taas yksi täysin turha lääkärikäynti takana. Arvaa oliko helppoa tilittää elämää, helvetin tuskaa joka päivä..halua päästä pois täältä.
Ja sitten sai kuunnella saarnan siitä että kyllä sinulla on kuule paljon minkä vuoksi elää.. positiivinen ajattelu ja liikunta jne..
Kiitti v***sti, herra lääkäri! Tuntuu kuin olisin jäänyt positiivisuudella lastatun rekan alle. Nyt onkin niin hyvä mieli että tekis mieli käydä antamassa suukko junalle!
lekuri ei usko
11
810
Vastaukset
- Vaihda
Huonoja lääkäreitä on Suomi puolillaan. Vaihda lääkäriä kunnes löytyy sellainen, jota sarasvuolaisuus ei ole saastuttanut. Voimiahan se vaatii, mutta koita yrittää vielä!
- asasdfdf
"Ja sitten sai kuunnella saarnan siitä että kyllä sinulla on kuule paljon minkä vuoksi elää.. positiivinen ajattelu ja liikunta jne.."
Siis mitähän sinä sitten kuvittelit, että tuon lääkärin pitäisi sinulle sanoa? Kyllä tuo kuulosti minusta ihan järkevältä toiminnalta.- ..viis
15 vuoden pituisesta depressiosta ei pysty psyykkaamaan itseään ulos ajattelemalla mukavia.
Lähete psykiatrin vastaanotolle ja edes parin viikon sairasloma opiskuluista olisi ollut hyvä.
Liikaa vaadittu, olisihan se pitänyt arvata. No enpä taida täällä yhteiskunnan vaivana enää kauan olla. ..viis kirjoitti:
15 vuoden pituisesta depressiosta ei pysty psyykkaamaan itseään ulos ajattelemalla mukavia.
Lähete psykiatrin vastaanotolle ja edes parin viikon sairasloma opiskuluista olisi ollut hyvä.
Liikaa vaadittu, olisihan se pitänyt arvata. No enpä taida täällä yhteiskunnan vaivana enää kauan olla.Kerro että sinulla on noin huono olo. Pakko niiden on lomaa antaa jos potilas on siinä kunnossa että henki on lähdössä!
- SiiliII
Kävin terapian aikana työterveyslääkärillä uusimassa lääkereseptiä ja mitä sainkaan kuulla. "Kaikilla meillä elämä on enemmän tai vähemmän kesken, kaikki on asenteesta kiinni!"
Olin saanut aikanaan mielialalääkereseptin, jossa määränä oli 1-2 tablettia, koska lääkäri käski minun nostaa annosta, jos yksi ei tunnu vaikuttavan. No, olin nostanut annosta ja työterveyslääkärini sätti minua, miten voin mennä ominpäin annosta sorkkimaan, että se on aina lääkärin tehtävä.
Terapian tuomassa avussa mentiin tuon vuoksi varmaan kuukausia takapakkia, kun itsesyytökset, huonommuudentunne ja häpeä saivat taas vallan. Hiton idiootti.- lääkeparturi
mielialalääkkeellä ei ole mitään vaikutusta.Ne kaikki ovat pelkkää buisnestä ja lääkärit suhtautuvat mielialalääkkeisiin kuin mihinkin arvotavaraan.Ei vaikutusta masennukseen.Siksi fiksu lääkäri antaakin muita neuvoja,kuten ulkoilu,positiivinen ajattelu ym.,koska hän tietää ettei mielialalääkettä kannattaisi määrätä kellekään.Amerikasta tullut kaupallisuus.
- surullista,...
että meitä "surullisia tapauksia" hoitaa vieläkin surullisemmat tapaukset. Eikös ole helvetin kummallista kuinka mediassa ym. kehoitetaan kääntymään lääkärin puoleen mahd. pian masennus oireiden ilmettyä ja kun sitten menet lääkäriin apu on "Koitas vähän piristyä,..osta uudet kengät tai käy kampaajalla,... Piristää kummasti ja masennus on poissa. Jos jaksetaan kirjoittaa jäähyväis viesti muistetaan siinä myös näitä meitä auttaneita korkean koulutuksen saaneita ystäviämme Lääkäreitä.
