oikein voi vertailla mihinkään. Arin vaihdokset nopeasti laulutyylistä toiseen tekivät vaikutuksen, samoin bändin energinen soitanta. Kansaa oli paikalla mukavasti, biisilista oli nenäni alla ja siitä päättelin alkeellisella Amoral-tuntemuksella kuulleeni 3 uutta biisiä vanhojen ördäysten, Punssin ja Bonesin lisäksi. Muistaisi niistä nyt edes nimet, häpeän.:)
        Eturivissä kaksi neitokaista innostui strippaamaan rintsikka-asuun asti, mutta se ei näyttänyt bändiä kiinnostavan ja järkkäri tuli kehottamaan pistämään paidat päälle. Siinä vissiin illan suurin järjestyshäiriö :), mitään ihmeempää huutelua en kuullut eikä lavalle lentänyt mitään ylimääräistä. Arin hiukset liehui kauniisti tuulettimien pörrätessä (pakko tää on sanoa) ja koko orkesteri näytti muutenkin oikein hyvältä.
        Keikan kohokohta oli mielestäni tuo cover, Dig Up Her Bones. Aivan helvetin kauniisti vedetty, ei ollut kyyneleet kaukana.

• siinä aidan
        Tykkäsin keikasta, kirjoitti:

mutta koska tämä oli mulle ensimmäinen laatua Amoral, ei oikein voi vertailla mihinkään. Arin vaihdokset nopeasti laulutyylistä toiseen tekivät vaikutuksen, samoin bändin energinen soitanta. Kansaa oli paikalla mukavasti, biisilista oli nenäni alla ja siitä päättelin alkeellisella Amoral-tuntemuksella kuulleeni 3 uutta biisiä vanhojen ördäysten, Punssin ja Bonesin lisäksi. Muistaisi niistä nyt edes nimet, häpeän.:)
        Eturivissä kaksi neitokaista innostui strippaamaan rintsikka-asuun asti, mutta se ei näyttänyt bändiä kiinnostavan ja järkkäri tuli kehottamaan pistämään paidat päälle. Siinä vissiin illan suurin järjestyshäiriö :), mitään ihmeempää huutelua en kuullut eikä lavalle lentänyt mitään ylimääräistä. Arin hiukset liehui kauniisti tuulettimien pörrätessä (pakko tää on sanoa) ja koko orkesteri näytti muutenkin oikein hyvältä.
        Keikan kohokohta oli mielestäni tuo cover, Dig Up Her Bones. Aivan helvetin kauniisti vedetty, ei ollut kyyneleet kaukana.

ja lavan välissä joku tyyppi ainakin, vai oliko peräti kaks tyyppiä.... järjestyksenvalvonta oli kyllä siellä ihan retuperällä, kuten moni muukin asia.

• tämä ei ole
        siinä aidan kirjoitti:

ja lavan välissä joku tyyppi ainakin, vai oliko peräti kaks tyyppiä.... järjestyksenvalvonta oli kyllä siellä ihan retuperällä, kuten moni muukin asia.

mikään FROSTBITE -KETJU, hiton taneli.

• jengii näkyy huwittawan
        tämä ei ole kirjoitti:

mikään FROSTBITE -KETJU, hiton taneli.

kuteiden wähentely niin wois samantien pitää sellasen nudistikeikan et yleisö ois jo walmiiks nakuna siel ;)))

• videot

viipyvät? :)

• että niitä

ei juuri ole. Paikka oli vihonviimeinen videointiin. Näkyvyyden kannalta olisi joutunut videoimaan liian läheltä ja ääni olis mennyt ihan puuroksi. Siellä missä kuuluvuus olisi ollut sopiva, ei näkynyt mitään. Jos joku videoita julkaisee, niin epäilen kyllä laatua.

Keikalla oli paljon musa-alan ammattilaisia, ja huomasin etenkin uusien biisien kohdalla hyväksyvää nyökyttelyä. Ihan ensimmäinen biisi oli uusi, seuraava uusi sijottui keskipaikkeille ja kolmas lähelle loppua. Suunnilleen keskellä settiä oli YOTS ja ihan viimeisenä oli Dig Up Her Bones. Vanhoja biisejä oli kait?? Mute, Hang Me High, Distract, Nervasion ja Showdown. Eli setti oli sopivan sekaisin, mistä syystä niiden jotka ei ollu ennen edes vanhoja kappaleita kuulleet oli varmaan vaikea tunnistaa biisejä, etenkin kun ne seuras toisiaan lähes tauotta.

