onko bmw merkkisissä autoissa huonohko alavääntö kun ne ajavat ykkösvaihteella melkeen kaasu auki 40 kymppiä kaupungissa? muissa autoissa vaihde on jo 3. tai 4. vaihteella ja paljon hiljaisempia,kärsiikö bmw alaväännöstä?
onko bmw alavääntö
14
860
Vastaukset
- 740d
se niin on mullakin vain 560nm/1750rpm,sun corolla vääntää oletettavasti helvetin paljon paremmin....
- niinkööö?
jos mun corollassa on paljon vähempi vääntöö niin miksi se silti menee 4 vaihteella 40 kymppiä kun pemarissa pitää olla ykkösvaihde päällä niinkuin katukuvassa näkyy? miksi näin?
- 740d
niinkööö? kirjoitti:
jos mun corollassa on paljon vähempi vääntöö niin miksi se silti menee 4 vaihteella 40 kymppiä kun pemarissa pitää olla ykkösvaihde päällä niinkuin katukuvassa näkyy? miksi näin?
jokainen corollakuski tuolla liikenteessä näyttäisi hyödyntävän ajoneuvonsa valtavaa vääntömomenttia,se nelonen tosiaan on päällä alle neljänkympin ja siitä sit kiihdytetään...vauhdin kasvu on huumaavaa...
- kaikki.
On se, kaikki bemarin kuutoskoneet ovat ilmeisen huonoja, tai sitten niitten autojen kuljettajat eivät vaan osaa ajaa...siitähän se kertoo, yleensä mummot unohtavat vaihtaa vaihdetta kakkosen jälkeen isommalle, mutta nykyisin nuoret miehet tekevät ihan samaa, ajotaito on huonontunut suomessa ja kortin saa liian helposti.
- vääntää ainoastaan
320nm. Surkeasti verrattuna 1.6l corollaan... Ai niin ja bensan kulutus matka-ajossa on 6.1l. Surkeaa :)
- vaihteella
vääntää ainoastaan kirjoitti:
320nm. Surkeasti verrattuna 1.6l corollaan... Ai niin ja bensan kulutus matka-ajossa on 6.1l. Surkeaa :)
miksi sinä sitten vongutat mopoasi sillä ykkös vaihteella jos säälittävä corollakin pystyy käyttää 4 vaihdetta katunopeuksissa?
- harmin paikka
vaihteella kirjoitti:
miksi sinä sitten vongutat mopoasi sillä ykkös vaihteella jos säälittävä corollakin pystyy käyttää 4 vaihdetta katunopeuksissa?
bmw miehet eivät tunnetusti osaa käyttää kytkintä
- tai sitten
harmin paikka kirjoitti:
bmw miehet eivät tunnetusti osaa käyttää kytkintä
kaikki muut vaihteet ovat rikki.
- Itse ajelen kylä ajot
vaihteella kirjoitti:
kylläkin kolmosella... Ohitukset 80 ylöspäin tapahtuu käden käänteessä vitos vaihteella! Entä corolla?
- nsu
se!
- E 60
Kyllä nyt taas tojo miehet on harmissaan kun he eivät sitä bemaria alleen saa, nyt bemaristit jo ajelee 1 vaihteellakin, voi voi sentään. Mulla ainakin 6 vaihdetta ja kaikki on mukavasti käytössä, myös pienillä nopeuksilla kun vääntöä nyt vaan sattuu olemaan, niin paljon että voisin siitä hieman luovuttaa naapurinkin autolle;)
Ymmärrän tojot ja muut et harmittaa, mut jos teidänkin kohdalle sitten vaikka ensielämässä.. - paras?
E 60 kirjoitti:
Kyllä nyt taas tojo miehet on harmissaan kun he eivät sitä bemaria alleen saa, nyt bemaristit jo ajelee 1 vaihteellakin, voi voi sentään. Mulla ainakin 6 vaihdetta ja kaikki on mukavasti käytössä, myös pienillä nopeuksilla kun vääntöä nyt vaan sattuu olemaan, niin paljon että voisin siitä hieman luovuttaa naapurinkin autolle;)
Ymmärrän tojot ja muut et harmittaa, mut jos teidänkin kohdalle sitten vaikka ensielämässä..eli onko nyt sit sun mielestä bmw paras auto?ainakin tekstistä päätellen niin voisi sanoa?
- E 60
paras? kirjoitti:
eli onko nyt sit sun mielestä bmw paras auto?ainakin tekstistä päätellen niin voisi sanoa?
Mulla on ollut Opel, muutama Volvo, Audi ja nyt bemu ja monilla muilla ajellut, eli täytyy kyl myöntää et onhan toi BEMARI AIVAN ERI LUOKKAA KUN ESIM. NOI EDELLÄ MAINITUT, SIIS TÄYSIN!
- se johtuupi
siitä mokomasta asiasta, kun se äänieristys on sitä luokkaa, ettei sitä kutosen vaimeaa murinaa juuri sisälle kuulu. Vahinkoja sattuu ja ykkösen pian unohtaa päälle vähän pidemmäksi aikaa. Heh. Joo ei tarvii vetää sitä 500kg tukkusäkkiä herneitä sieraimiin. Mutta ihan vakavasti puhuen omassa 330:ssä sitä on joskus huomannut maantiellä että "oho kato saakeli, mähän oon ajanu kolmosella 100km/h ties kuinka kauan", kun sitä moottorin ääntä ei oikeastikkaan hirveästi sisälle kuulu. Kutoskoneissa ainakaan. Toki sitten kyllä korkeammilla kierroksilla mukavasti alkaa kuulua :)
Itselläni ei ole vielä ilmennyt alaväännön keskenloppumista, vaikkei toki diisseleiden väännöille bensavehkeillä pärjätäkään. 2-litraisissa ja sitä pienemmissä bensanelosissa alavääntö kyllä puuttuu, kuten suurimmassa osassa kaikkia autoja, poislukien esim. uudet volkkarin TSI-koneet jotka ovat perin mainioita. Mutta niissä onkin ahtimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862