Ensi kesänä tulee seitsemän vuotta täyteen kuin lopetin kahvin juontia ja välittömästi siirryn teen juontiin.
Ennen lopetusta minulle tulee aamulla aina kahvin juonnin jälkeen "pahoinvointina" sekä närästystä, vessassa piti olla normaalia pitempään ja parhaillaan olen ollu vessassa tunnin ajan. Silloin tuntuu että kaikki menee ihan läpi, ettei jää mitään jäljelle sisään.. Sellaista ruljanssia meni peräti pari kuukautta ennen lopetusta.. Mutta en siinä huomannut mitään erikoista.
Nyt tässä viimeisen vuoden ajan, on tullut vahinkoa pari kertaa kun kotona leivotaan leivonnaista ja pariin leivonnaisiin on laitettu vahvaa kahvia, minun tietämättään. Niitä mä otin ja syötyään alkuun pari kolmea palaan leivonnaisista, niin sitten alkoi pahoinvointina ja lopetin syömisen välittömästi sekä kysyin onko tässä leivonnaisissa kahvia. Kyllä siinä oli kahvia.
Mutta sitten yksi ongelma on että mä pystyn juomaan cokista, kun siinä on kofeiinia ja samoin kahvissa..
Mitähän kahvissa on jotain, minkä aiheuttaa minulle pahoinvointina sekä närästystä??
En ole käynyt testissä, kun olen voinut hyvin lopetuksen jälkeen ja olen nyt viime aikoina jättänyt syömättä niitä jonka on kahvia käytetty raaka-aineena, kuten suklaata, leivonnaista..
Kahvia??
2
442
Vastaukset
- R.potilas
Moro !
Mulla on toisnipäin eli aamulla pystyn juomaan kahvia vain yhden kupillisen, mutta jos juon kahvia päivällä tai jopa iltapäivällä, niin maha menee sekaisin ja oksettaa, lisäksi närästää.
Mulla on todettu tähystyksessä refluksia ja palleatyrä.
Aika ironista juoda kahvia tyhjään massuun, mutta syön kyllä jotain aamupalaa, leipää esimerkiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792039- 1751761
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691608Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241403Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1031396- 1001057
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1541038Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731027Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228856Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56820