Thrahs-soitossahan instrumenttitausta on sopivan kaaottinen, mikä vaatii ehkä tottumista että erottaa soundit. Isoin ero uusissa ja vanhoissa biiseissä oli vokaaleissa (yllätys, yllätys;)). Uusissa biiseissä ne oli vahvoja säröllä ja nopeasti vaihtelevalla rytmityksellä.. kuulosti jo nyt aika virtuoosimaisilta suorituksilta Arilta. Yots poikkesi selvästi näistä muista melodisempana ja ihan rakenteeltaankin.

• Kuulostaa lupaavalta
        että niitä kirjoitti:

ei juuri ole. Paikka oli vihonviimeinen videointiin. Näkyvyyden kannalta olisi joutunut videoimaan liian läheltä ja ääni olis mennyt ihan puuroksi. Siellä missä kuuluvuus olisi ollut sopiva, ei näkynyt mitään. Jos joku videoita julkaisee, niin epäilen kyllä laatua.

Keikalla oli paljon musa-alan ammattilaisia, ja huomasin etenkin uusien biisien kohdalla hyväksyvää nyökyttelyä. Ihan ensimmäinen biisi oli uusi, seuraava uusi sijottui keskipaikkeille ja kolmas lähelle loppua. Suunnilleen keskellä settiä oli YOTS ja ihan viimeisenä oli Dig Up Her Bones. Vanhoja biisejä oli kait?? Mute, Hang Me High, Distract, Nervasion ja Showdown. Eli setti oli sopivan sekaisin, mistä syystä niiden jotka ei ollu ennen edes vanhoja kappaleita kuulleet oli varmaan vaikea tunnistaa biisejä, etenkin kun ne seuras toisiaan lähes tauotta.

Thrahs-soitossahan instrumenttitausta on sopivan kaaottinen, mikä vaatii ehkä tottumista että erottaa soundit. Isoin ero uusissa ja vanhoissa biiseissä oli vokaaleissa (yllätys, yllätys;)). Uusissa biiseissä ne oli vahvoja säröllä ja nopeasti vaihtelevalla rytmityksellä.. kuulosti jo nyt aika virtuoosimaisilta suorituksilta Arilta. Yots poikkesi selvästi näistä muista melodisempana ja ihan rakenteeltaankin.

nää uudet biisit. Tämmöstä mä vähän odotinkin :)

• löytyy!
      • kauniit sääret

näkyy maastohousujen alta..
        Kappas Jone ja Ellenkin ovat päässeet kuvaan, entä Ida?

• siivellä

mitähän se ykskin tyhjäntoimittaja siellä teki kieli ulkona , no pääsihän sekin taas vaihteeks julkisuuteen .

• vieny sun
        siivellä kirjoitti:

mitähän se ykskin tyhjäntoimittaja siellä teki kieli ulkona , no pääsihän sekin taas vaihteeks julkisuuteen .

naisen tai miehen??. Ymmärrettävää katkeruutta, jatka saman malliin.

• videon
      • karsee--

karsee.

• vain se
        karsee-- kirjoitti:

karsee.

typerä palsta provo.

• se typerä ihkufani
        vain se kirjoitti:

typerä palsta provo.

joka et tajuu että tää EI oo muuta kuin paskaa tää video. Sorry mutta näin on.

• huono..
        se typerä ihkufani kirjoitti:

mutta esitys oli ok..olin Dantesissa. Olis kiva jos joku laittais jonkun uuden biisin, niissä oli pari briljanttia suoritusta.

• Koivusen palsta.

Eiköhän sinun pitäisi siirtyä sinne Idols-palstalle, jospa sieltä löytyisi sinulle mieluista musaa. Minä itse en kyllä mene kenenkään palstalle dissailemaan, josta en pidä. Siinä on suuri ero.

• kiva, että joku
        huono.. kirjoitti:

mutta esitys oli ok..olin Dantesissa. Olis kiva jos joku laittais jonkun uuden biisin, niissä oli pari briljanttia suoritusta.

laittaa etes jonkinlaista videota, kun itse ei pääse noille keikoille, kun asuu niin eri puolella Suomea. Imperium-palstallakin oli ihan positiinen kommentti keikasta.

