Orgasmitesti

Jussi

Moikka!

Olen vaimoni kanssa molemmat hiukan päälle kolmekymppisiä, kaksi lasta jne... Seksielämämme on suht aktiivista ja nautimme toisistamme. Vaimollani on aina ollut seksin suhteen ns. tasavertaisuuden* periaate, eli kun hän saa orgasmin, on minun saatava myös...:)) Itse rakastan yli kaiken orgasmien antamista ja esim.
nuoleminen on minulle aivan ihanaa herkkua...
se tunne kun näkee naisen kiemurtelevan allaan on
kaikista parasta...

Otin asian eilen illalla puheeksi, ja sanoin että
olisi ihana kokeilla montako orgasmia vaimokulta
saisi niin, ettei ottaisi itse mitään "suorituspaineita" minun tyydyttämisestä...
Sain onneksi ylipuhuttua hänet, ja kun lapsetkin olivat isovanhemmilla yökylässä niin päästiin
asiaan yhteisen suihkutuokion jälkeen...

Aloitimme tuossa klo 23.00 maissa, ja ensin nuolin
vaimolleni perätysten 3 orgasmia... aikaa kului noin reilu puoli tuntia...:)) NAM! siinä vaiheessa
olin itse niin kuumana että oli pakko päästä "sisään"... noin 10 min. voimistelun jälkeen räjähdin itse ekan kerran... onneksi sain
laueta vaimon rinnoille...:) pikku suihku ja uudestaan sänkyyn. Nuolemalla ja sormin vaimolle 2 orgasmia, joista toinen oli niin raju että vaimo
sanoi että tajunta meinasi hämärtyä...:)) Itselläni oli kalu aivan turvoksissa joten vaimo
ratsastamaan ja kun itseltäni ei meinannut tulla
ollenkaan, sai vaimo reilun puolen tunnin ratsastuksella 2 orgasmia...

Tässä vaiheessa oli niin voipunut että pyysi että
saisiko jo nukkua...:)) Mutta onneksi pisti suunsa suppuun kun leikittelin hellästi rinnoillaan suudellen niitä ja samalla sormipelillä uusi orgasmi...:)) tässä vaiheessa
(kello alkoi olla 02.30) olin itse niin kiimassa että sanoin että nyt on vielä saatava minunkin,
ja lähetyssaarnaajan kautta siirryimme rakastelemaan takaapäin:) Minulla on aina toinen
kerta tosi tiukassa joten sain "työstää" melkein
20 min ennenkuin nalli alkoi palamaan... Vaimoni
sai samalla vähän ennen kuin minä viimeisen orgasminsa sillä erää kun sai samalla hierottua alakautta klitoristaan...

Tulos: Vaimo 9 orgasmia, minä 2 orgasmia tajuttoman onnellinen olo kun näin vaimoni olevan
aivan naatti hikisenä sängyssään hymy huulillaan:)) Aamulla vaimo sanoi vielä että "ei meinaa pystyä nousta töihin kun on vieläkin onnellisesti turtana"....

Siinä paras kiitos mitä mies voi saada...:))
Eli hyvät ihanat naiset... nauttikaa seksistä ilman suorituspaineita ja antakaa miehen tehdä työt!

T. Onnellinen Jussi 06-alueelta:))

13

3487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kateellinen

      Ei voi muuta sanoa kuin, että WAU!!!!!

    • minä

      Ihan mukavalta kuulosti. Tosin vaadin naiseltakin enemmän työtä kuin sinä, mutta jokainen tyylillään.

    • Taina

      Minä odotan edelleen sitä ekaa orgasmiani..
      Ehkä joskus..?

      • Markku

        Moikka:)) Et ole vielä saanut koskaan....??? Jos haluat tutustua todella hyvään ja "kielitaitoiseen" mieheen niin ota yhteyttä...
        Eiköhän me saataisi sulle ne orgasmit aikaan...

        T. Markku


    • eikä! :)

      ihanaa. ehkäpäs minunkin mieheni joskus innostuu rakastelemaan ihan vaan minua varten. luulen että ajan kanssa, on vielä uutuuden viehätystä "liikaa" :))

    • Rene

      Vallaton homma! Jos meillä mennään "normaalin kaavan" mukaan, niin se on useimmiten vaimolle 3 orgasmia (yksi esileikin ja kaksi yhdynnän aikana)ja itselle yksi. Sitten äkkiä nukkumaan, niin jaksaa nousta aamulla aikaisin töihin. Heh, liian harvoin on tällaisilla lapsiperheen vanhemmilla keskinäistä aikaa runsaasti niin, että voisi toteuttaa jotain tuollaisia "orgasmitestejä". Seksi on kyllä rajaton riemu. Nautitaan!

      • Otus

        Juuri noin meilläkin yleensä menee..
        Tosin sitten ne harvinaisemmat herkutteluhetket tuntuvat sitäkin paremmilta :)


    • tutkija

      Kyllä pillu maistuu puulta jos liiaksi sitä nuolee, mutta eipä se mitään maksa ja onhan seksi halvempi "huume" kuin esim. alkoholi. Mutta selvin päin ei aina ole niin hauskaa nussia kuin että olisi hieman ottanut.
      Suosittelen kaikille yhtä kossua ennen naiskentelemisia..no kaikilla ei kunto kestä moista, mutta itselläni kestää ottaa jopa yksi litran kossu ja siltikin seisoo kuin toteemipaalu, eikä laukee liian usein, vaan saa nauttia seksistä monta tuntia!
      Ei se orkkujen määrä, vaan se laatu!

