Nainen on kallis kapistus

Vastarannan kiiski

Onko se jo geeneissä vai missä, mutta miksi nainen olettaa varsinkin tuiki tuntematon nainen baarissa, että miesten pitäisi ostaa juotavaa heille? Jokainen kustantakoon omat piristeensä-tutuille voi tarjoata kyllä joskus.
Erittäin tuomittavaa tämä on naisilta, jotka ovat muutenkin itse varakkaita-ja pyrkivät säästämään joka roposen omasta pussistaan. Siinä mielessä mies tai suurin osa miehistä on tyhmiä, kun ostelevat juomia-usein siitä jää luu känsäiseen kouraan.
Kaupungilla liikkuu yksi naispuolinen miestennaurattaja-noin 45 vuotias-joka kiertää tarjoajan luota toisen luo-ja lopulta viuhahtaa päishään kotiinsa. Monet makiat naurut saatu, kun on seurattu miten sellaistia jotka eivöt tunne ko. naista vedetään retkuun.
Selittäköön joku nainen miksi tarjota juomaa ilman mitään vastinetta esim seuraa tai muuta. Vähän sama kuion itse menisi kadulla ensimmäisen vastaantulijan luo ja sanoisi osta mulle kärkkäri ( hähää säästän eurot ja saan ilmaisen nautinnon)

3

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GEENEISSÄ

Tuo on sen esiaste. Pahin vaihe seuraa puolison valinnan aikana, silloin duunarit tippuvat ja muhkeamman pankkitilin omaavat vievät voiton.

• i drink alone

jo aikaa sitten sellaiset siipiveikko naiset,enkä tarjoa.

• @@@

Onpahan aina ollu sen verran euroja taskus että itse juomani ostan, ja voin kohteliaasti kieltäytyä pillua vaila olevien ääliöiden tarjoamista drinksuista. Jos tuttu miehen puoli tarjoaa, voi ottaa ja TARJOTA takaisinkin. että ei kannata kaikkiin naisiin yleistää! Ei kiitos, pannaanko meillä vai teillä juomille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe