Olen aina talvisin popsinut kalanmaksaöljypillereitä D-vitamiinin ja rasvahappojen tarpeeseen. Olen syönyt nyt n. 1½ kuukautta roaa (tai no halvempaa rinnakkaisvalmistetta Actavista), jonka pakkausselosteessa kielletään a-vitamiini lisien käyttö kuurin aikana. Tuossa kalanmaksaöljyssä / omegapillereissä on luonnollisesti jonkin verran myös a-vitamiini eli niitä ei ilmeisesti voi nyt syödä seuraavaan puoleen vuoteen? Onko jotain muita valmisteita, joita voisi syödä (eli ei olisi a-vitamiinia)?
Ja sitten, missä vaiheessa roan vaikutukset pitäisi alkaa näkymään? Tähän mennessä ei ole ilmennyt muuta kuin huulten kuivumista ja muutama viikko kuurin aloittamisen jälkeen joitakin järkyttävän kipeitä ja suuria ihonalaisia finnejä, joita mulla ei ennen roaa edes tullut ja nyt niistä jää varmaan kivat arvet. Nyt taas otsa ja posket puskevat hirveät määrät pieniä epäpuhtauksia, aikaisemmin posket olivat suht hyvässä kunnossa, nyt nekin on meikin alla ihan epätasaiset pienien näppyjen takia.
Toivottavasti tästä kuurista olisi jotain iloakin, kun olen jo ehtinyt useamman satasen upottaa yksityislääkärikäynteihin, antibiootteihin, voiteisiin, labrakokeisiin, e-pillereihin sekä nyt roaan.
Lisäravinteet Roan aikana
:nti:
1
219
Vastaukset
- Uncut
ilman A-vitamiinia olevia kalanmaksaöljykapseleita on olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117