Kaikki kyselevät täällä paljon leijon luonteesta, minulla on paljon leijonan piirteitä.
Olen seurallinen ja näyttävä, hyvin ulospäinsuuntautunut, kekkereiden ja kahvitaukojen keskipiste.
Flirttailen paljon ja avoimesti, mutta ihan lähelle en helposti päästä, tahtonsa kanssani saa läpi imartelulla, myönnettävä on.
Miehissä kaipaan haastetta, liiaksi pohdiskelijat eivät vauhdissani pysy.
Minusta on helppo pitää ja olen lojaali ystävä ja kiihkeä rakastaja, mutta auta armias jos minut suututat, olet jälkeeni täyttä ilmaa.
viehättävä leijona luonteeni
5
1426
Vastaukset
- olla..
sellainen nuori leijonanpentu viellä:)
- semmoinen----
pinnallinen tyyppi.
- tunne jellonia
semmoinen---- kirjoitti:
pinnallinen tyyppi.
jellonat eivät ole pinnallisia ja kun laitoi kirjoitukseesi,että sinulla on jellonapiirteitä,niin se ei vielä kerro sinusta mitään.pitää olla jellona joka osaa sanoa mitä haluaa.ja mitä pohdiskeluun tulee,niin se on vaan hyvästä jos toinen pohdiskelee ja miettii asiat loppuun saakka.koita kokeilla sitä pohdiskelua.
- leijonana
tunne jellonia kirjoitti:
jellonat eivät ole pinnallisia ja kun laitoi kirjoitukseesi,että sinulla on jellonapiirteitä,niin se ei vielä kerro sinusta mitään.pitää olla jellona joka osaa sanoa mitä haluaa.ja mitä pohdiskeluun tulee,niin se on vaan hyvästä jos toinen pohdiskelee ja miettii asiat loppuun saakka.koita kokeilla sitä pohdiskelua.
Ehkä aloittaja tarkoitti jahkailua?
Päättämättömyys ja eestaas huopaaminen ärsyttää minua vaikka itse olenkin pohdiskelija.
Monta asiaa jää pelkästään oman pääni sisään.
Tykkään myös että jos nyt ylipäätään mitään tehdään niin se tehdään kunnolla alusta loppuun ja siihen kuuluu myös jonkinlainen suunnittelu.
- viidakon kuningatar
Kuulostipa tutulta, ei voi mitään kaikki mitä
kirjoitit pitää paikkansa. Vain luontainen vaatimattomuuteni estää minua jatkamasta hyvien puolien kertomista. Aurinkoista kevättä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821359Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1941125Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755