Sisaruksia Syntynyt 11.09.2006 savonlinnassa
olisi kiva nähdä kuvia ja kuulla kuulumisia :)
Sisaruksia Syntynyt 11.09.2006
4
647
Vastaukset 4
- oobee
Täältä Tampereelta löytyypi yksi narttu joka on syntynyt silloin ja samassa paikassa. Sähköpostilla tavoittaa parhaiten [email protected]
- Nimetön
Minkä niminen rottis teillä siellä on? :) Olisi kyllä kiva pitää jonkinlainen tapaaminen.
Kaisaelikkä minulla löytyy roxy niminen narttu kuvia löytyy esim http://www.petsie.fi/pet.php?petid=19858&s=images
ja jonkin näköistä tapaamista olisi kyllä kiva järjestellä :)
- janezkya
Espoosta löytyy sisko =), Pimu nimeltään.
Minkä nimiseltä kasvattajalta koirasi on ?
Sähköpostiosoitteeni on [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52950
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍106903Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust16818Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,4761- 71663
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.2622Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185584- 56566
- 70546
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24520