- orpolainen...
ja tulee olemaan.Mutta kuule,koska lääkäreiltä ei saa apua.He eivät ole kykeneväisiä hoitamaan lääkkeillä masennustapauksia niin kuin heillä ei ole mahdollisuutta parantaa muitakaan sairauksia.He ainoastaan voivat lääkkeillään lievittää sairauksien/tautien oireita.Kun lääke lopetetaan,niin olemme kaikki samassa jamassa kuin mitä oli lähtötilanne.Ja asia koskee ihan kaikkia sairauksia,niin sokeritautia,nivelreumaa,astmaa,migreeniä,sydäntautia,korkeaa kolesterolia,epilepsiaa ym,.Fiksu lääkäri antaa tosiaan elämänohjeita ja positiivisia neuvoja sairauden kohdattua ihmistä.Lääkäri,joka on avuton,kirjoittaa äkkiä kiireellä reseptin ja potkaisee ovesta ulos.Hän katsos ei silloin ole oikealla alalla.Mutta kuule,pidä lippu korkealla.Sinä itse olet paras lääkärisi.Mietippä oikein asioita ja tuumaile,ettei ne lekurit oo sen kummempia kuin muutkaan.Mutta jos todella tarttet lääkettä oireiden helpottamiseen,niin soita jollekkin hyvälle psykiatrille.Sieltä pitäisi tulla jotakin parempaa apua kuin tavallislta yleislääkäriltä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaamosmasennus - työllinen voi
orpolainen... kirjoitti:
ja tulee olemaan.Mutta kuule,koska lääkäreiltä ei saa apua.He eivät ole kykeneväisiä hoitamaan lääkkeillä masennustapauksia niin kuin heillä ei ole mahdollisuutta parantaa muitakaan sairauksia.He ainoastaan voivat lääkkeillään lievittää sairauksien/tautien oireita.Kun lääke lopetetaan,niin olemme kaikki samassa jamassa kuin mitä oli lähtötilanne.Ja asia koskee ihan kaikkia sairauksia,niin sokeritautia,nivelreumaa,astmaa,migreeniä,sydäntautia,korkeaa kolesterolia,epilepsiaa ym,.Fiksu lääkäri antaa tosiaan elämänohjeita ja positiivisia neuvoja sairauden kohdattua ihmistä.Lääkäri,joka on avuton,kirjoittaa äkkiä kiireellä reseptin ja potkaisee ovesta ulos.Hän katsos ei silloin ole oikealla alalla.Mutta kuule,pidä lippu korkealla.Sinä itse olet paras lääkärisi.Mietippä oikein asioita ja tuumaile,ettei ne lekurit oo sen kummempia kuin muutkaan.Mutta jos todella tarttet lääkettä oireiden helpottamiseen,niin soita jollekkin hyvälle psykiatrille.Sieltä pitäisi tulla jotakin parempaa apua kuin tavallislta yleislääkäriltä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/KaamosmasennusAlkaa tuntua siltä kuin tähän masennukseen ei ole mitään syytä kuin se, et se on synnynnäinen vika.
Aivoissa joka pysyvä vaje.
Tunnistin että olen masenutnut jo 13 vanhana, mutta kotona ei kukaan siitä mitään välittänyt, sanoivat laiskaksi ja tyhmäksi.
Vielä jotain 22 yritin puhua masiksesta tädilleni joka räjähti nauruun.
Koulussa kerroin siitä opettajalle, silloin mulla oli joku kumma usko että on olemassa joku joka välittää.
Kissan viikset. Muistan kun opettaja vaan muikisteli suutaan ja sanoi:
-" voi voi voi sentään." Pisti päätään vinoon ja teki sellaisen tekosurullisen ilmeen.
Jaa, sitten vaan kävi niin että siihen masikseen en saanut apua, koska sitä siis ei ollut, aloin dokata viimeisen päälle.
Dokasin noin 12 vuotta, ja homma luisui jo siihen että menetin vakityön.
No, tosin nytkään ei ole vakkarityötä, mutta masennus on ja pysyy.
En taida enää usko lääkkeisiin, nyt menen psykiatrin polille ensiviikolla, jos saisi jotain kunnollista, kun jokainen päivä on yhtä tuskaa.
Kun tähän on tullut uusia piirteitä, tähän masennukseen jota ei siis ole, paniikkihäiriötila.
Taas olen nyt työssä, vaikka nyt en todella ole työkykyinen, kun olen lomalla masennuksesta, jota siis ei ole.
Eikä tässä mieliala nouse mihinkään kun juoksutetaan uudestaan lääkäristä lääkäriin ja annetaan lieviä lääkkeitä.
Saisi jotain sellaista joka turruttaisi niin ettei tuntisi mitään.
Tuntuu hullulta kun menee työttömänä valittamaan masennuksesta niin sitä neuvotaan lepäämään ja niitä hemmetin kävelylenkkejä tekemään.
Työttömänä on vasta tressaavaa.
Sitten kun saat työtä, olet jo hermoraunio ettet ole työkykyinen.
