tiistaina 10.2 tapahtui tällain ex mieheni joka oli käymässä tapaamassa poikaansa yöpyi meillä.minä lähdin aamulla töihin ja vein poikamme tarhaan 5.30 tytär jäi nukkumaan että menee sitten kouluun ja oli lähtenytkin. ex mieheni oli nukkumassa ja kuullut että ovi aukaistiin ja luullut että olen tullut töistä aikaisin huom ei ollut katsonut kelloa vaan jatkanut nukkumista ja kas kummaa se joka oli tullut omilla avaimilla oli ollut isännöitsijä joka ei ole ilmoittanut käynnistä etukäteen!!!onko isännöitsijällä oikeus tulla asukkaan kotiin milloin haluaa?lainsäädännössä on ettei saa ja se on kotirauhan rikkomista minusta törkeää!!!
oulun sivakasta
21
2786
Vastaukset
- isännöitsijät hipsii
vuokralaisten asunnoissa 0milla avaimillaan kun et ole kotona !
- aamuvarvit
mielessä ja luuli saavansa yh:lta helppoa piparia??
- isännöitsijällä
oikeutta tulla ilmoittamatta,on syyllistynyt rikokseen.
- Jopas jotain
Kannattaa pitää tallentava videokamera aina valmiina niin saa sivakan pellen oikeuteen. Sellaisen liikkeentunnistimella toimivan niin ei koko ajan tallenna.
- tulee mieille
omin luvin niin se tyyppi on minun omaisuutta!! Ja minähän nussin omiani millon huvittaa!! Turha kuvitella että pääsis karkuun!!
- isännöitsijältä
ne kuvittelee olevansa jumalasta seuraavia!!! syyte kotirauhan rikkomisesta heti tuollaiselle henkilölle eihän toisten kotia saa mennä omavaltaisesti.
- kokemusta jollain???
tämä isännöitsijä aloitti tällä alueella tammikuun alusta ja ajattelinkin että millähän oulun alueella ollut ennen ja onko asukkaat tietoisia tästä että isännöitsijä ei saa hipsiä asunnoissa asukkaan poissa ollessa! vanha konsti laittakaa paperi lappu välioven yläosaan ja jos lappua ei näy joku käynyt asunnossa:)selviää sivakan isännöitsijöiden kynnit ja remontista tai tarkistuksista pitää ilmoittaa etukäteen!!!
- helevetti !!
millähän alueella se on aikaisemmin kulkenu asunnoissa? eipä vissiin vuokralaisella ole mitään oikeuksia kun omilla avaimilla mennään ! entäpä jos jotain katoaa asunnosta ??
- 24 luku:yksityisyyden,rauha...
kunnian loukkaamisesta
1 tunkeutuu taikka menee salaa tai toista harhauttaen kotirauhan suojaamaan paikkaan taikka kätkeytyy tai jää sellaiseen paikkaan taikka
2 rikkoo toisen kotirauhaa metelöimällä ,heittämällä esineitä,soittamalla puheluita tai muulla vastaavalla tavalla
on tuomittava kotirauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään 6 kuukaudeksi - Peli selviää sillä
Tee kylmän rauhallisesti asiasta rikosilmoituksen poliisille.
Heillä on velvollisuus ottaa asiaan kantaa. Ja he sen myös tekevät.
Kyse on periaatteesta - ethän voi ikinä tietää onko edes se isännöitsijän edustaja kuinka rehellinen jne. Ja mitä ihmettä se tekee sinun kodissasi.
Asuntoon onoikeutettu tulemaan vain poliisi ja sekin raskauttavien seikkojen perusteella.- mahto olla
Minkäniminen isännöitsijä oli kyseessä?Haapalehdossa Sivakan asuntoon meni myös isännöitsijä päiväsaikaan,ja kotona ei ollu ketään...
- nimen ja
mahto olla kirjoitti:
Minkäniminen isännöitsijä oli kyseessä?Haapalehdossa Sivakan asuntoon meni myös isännöitsijä päiväsaikaan,ja kotona ei ollu ketään...
on ollut joskus ainakin haapalehto,huonesuo,hönttämäki,jylkynrinne,kirkkokangas,kuivasjärvi,myllyoja,saarela,talvikangas ja puokkari alueella:
- ........
nimen ja kirjoitti:
on ollut joskus ainakin haapalehto,huonesuo,hönttämäki,jylkynrinne,kirkkokangas,kuivasjärvi,myllyoja,saarela,talvikangas ja puokkari alueella:
........
- käräjäoikeuteen
asiaa viemään jotta tulee selvyys asiaan!!!
- talkkari perkele
käy yöllä meillä mun lääkekaapilla ja syö mun xanoreita ja tenoxeja!!!! Mä en käsitä miten ne muuten vois kadota??
- asioissa
esim jos isännöitsijä antaa varoituksen hänellä on oltava vähintään kahden seinänaapurin kirjallinen valitus ,vasta sitten varoitus voidaan antaa pelkkä puhelin soittelu ei auta koska sillä voitaisiin tehdä kiusaa toisille asukkaille. ottakaa aina lakimies itsellenne jos haluatte että asiat menee oikein monesti isännöitijöillä on isot alueet ja haluavat mennä helpointa tietä asioissa ja polkevat asukkaiden oikeuksia :) ja aina antakaa vastine jos vaikka teitä syytetään häiriköivästä metelistä hakekaa poliisilta häiriö ilmoitus lista osoitettanne kohtaan jos syytetään että asukas pitää häiriköivää meteliä pitää olla poliisin paikalla toteamassa.
- sivakan käytäntö
käydä vuokraasunnossa omilla avaimillaan ja ilmoittamatta etukäteen,,,,ollut jo vuosia käytäntö.
- kotiin ja olin
aivan ihmeissäni kun löysin talkkarin runkkaamassa vessassani pikkuhousuni päässään!!
- oikeutta vaativa
Nimet esiin.muuten tällä leimataan kaikki isännöitsiät.TAI AINAKIN ALUE MISSÄ ASUT.
- Venkulat esiin
Missä alueella kyseinen tapahtuma sattui,oliko mies vai nainen,oliko lihava vai laiha,pitkä vai pätkä.
- varmaankin...
käynyt nuuskimassa pikkuhousuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760