Onko se jo geeneissä vai missä, mutta miksi nainen olettaa varsinkin tuiki tuntematon nainen baarissa, että miesten pitäisi ostaa juotavaa heille? Jokainen kustantakoon omat piristeensä-tutuille voi tarjoata kyllä joskus.
Erittäin tuomittavaa tämä on naisilta, jotka ovat muutenkin itse varakkaita-ja pyrkivät säästämään joka roposen omasta pussistaan. Siinä mielessä mies tai suurin osa miehistä on tyhmiä, kun ostelevat juomia-usein siitä jää luu känsäiseen kouraan.
Kaupungilla liikkuu yksi naispuolinen miestennaurattaja-noin 45 vuotias-joka kiertää tarjoajan luota toisen luo-ja lopulta viuhahtaa päishään kotiinsa. Monet makiat naurut saatu, kun on seurattu miten sellaistia jotka eivöt tunne ko. naista vedetään retkuun.
Selittäköön joku nainen miksi tarjota juomaa ilman mitään vastinetta esim seuraa tai muuta. Vähän sama kuion itse menisi kadulla ensimmäisen vastaantulijan luo ja sanoisi osta mulle kärkkäri ( hähää säästän eurot ja saan ilmaisen nautinnon)
Nainen on kallis kapistus
Vastarannan kiiski
3
484
Vastaukset
- GEENEISSÄ
Tuo on sen esiaste. Pahin vaihe seuraa puolison valinnan aikana, silloin duunarit tippuvat ja muhkeamman pankkitilin omaavat vievät voiton.
- i drink alone
jo aikaa sitten sellaiset siipiveikko naiset,enkä tarjoa.
- @@@
Onpahan aina ollu sen verran euroja taskus että itse juomani ostan, ja voin kohteliaasti kieltäytyä pillua vaila olevien ääliöiden tarjoamista drinksuista. Jos tuttu miehen puoli tarjoaa, voi ottaa ja TARJOTA takaisinkin. että ei kannata kaikkiin naisiin yleistää! Ei kiitos, pannaanko meillä vai teillä juomille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780