Ja saat sairauslomaa. - Varjolilja
työllinen voi kirjoitti:
Alkaa tuntua siltä kuin tähän masennukseen ei ole mitään syytä kuin se, et se on synnynnäinen vika.
Aivoissa joka pysyvä vaje.
Tunnistin että olen masenutnut jo 13 vanhana, mutta kotona ei kukaan siitä mitään välittänyt, sanoivat laiskaksi ja tyhmäksi.
Vielä jotain 22 yritin puhua masiksesta tädilleni joka räjähti nauruun.
Koulussa kerroin siitä opettajalle, silloin mulla oli joku kumma usko että on olemassa joku joka välittää.
Kissan viikset. Muistan kun opettaja vaan muikisteli suutaan ja sanoi:
-" voi voi voi sentään." Pisti päätään vinoon ja teki sellaisen tekosurullisen ilmeen.
Jaa, sitten vaan kävi niin että siihen masikseen en saanut apua, koska sitä siis ei ollut, aloin dokata viimeisen päälle.
Dokasin noin 12 vuotta, ja homma luisui jo siihen että menetin vakityön.
No, tosin nytkään ei ole vakkarityötä, mutta masennus on ja pysyy.
En taida enää usko lääkkeisiin, nyt menen psykiatrin polille ensiviikolla, jos saisi jotain kunnollista, kun jokainen päivä on yhtä tuskaa.
Kun tähän on tullut uusia piirteitä, tähän masennukseen jota ei siis ole, paniikkihäiriötila.
Taas olen nyt työssä, vaikka nyt en todella ole työkykyinen, kun olen lomalla masennuksesta, jota siis ei ole.
Eikä tässä mieliala nouse mihinkään kun juoksutetaan uudestaan lääkäristä lääkäriin ja annetaan lieviä lääkkeitä.
Saisi jotain sellaista joka turruttaisi niin ettei tuntisi mitään.
Tuntuu hullulta kun menee työttömänä valittamaan masennuksesta niin sitä neuvotaan lepäämään ja niitä hemmetin kävelylenkkejä tekemään.
Työttömänä on vasta tressaavaa.
Sitten kun saat työtä, olet jo hermoraunio ettet ole työkykyinen.
Ja saat sairauslomaa.Terapeuttini sanoi, että tunteista on hyötyä. Ne ovat kuin kompasseja, jotka ohjaavat ihmistä. Minulta ovat tunteet kadonneet jo kauan sitten, ilman lääkkeitä. Pelkään tunteitani ja sitä sekasortoista lohduttomuutta, jossa olin silloin, kun vielä koin niitä. Nyt opettelen tunneluettelon avulla tunnistamaan tunteitani - ja se on vaikeaa. Sittenkin on parempaa elää tunteita kokien kuin ilman niitä, vaikka ne tuovatkin paljon tuskaa mukanaan. Tunteet ovat tärkeä työkalu terapiassa ja muutenkin. Ilman tunteita kaikki tuntuu irtonaiselta ja merkityksettömältä, jopa omat lapset. Ilman tunteita on vain suuri välinpitämättömyys ja turtumus.
- MökinHöperö
Varjolilja kirjoitti:
Terapeuttini sanoi, että tunteista on hyötyä. Ne ovat kuin kompasseja, jotka ohjaavat ihmistä. Minulta ovat tunteet kadonneet jo kauan sitten, ilman lääkkeitä. Pelkään tunteitani ja sitä sekasortoista lohduttomuutta, jossa olin silloin, kun vielä koin niitä. Nyt opettelen tunneluettelon avulla tunnistamaan tunteitani - ja se on vaikeaa. Sittenkin on parempaa elää tunteita kokien kuin ilman niitä, vaikka ne tuovatkin paljon tuskaa mukanaan. Tunteet ovat tärkeä työkalu terapiassa ja muutenkin. Ilman tunteita kaikki tuntuu irtonaiselta ja merkityksettömältä, jopa omat lapset. Ilman tunteita on vain suuri välinpitämättömyys ja turtumus.
Onko sinun tapauksessasi siis niin, ettet ole käyttänyt lääkitystä ja myös silloin koet itsesi tunteettomaksi, turtaksi mitä tunteiden käyttöön ja ilmenemiseen tulee ? Voiko pelkästään pitkä kroonistunut masennus ja ahdistuneisuus sinänsäkin tehdä tuon tunteettomuuden turtan tilan, että mikään ei tunnu miltään, mikään ei oikeasti huvitä, ei oikeasti motivoi, jne. ?
Itselläni on mennyt kohtuu määrä ssri:tä vuosikaudet ja olen mikkään-ei-tunnu-miltään -ihminen. Tästä tilasta yleensä syytetään lääkitystä. Onko asia niin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281