Eilen illalla löysin noin 3cm pitkän ihopalan siteestä, kuukautiset alkoi myös niihin aikoihin.
E-pillereitä oon syönyt noin vuoden, mutta olin ottamatta niitä melkein 2 kuukautta koska resepti oli hukassa =( tyhmää.
Nyt taas 3 viikkoa söin pillereitä, ja pilleritön viikko alkoi nyt maanantaina. Hyvin epätodennäiköistä että olisin saanut keskenmenon.
Muilla samanlaisia tapauksia?
Ihopala tuli ulos, en usko että keskenmeno....
5
678
Vastaukset
- vähän ajattelematonta
Totta kai on mahdollista että olet saanut keskenmenon. Olit kaksi kuukautta ilman ehkäisyä, raskaus on tällöin hyvinkin mahdollinen jos suojaamatonta seksiä harrastetaan. Lisäksi kertoisin sinulle, että E-pillerit eivät ole mitään karkkeja mitä sopii napsia silloin kuin resepti sattuu löytymään. Sekoitat kroppasi ihan totaalisesti jos pidät tuollaisia lyhyitä taukoja pillereistä. Jos pitää taukoa, pitäisi pitää vähintään puoli vuotta ja sitäkään ei kannata ilman hyvää syytä tehdä. Eli jos sinulta hukkuu resepti uudelleen niin käy hakemassa uusi hyvissä ajoin.
- Nimetön
Olisiko kyseessä sittenkin tavallinen hyytymä? Niitä esiintyy mulla joka vuodon yhteydessä.
- normaalia..
EI se oo mikään ihopala, kohdusta nyt tyhjenee kaikenmaailman roippeet tuon taukoviikon aikana sen veren mukana.
Ihan normaaliahan tuo on, outoa jos sulla ei ole koskaan ennen ollut tuollaista.
Kantsis vähän tutustua biologiaan, että mitä sen kuukautis/tyhjennysvuoto-veren mukana tulee ulos.
Ne riekaleet on kohdusta poistuvaa ja hajoavaa/hajonnutta kalvoa,jonka elimistö on valmistanut mahdollista raskautta varten. Kyllä siinä voi olla noita riekaleita, osia, jotka eivät ole hajonneet täydellisesti. - ...
Kun itselläni vielä oli kuukautiset niin verta tuli runsaasti ja sen mukana jos jonkinlaisia hyytymiä tosi paljon, kaippa se riippuu mitä kohdussa on, itselläni oli tosi isot myoomat ja siksi kohtu leikattiin pois,sen jälkeen jäi kaikenlaiset vuodot ja hyytymät. Hyytymät näyttivät joskus nahan palasilta, joten eipä taida olla syytä huoleen.
- .....
http://www.steadyhealth.com/excessive_tissue_during_menstruation-t87600-0-asc-0.html
täältä löytyi vastaus, aika tavallista, tai sitten ei?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827