Salaliittoteoria Jouni Laihosta elää WC ja GPP verkostovirityspiireissä.
WC tiedottaja Lahtinen MTV3:lle:
Rikosilmoituksenkin keskusrikospoliisin toiminnasta tehneen Lahtisen mukaan taustalla on salaliitto, joka ohjailee poliisin toimintaa sisäministeriöstä käsin.
- Siellä on tosi isoja nimiä, Lahtinen väittää.
Hän ei kuitenkaan halua kertoa, keitä henkilöt ovat. Ryhmä aikoo kertoa epäilyistään tarkemmin, kun heillä on enemmän todistusaineistoa asiasta.
--
Kuka henkilö voidaan nimetä. Tämä lienee varma.
Teoria sisäasiainministeriön hallintoneuvos Jouni Laihon ohjaamasta salaliitosta on esitetty ja Aamulehdessäkin noteerattu.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000034399937#22000000034399937
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000034449286
Moven vapauttavan tuomion sivuvaikutuksena salaliittoteoriat saivat ehkä uutta löylyä. Move liittyi Herbalifen ja Goldenin marttyyriverkostojen joukkoon.
Salaliittoteoria Jouni Laihosta
4
945
Vastaukset
- Lee Haavi Ossukainen
on todella huonosti harkittua. Pieneen vähemmistöön se saattaa upota, mutta suurimmalle osalle kuulijoista niistä puhuminen on viimeinen niitti - sen jälkeen puhujaa on vaikea ottaa vakavasti. Näitä juttuja levitelleet klubilaiset ovat tehneet omalle asialleen suuren karhunpalveluksen.
- AdaFlink
... tyyppi, vaikka pyramidijannut ei siitä pidäkään.
Mä ainakin pidän sen suorasukaisesta tavallisille ihmisille suunnatusta infosta. Sen huomaa vaikkapa syksyn 2007 tiedottamisesta clubin jutussa. Se varoitteli mediassa ihan suoraan, että ei kannata liittyä, koska kyseessä näyttää olevan Suomen laissa kielletty pyramidipeli. Se sanoi sen, vaikka KRP:n tutkijat yskähteli ja kertoivat, että katotaan, katotaan, ja selvitellää, jotta onko aihetta aloittaa esitutkinta.... jne....
Olen pyytänyt julkisista asiakirjoista Laiholta kopiota ja jos se ei ite ole ehtiny vastaamaan, niin sihteeri on ne mulle lähettänyt.
Eli kyllä se ukko on palkkansa ansainnu ja on juuri oikea heppu tohon "koiran" virkaan.
Ja mitaan ette voi...- ... --- ...
Voi mahoton ku siet oot hauska akka.
Jos tietäisit edes murto-osan jutuista, niin vois olla hiukan erilainen mielipide. Valitettavasti en uskalla niistä kertoa täällä.. Ehkäpä joku toinen saattaa olla siihen valmis, mutta en minä.
Sen verran kuitenkin voisi Laiho opetella,ettei anna lasuntoja mistään tapauksesta ennen kuin niistä on oikeuden päätös. Tällaiset suppiloteoriat joita hän töllössä esittelee, eivät todellakaan kuulu tuohon asemaan.
- Pettynyt kansalainen.
Toivottavasti seuraava capitan vuoksi viimeisen niitin saanut henkilö älyää tehdä edes hyvän työn ennen lähtöään!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193154Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622852Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672668Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342576Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582108- 491639
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181629Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131621- 821620
- 571509