      • Merituulia

        Juuri niin, ei se määrä vaan se laatu. Paremmin sujuu seksi, kun vaihdat sen pullon kossua yhteen laadukkaaseen viskipaukkuun. Kännisen miehen puuduttava jyystäminen ei paljon houkuta..


      • Rasputin-vm-1951

        Kyllä minä olen joutunut aina maksamaan pillunnuolemisesta.
        Edellinen kertani maksoi 175 mk. Muistan sen hyvin.


    • SFKukkanen

      Heh, meil on tollasta aina ;) Paitsi että joskus tyydytän vain miehen ja sanon, että mun ei tarvii saada ollenkaan. Eilen just sellanen kerta. Lupasin, et miehen ei tarvii sillä kertaa edes kiihottaa mua; otan suihin ja todnäk. kiihotun siitä tahattomasti niin, että kostun märäksi; mutta jos en, oisin voinu käyttää liukkaria. Mut mies sit kuitenkin halus omaks ilokseen hivellä sormella pillua takaapäin ja nuolla kuusysissä. Siinä sain muutaman klitorisorgasmin. Sit takaapäin työntyessä tuli orkku vahingossa (ihanaa, aiemmin takaapäin asennossa en saanu, joskus luulin etten ikinä saa siinä, mut nyt sekin asento on muuttunut orgastiseksi, saan välillä takaapäinkin :)). Lähetyssaarnaajassa sain vielä toisen emätinorkun, sen jälkeen en enää tosin. Eli vaikka mun piti miellyttää vaan miestä, niin silti kävi niin, et mä sain 5-6, mies vaan yhden xD Hups. Normaaliseksissä mä saan 4-15, mies yhden, sillon kun mieskin miellyttää mua eikä vain itseään niinku eilen. Enimmillään oon saanu reilu 30, on kyl menny laskut sekaisin mut arviolta.. Tollaset kerrat taas sitten on harvemmassa, koska sillon mies oikeesti miellyttää mua aika paljon :) Parhaimmillaan myös tosi pitkäkestosia ja voimakkaita orkkuja :) Ei se määrä, vaan laatu.
      Mulla on kyllä "ikuinen kiitollisuudenvelka" siitä ku saan enemmän ja parempia orkkuja ku mies. Mutta mä sit miellytän välillä erikseen. Ja toisaalta mies on niin myötätuntonen, et se nauttii suuresti siitä kun mä saan nautintoa, vaikkei ite laukeiskaan kuin vasta lopuks kerran :)
      Eli molemmat ollaan joka tapauksessa tosi tyytyväisiä!! Vaikka oishan se ihana, jos kumpikin sais 30 ;D Mutta en usko, että miehelle edes fyysisesti mahdollista. Mullekaan ei varmaan olis, ellen ois treenannu ahkerasti ja tavoitteellisesti lantionpohjalihaksia, seksuaalisesti vapautunut, itsetunto kunnossa yms. En mä aina oo ollu tällanen, vaan seksuaalisuus on kehittyny pikkuhiljaa yhä paremmaks :) Lantionpohjanlihakset kantsii oikeesti treenata hyvään kuntoon. Pystyy nauttimaan enemmän ja on fyysiset edellytykset saada paljon, pitkiä, voimakkaita orgasmeja ja kiihottua nopeemmin kun hermotukset toimii ;D
      Mä en pikapanoja edes harrasta juurikaan, vaan me nautiskellaan yleensä 2-4 tuntia, pisimmillään joskus 9 tuntia ja sillon tuli vaan orkkua orkun perään enkä malttanu lopettaa ennen ku olin ihan "kuoleman partaalla" -fiiliksissä mut hyvällä tavalla :D Siit tulee ihana endorfiinipössy, huippaa ja on ihan naatti, kun on saanut kunnolla ja paljon.

    • Kadeoriendkd

      Mullekin tällainen mies heti paikalla! Ois aivan mahtava olla joskus näin vain miehen armoilla. Onnellinen olet sinä vaimo siellä kun näin innokas mies! Onnea teille! :)

    • Voisin antaa lainaksi miesystäväni sinulle!
      Mies on hyvätapanen siisti herrasmies! Hieroja ammatiltaan ja voisi antaa
      sinulle ihanan tantra hieronnan!
      Janin tapasin n. vuosi sitten miehen joka sai ajatukseni ja myös himot
      hyrräämään kuin kissa. Jo pelkkä hänen katse tuntui ihanan mahtavalta, saatikka hänen kosketus. Tunne oli aivan ihana joka kesti useita päiviä. Kun ajatelen häntä niin saan ihania väreitä kokokehossa. Hän saa minut avautumaan aina uudestaan ja uudestaan kuin olisin se viaton tyttömäinen olo syntynyt minussa. Hän saa Ihmisen
      seksuaalisuus sisällä heräämään uudestaa. Luulin se kadoneen itseltä kun en
      enään syttynyt miehistä samalla lailla kun joskus nuorena! Minun
      seksuaalisuuteni on iän myötä vähän muuttunut, ja en enää tunnista sitä. Hän
      opetti
      tuntemaan, mitä kroppasi nykyään haluaa, saati minun ajatukset.

      Jos tunnet samoja ajatuksia niin oleppa yhteydessä Janiin!
      [email protected]
      Puh: 040 3797 366 Jani

      Terveisin Tahiti
      P.s Kerro minulta terveiset jos olet häneen suoraan yhteydessä!
      Lainata saat mutta muista hän on minun miesystävä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1749
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1728
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe