Miltä tää nyt kuulostaa?

tissuttelija vai juoppo

Niin olen nyt muutaman kuukauden (4) käyttäny tätä bissee aika runsaasti johtuen erosta. Aikaisemmin kävin baareissa ajatellen etten olisi niin yksin. Nyt olen varmaan päässyt asiassa eteenpäin kun olen aina kotona. Kaljaa menee tuo 24 viikossa ja välillä ei riitä. Hoidan työni, kaverisuhteet ja urheilunkin. Illalla sitten vaan istun yksinäni ja juon bissee kuunnellen musaa ja surffaillen netissä. Iltaisin juon ns. pienet kännit eli 6-10 kaljaa. Tiedän kyllä et tässä ei oo järkee mut ei kyllä oo muutakaan. Tulen hulluksi jos jään sohvalle katsomaan koko illaks telkkaria.

13

1000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tenu-keppi

Iltaisin juot 6-10 kaljaa ja viikossa menee tuo 24?

Sulla on vielä niin vähän iltoja viikossa, että ei huolta.

Joko koulujen hiihtolomat alkoi?

• tissuttelija vai juoppo

Juu en valaissut asiaa näköjään kokonaan. Teen kolmivuorotyötä jolloin työputken välissä ei hirveesti kerkee juoda. Iltavuorosta kun pääsee niin muutaman kerkee juoda ja sit kello on niin pirun paljo jo. Kyllä nää juomiset keskittyy vapaapäiville eli joko arkeen tai vkonloppuun!

• ja potkusi
        tissuttelija vai juoppo kirjoitti:

Juu en valaissut asiaa näköjään kokonaan. Teen kolmivuorotyötä jolloin työputken välissä ei hirveesti kerkee juoda. Iltavuorosta kun pääsee niin muutaman kerkee juoda ja sit kello on niin pirun paljo jo. Kyllä nää juomiset keskittyy vapaapäiville eli joko arkeen tai vkonloppuun!

ansainnut, toivottavasti saat ne pian.

ja potkusi kirjoitti:

Potkuja en tule hankkimaan kun on asuntolainaa ja autolainaa sen verran et työ on elinehto ja toisekseen tykkään käydä töissä. Jos sulla ei oo muuta sanottavaa niin mee vaikka johonkin kulmakuppilaan juttelee örisijöiden kanssa. Ihme paikka tää on, kun luulis et vois kirjotella asiallisesti :(

ja potkusi kirjoitti:

ja vielä lisätäkseni niin en ole töissä ollu kännissä vaan ainoastaan krapulassa. musta ei ees huomaa milloin oon krapulussa, joten potkut on aika kaukaa haettu....prkele

• talon ja auton

ja vielä lisätäkseni niin en ole töissä ollu kännissä vaan ainoastaan krapulassa. musta ei ees huomaa milloin oon krapulussa, joten potkut on aika kaukaa haettu....prkele

kun saat potkut, mutta onneksi viina jää. Tässä sinulle asiallinen totuus mitä kohti olet menossa. Kuvittelet ettei juomisesi haittaa työntekoa, vaan haittaa se ja sen kyllä tulet huomaamaan.

• tapasäsä

...että elämässä ei juuri nyt ole muuta sisältöä tai "hekumanhetkiä" kun bissen kanssa rentoutuminen. Ei siis kauhean pahalta, mutta se alkaa pikkuhiljaa riittämäänkin, eli pian et ehkä "tarvitse" enää mitään muuta, liikunta jää, eikä pari poissaolopäivää duunista kai haittaa..

Kuullostat tissuttelijalta, jolla riski kehittyä juopoksi -ihmiseen johon ei kannattaisi tutustua :( Tämä siis vain asiallinen kommentti, joita pyysit.

• hellanlettas......

"Kuullostat tissuttelijalta, jolla riski kehittyä juopoksi -ihmiseen johon ei kannattaisi tutustua". No on siinä kommentti!

Oma kokemus on, että ne juopot ovat sydämellisiä ihmisiä. Pahimpia ovat kaltaisesi nipottavat tiukkapipot, täydellisenä itseään pitävät.

• juttu!

Itse olen aa-lainen ja kutsuisin itseäni alkoholistiksi. Silti en ole vuosijuhlia raittiudessa viettänyt vaan 3-4 kk välein olen juonut päivän/illan. Se on rentouttanut ja en enää jaksa kuunnella tiukkapipoisten aa-laisten toruja. Olen se mikä olen.

Sinä olet myös ihminen, tunteva ja tietävä olento. Kun olet huomannut kaljoittelun rentouttavan, ja silti hoidat muut hommasi ja kuntokin ok, niin anna palaa. Älä kysele muilta miten SINUN tulisi elää, koska kukaan ei voi olla toisen elämän vartija ja tuomari!

Käy myös ravintoloissa! Ei sen tarvitse olla steriili trendibaari tai klubi, vaan ihan perussiisti pubi tai lähiöravintola. Voi jutella, ottaa rentoutusta jne. Koeta vaan pitää tietty hallinta ettei tule vaikeuksia (lompakon katoaminen, ryöstö tai pahoinpitely jne).

Elä, ja anna toisten elää! Tsemppiä! :)

• työmies *

Hienoa!Hoidat työsi,on kavereita,urheilet ja olet alkanut ajattelemaan kaljoittelua!Loppu on vain ja ainoastaan sinusta kiinni..tsemppiä !

• mitään osuutta

eroosi?

Kyllä eroni johtui muista syistä, mutta käytin kyllä alkoholiakin loppuvaiheessa suht reilusti. En ollut kotona ikinä humalassa vaan lähdin kavereiden kanssa liikenteeseen.

• diiiiibadubbadaaa

Kyllä eroni johtui muista syistä, mutta käytin kyllä alkoholiakin loppuvaiheessa suht reilusti. En ollut kotona ikinä humalassa vaan lähdin kavereiden kanssa liikenteeseen.

kotona juonutkaan niin kyllä sen juomareissut varmasti kotioloissa tuntuivat. Ei ole puolison kiva yksin kotona nyhjätä kun tietää toisen olevan ryyppyreissulla ja tuleehan noista monta kertaa sanomista jo senkin takia että kännipäissään törttöillään vääriin punkkiin ........ eli että välillistä vaikutusta ryyppäämisellä on vaikka sitä ei kotona harrastaisikaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe