Olen polttanut 30 vuotta. Enkä ole koskaan edes olut lakossa.
Paitsi viime maanantaina sitkeilin 25 tuntia 15 min. Tällä viikolla olen polttanut aina 4- 5 tupakkaa päivässä. Aina silloin kun on tullut tarvetta. Olen lueskellut noita kirjoituksia sivuvaikutuksista. Joillain on ollut poikkeavia unia. Voisiko joku kertoa esimerkin minkälaisia poikkeavia unia.
Aloitan tuon kuurin huomenna aamulla.
Olen aloittamassa
5
504
Vastaukset
- Champix
Stumppi.fi ja keskustelu
- elliivo
Ihan kuin olisi elokuvia katsonut.
Kun välillä heräsi niin uni jatkui uudelleen nukahdettuani samasta kohtaa.
Kahtena yönä kuolin koko ajan.
Aina kun nukahdin niin heräsin kohta siihen että kuolin. Alkoi jo naurattaa itseänikin :)
Nyt olen kohta kaksi vuotta ollut polttamatta enkä kadu Campix-kokeiluani ikinä! - Figaroll
Mulla kanssa n.30v takana ja kokeilin tuota champix-lääkettä. Hommasta ei tullut mitään kun maha tuli sairaan kipeäksi.
Noh, muutama kuukausi meni ja kokeilin sitten zyban-lääkettä ja se tuntuu auttavan.
Nyt olen ollut kuukauden polttamatta ja hyvin menee.
"Haittavaikutuksia" on hyvä mieliala(onnellisuuspilleri), seksi on taivaallista, eipä juuri nukuta ja ainakin toistaiseksi ruokahalu on pysynyt kurissa..enpä kyllä ennenkään ole ruokapöydässä viihtynyt pitkään.
Mut eihän ihmiset ole samanlaisia, se mikä sopii toiselle ei sovi välttämättä muille.
Kokeilemalla sää saat selville mikä auttaa, motivaatio vaan pitää olla kohdallaan. Mua auttoi myös muijan tiukka ;) tsemppaaminen. - SAMASSA VENEESSÄ
Olet varmaan jo aloittanut syömään lääkkeen. Itselläni on mennyt hyvin lääke on sopinut minulle ja on 20:s päivä menossa. Vasta kolmas päivä on ollut ihan savuton. Oikein kun iskee tupakanhimo, niin purkkaa huuleen( Nicorettea).
Ei ole montaa purkkaa mulla kyllä mennyt päivässä korkeintaan kolme.
Parhaiten tässä auttaa, motivaatio ja päätös.
Saattaahan sitä tulla vielä päiviä,että huomaakin istumassa ulkona tupakka suussa, mutta uskon sen maistuvan pahalta.Kaikki muukin maistuu pahalta suussa ja ainut haitta mikä mulla on ollut se on päivittäinen päänsärky.Se taltuu Buranalla. Ei muuta, kuin päivä kerrallaan ja tsemppiä siullekin!!!- pieniä viivytyksiä
Siirsin tuon kuurin aloittamisen.Dokasin viime lauantaina ja sen jälkeen Iski flunssa päälle ja oli pääkipee huono olo.Aloitan tämän kuurin siis vasta nyt. Tossa noi pillerit nyt eessä ovat. Kahden viikon pillerit sininen viikko ja vihreä viikko.
Kirjoittelen sitten tähän palstaan miten on mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780