• saa sanoa
        Koivusen palsta. kirjoitti:

Eiköhän sinun pitäisi siirtyä sinne Idols-palstalle, jospa sieltä löytyisi sinulle mieluista musaa. Minä itse en kyllä mene kenenkään palstalle dissailemaan, josta en pidä. Siinä on suuri ero.

mielipidettään tällaisesta videosta joka on ihan persuuksista? Eikö siellä ollut mitään parempaa? Meinaan ettei tuota katsellessa voi tajuta mitä ylpeilyn aihetta tossa laulussa on oikeesti.

• laulun paras
        saa sanoa kirjoitti:

mielipidettään tällaisesta videosta joka on ihan persuuksista? Eikö siellä ollut mitään parempaa? Meinaan ettei tuota katsellessa voi tajuta mitä ylpeilyn aihetta tossa laulussa on oikeesti.

kohta on mielestäni se hiljaisempi laulu kohta. Se vain on aidoimman ja parhaimma kuulloista. Ei tee Arin äänelle repiä sitä tuollain. Ei edes kuulosta hyvälle, oli videon taso mikä tahansa. Jos laulaa puhdasta laulais rehellisesti ja hyvin ja jos öriseen niin sitten niin.

• huono...
        saa sanoa kirjoitti:

Paikan päällä kuulosti noin kymmenen kertaa paremmalta. Toi ei kuitenkaan ollut parhaasta päästä todellakaan, vaan kaks uutta biisiä, Mute ja Nervasion oli tällä kertaa parhaat.

• ei paras

mahdollinen,mutta näin paikan päällä olleena,voin sanoa et hyvä veto! Noi kundit soittaa viel niin helkkarin hyvin,kuulosti todella hyvältä!

• siel on
        laulun paras kirjoitti:

kohta on mielestäni se hiljaisempi laulu kohta. Se vain on aidoimman ja parhaimma kuulloista. Ei tee Arin äänelle repiä sitä tuollain. Ei edes kuulosta hyvälle, oli videon taso mikä tahansa. Jos laulaa puhdasta laulais rehellisesti ja hyvin ja jos öriseen niin sitten niin.

parikyt muuta vaihtoehtoo noiden kahden välissä. Pieneen muistiin pakatussa äänitallenteessa kuuluu vain ääriäänet.

• kannattaa enää

linkittää noita videoita tälle palstalle, kun sai noin negatiivisen vastaanoton. Ei siellä ollut muita kuin tämä.

• sanoman
        kannattaa enää kirjoitti:

linkittää noita videoita tälle palstalle, kun sai noin negatiivisen vastaanoton. Ei siellä ollut muita kuin tämä.

menemään perille noille "tuubittajille".

• ku lewyl mut

pitää kyl sanoo et se cover on todella mun mieleen. muist ei mitään tietoo. jos joskus senwert toipus et pääsis hoippumaan keikal.

• live-veto

tästä biisistä (vaikka videon laatu sukkaakin). Tykkäsin.

• aina parempii
        live-veto kirjoitti:

tästä biisistä (vaikka videon laatu sukkaakin). Tykkäsin.

ku lewytykset ihan jo sen eläwyyden takii. liwenä biisi ottaa muotonsa ja sitä woi taittaa mihin suuntaan tahansa et sillee paljon mielenkiintosempii. lewytykset sit taas on wirheettömämpii ja kliinisempii jos joku niit on wailla. taltioinnist tietty myös paljon riippuu et saaks biisist mitään irti muutaku taustamökää.

• tuskin enää

tippuu kommentteja.

• ikinä..

sai taas päivän naurut kun tätä mielipiteenvaihtoa seurasi.

• lukee koko ketjuu mut

oliks ari hiukset hyvin??

• Se leijonanharja

on aina hyvin.:)

• Kylläpäs se Iita
        Se leijonanharja kirjoitti:

on aina hyvin.:)

osaa stailata!!

