Vaimolla oli mennyt akku tyhjäksi Voyagerista vm 2003. Kävin antamassa virtaa autoon, kun käynnistin auton kaikki mittariston, radion jne valot ei enää toiminut. Olen käynyt kaikki sulakkeet konehuoneesta läpi ja kokeilin toista himmen/katkasija pakettia. Ei auttanut. Voisiko jossain olla joku toinen sulakerasia? Onko kukaan törmännyt samanlaiseen vikaan?
Mittarivalot rikki ?
8
2079
Vastaukset
- Yksikkö ohjaa
Kun akku on päässyt vähiin, voi sen jälkeen Vojassa esiintyä mitä ihmeellisempiä vikoja. Lataa akku ja ota akun kaapeli irti puoleksi tunniksi, niin yksiköt jotka eri toimintoja ohjaavat nollaantuvat. Alijännite saa yksiköitä sekoamaan.
- ilmeisin
..tarkistanut ettei vilkkuviiksen sisävalokytkin ole 'pois päältä' ??
- RG from 2001
Ei ole RG-mallissa viiksessä ko kytkintä. Vastaava löytyy mittarivalojen himmentimestä.
- voyager -03
Oli jäänyt sisävalopäälle. Olen nyt pari viikkoa ajanut autolla. Varmaan pitää kokeilla akkukengän irroitusta. Autoni on vanhempaa mallia ei taida olla vilkkuviiksessä mitään ihmeellistä...
- LG FDK 8 kg
voyager -03 kirjoitti:
Oli jäänyt sisävalopäälle. Olen nyt pari viikkoa ajanut autolla. Varmaan pitää kokeilla akkukengän irroitusta. Autoni on vanhempaa mallia ei taida olla vilkkuviiksessä mitään ihmeellistä...
Muista sammuttaa sisävalo autostasi , äläkä tuu tänne kysymään tyhmiä ääliö !!
Mee ostaa hame ! ja uusi autosi ! - voyager-03
LG FDK 8 kg kirjoitti:
Muista sammuttaa sisävalo autostasi , äläkä tuu tänne kysymään tyhmiä ääliö !!
Mee ostaa hame ! ja uusi autosi !Kiitos palautteesta. Itse en enää aja voyagerilla ostin volvon. Perheen kakkosauto on tila-auto joka on vaimon käytössä..
- G Voyager
ostaa uusi akku ! Niin paljon kun mahdollista ah :ta !!
- rg-03
Kiitos vinkistä, otin akkukengän irti puoleksi tunniksi. Mittarivalot tuli takaisin.
Annoin palautetta vaimolle sisävaloista, on vähän aina muutakin tekemistä kun neljän lapsen kanssa lähtee reissulle, eikä päivällä aina huomaa jos sisävalo on päällä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740