• witust mut

ei keikast waan siit millasii rapsoi saa/pitää keikoist kirjottaa ja millasii ei sais.

yhteenwetona:

jokanen kirjottakoon ihan semmosii selontekoi ku sattuu haluamaan. jos on tyypillist lyhyt ja asiallinen tyyli niin sellast ja jos joku muu tyyli niin sellast myös. siis who cares kuhan jotain tietookin niist ilmenee ;)))

enpä oikeen usko et täs itseasias on kyse raporttien kritisoinnist waan yksinkertasest prowoamisest et turha tost on pitemmälti wääntää mut jatkakaa toki ku ootte alkuun päässeet ;)))

• kohtaa

täällä on lässytetty vitust? mua kiinnostais :)

• sulta tän

ketjun aiheesta. Pelkkää hyminää.

• uudestaa
        sulta tän kirjoitti:

ketjun aiheesta. Pelkkää hyminää.

jatka ny keskenäs tost wääntöö. mun pää on täynnä räkää muuteski etten ny jaksa leikkii.

• paljon juttuu

wähän asiaa. mut niin se tuppaa oleen näil leweyksil. jos täs jotai infoo on niin ei se ainakaan täst hewil löydy ;))

• tainnu

juuri infoa olla, jota tarttis muualle kopsata, joten menköön.

• sellast lepposaa
        tainnu kirjoitti:

kuiteski. ei mua haittaa tämmöset sen enempää kuin sekään jos niit ei ois.

• muualle kopsattavaa mutta
        tainnu kirjoitti:

tää ketju kuulemma häipyy huomenissa tai maanantaina joten jos meinaa jotain vielä raapustaa niin se on tehtävä nyt.

• peijaisii ku wiel
        muualle kopsattavaa mutta kirjoitti:

tää ketju kuulemma häipyy huomenissa tai maanantaina joten jos meinaa jotain vielä raapustaa niin se on tehtävä nyt.

kerkee. mittoi otetaan jo wai poltetaaks tää???

• nysse...

ruotii itseensä. angstaatsä ;))

• wiimeks jotai
        nysse... kirjoitti:

ruotii itseensä. angstaatsä ;))

kolmetoistkesäsenä ku kesät oli pitkii ja terii kulu rasia wiikos ;)))

• jostain lukeneeni

siis ite en ollu paikal tuol// et ari ja basisti moshas mut kitaristit pönötti paikallaan tms. ohan se aluks keskittymist waatiwaa toi soittaminenki oletan ku on uusii biisei. kai nekin siit relaa ajan oloon.

• tais olla

• vaan kun idolsissa

kommentoitiin että arin lavaesiintyminen ei oo kovin hyvää, vaan aika ujoo..

onko vieläkin? ,en käy sen keikoilla...

• ujoa
        vaan kun idolsissa kirjoitti:

ikinä ollutkaan ainaknn stagella. Tyyli on vaan cool eikä itseä esille tyrkyttävä.

• ujous ja epävarmuus-
        vaan kun idolsissa kirjoitti:

kommentit oli vain sitä nina tapion joka alan "asiantuntemusta". arihan sai myös pointseja rentoudestaan, eli aika ristiriitaista kommentointia. onhan ari itsekin kyllä myöntänyt jännittävänsä, ainakin joitain esiintymisiä. selvähän se on, että kaikkia artisteja jonkin verran jännittää esiintyminen, jopa isoja staroja.

• noita idols-aikoja
        ujous ja epävarmuus- kirjoitti:

kommentit oli vain sitä nina tapion joka alan "asiantuntemusta". arihan sai myös pointseja rentoudestaan, eli aika ristiriitaista kommentointia. onhan ari itsekin kyllä myöntänyt jännittävänsä, ainakin joitain esiintymisiä. selvähän se on, että kaikkia artisteja jonkin verran jännittää esiintyminen, jopa isoja staroja.

enää muistelemaan.
        tiesittekö muuten, että uusi idols-tähtikin on valittu?

• kiinnosta
        noita idols-aikoja kirjoitti:

enää muistelemaan.
        tiesittekö muuten, että uusi idols-tähtikin on valittu?

mutta rasisti on näköjään bannattu ja viestit poistettu=D

• Mikä rasisti
        kiinnosta kirjoitti:

mutta rasisti on näköjään bannattu ja viestit poistettu=D

ja missä??

Ketjusta on poistettu 182 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6842
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5105
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3349
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3232
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      28
      2391
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1746
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1391
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1332
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1246
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe