Miettikääs vähäsen

Jana the hutt

Nonnii...

Päätin siirtää tekstin uudeksi otsikoksi.

Seuraavan tekstin tarkoitus on laittaa ajatuksia liikkeelle, eikä kannustaa mihinkään laittomaan tai tyhmään.

Nyt kirjoitetaan sitten vähän kaikille ihmisille joilla on todella rajoittunut näkemys asioista!!!

Ihan huvikseen rupesin katselemaan mitä ihmiset on kirjoitellut kannabiksesta palstoilla.. paljon spekulaatiota ja ylireagointia!!!!

Ennen kuin kirjoitatte mitään äärimielipiteitä asioista niin pohtikaa vähän faktoja tai mitettikää mitä ees kirjotatte.

Kannabiksenpolttajia mustamaalataan väärillä syillä. En todellakaan sano että kannabiksen poltto on hyvästä, mutta ihmiset saa päähänsä mediasta ja leffoista jotain aivan ihme visioita.
Kannabiksenpolttajia verrataan usein narkeiksi palstoilla.

Nyt pari asiaa mietittäväksi ihmisille joilla on äärimielipiteitä kannabiksesta

- Miettikää mitä oikeasti tiedätte aiheesta!! Katsokaa Yle:n dokkareita, lukekaa jotain kirjoja, selvittäkää tarinanne ennenkuin kirjoitatte: "vitun narkkaripaskat blahblahblah". Itse olen katsonut monta dokkaria aiheeseen liittyen, jossa on kerrottu asiasta näkökulmia kantaan ja vastaan. Avartaa ajatusta kun ei perustele kaikkea arvostelua leffoihin tai muuhun mediapaskaan

- Brittitutkimukset on kyseenalaista paskaa välillä -> muistakaa se

- Todella moni on kokeillut "maria" eikä oo jäänyt koukkuun tai siirtynyt vahvempiin. En pidä heitä pahoina ihmisinä. Toiset kokeilee työntää mulkkua perseeseen ja toiset kannabista ja jotkut räjäyttää itsensä jonku pyhän sodan nimissä... vttu

- Kannabiksen käyttö on Hollannissa laillista. Ranskassa saa pienen sakon, jos on vttumaiset poliisit. Monessa maassa lievät tuomiot. Jos kannabis on muka niin rikollista ja vaaarallista niin miksi joidenkin valtioiden päämiehet ovat päättäneet aineen lailliseksi????? Ei ne mitään juntteja ole ketkä valtioita johtaa, vaikka ihmiset aina valittaa että poliitikot on perseestä. Pienen firman pyöritys on hankalaa, ison firman pyöritys vaatii jo osaavaa porukkaa ja kunnon järjestelmät, valtion pyöritys vaatii kyllä varmasti ihmisiä ketkä tekee muutakin kuin paskoja päätöksiä eduskunnassa!!! Itse olen pyörittänyt firmaa joten turha sanoa:"noh, mitä vittua sä tiedät firman pyörityksestä". VITTU tiedän vaan kokemuksesta.

-Kannabiksen käyttö vs. alkoholi.
Oletteko miettineet mitä kaikkea pahaa alkoholi tekee??

Selvennetään:
-Rattijuopot
-Krapula, jumitus, haiseva hengitys, lihominen yms.
-Kännitappelut (itsekin harrastanut joskus)
-Tyhmät päähänpistokset missä yleensä joku loukkaantuu tai henki lähtee.
-Maksakirroosi, verisuonitaudit, alkoholiriippuvuus (ei kokemusta, mutta monet naapurit kerrostalossa on 4-5 pvä viikossa niin perseet olallaan et vituttaa nähä niitä kadulla)

Mitäs kannabiksen käyttäjälle tapahtuu??
-Riski siirtyä rankempiin aineesiin jäädä riippuvaiseksi ja olla looseri.... (ei se ihminen tule tälläiseksi kannabiksen polton takia vaan sen takia että on vain yksinkertaisesti luuseri....
-Polttamisen jälkeen ei välttämättä tee niin paljon mieli alkoholia
-"Baasien" jälkeen ei tule varmana riitoja. Olen kännissä tapellu, mutta hatseissa ei tule mieleenkään.
-Jos joku luulee että polttajat on väliinputoajia, loosereita yms. tiedoksi; itse poltan silloin tällöin, harrastan kickboksingia, olen pyörittänyt 2 vuotta firmaa, tulen hyvin toimeen omistan oman asunnon. Voi vittuku menee perseelleen ku poltan. Välillä tulee ajanjaksoja jolloin tulee dokattua helvetisti -> SILLOIN MENEE KAIKKEISTA HUONOINTEN KUN VETÄÄ DOKAUSRÄNNEJÄ, niitä pitää välttää....

Kato saatana et on jo tekstiä.. Hei en todellakaan tarkoita pahaa, mutta ku ottaa vaan päähän. MIETTIKÄÄ ja sen jälkeen vasta TOTEUTTAKAA, ei toiste päin.

8

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herkules toinen

Sun kaltaset kanapishipit sietäisi saada turpaansa! Miksi myrkytät minun hengitysilmaani?

Miksi tarjoat LAPSILLE huumetta?

Miksi et vain tyydy kossun ihanaan, unohduttavaan voimaan?

• olehiljaa

Kukas kaljupää juntti siellä mussuttaa? Vittu sietäisit saada 50cm halkaisijaltaan olevan dildon perseesees kun ostat lapsille viinaa ja ajat viattomien ihmisten päälle. Mulkku!

• kerro kaikkea

Mikset kerro siitä että kannabis saattaa aiheuttaa psykooseja, syrjäytymistä sun muuta mukavaa. Ja lupaan että maltillinen alkoholin käyttö ei aiheuta kertomiasi seurauksia.

• In real life

Psykoosejakaan ei kuule ihan tuosta vain aiheudu, terveelle ihmisille niitä ei kannabiksenkäyttö aiheuta, sairaiden suhteen on eri. Psykooseille alttiin ihmisen psyyke saattaa runsaan kannabiksenkäytön seurauksena mennä huonompaan suuntaan, tai parempaan. Kannabis vaikuttaa psyykeeseen molempiin suuntiin. Nikotiini, alkoholi ym. vaikuttavat psyykeeseen ainoastaan supistaen, torjuen, alas painaen. Niillä ihmiset pakenevat omaa itseään.

Kannabis ei itsesään pysty psykoosia tai skitsofreniaa aiheuttamaan. Eihän kukaan järkevä ihminen ehdota myöskään, että tupakka aiheuttaisi skitsofreniaa, vaikka yli 95% skitsofrenikoista tupakoi.

• kokemusta on
        In real life kirjoitti:

Psykoosejakaan ei kuule ihan tuosta vain aiheudu, terveelle ihmisille niitä ei kannabiksenkäyttö aiheuta, sairaiden suhteen on eri. Psykooseille alttiin ihmisen psyyke saattaa runsaan kannabiksenkäytön seurauksena mennä huonompaan suuntaan, tai parempaan. Kannabis vaikuttaa psyykeeseen molempiin suuntiin. Nikotiini, alkoholi ym. vaikuttavat psyykeeseen ainoastaan supistaen, torjuen, alas painaen. Niillä ihmiset pakenevat omaa itseään.

Kannabis ei itsesään pysty psykoosia tai skitsofreniaa aiheuttamaan. Eihän kukaan järkevä ihminen ehdota myöskään, että tupakka aiheuttaisi skitsofreniaa, vaikka yli 95% skitsofrenikoista tupakoi.

itse ainakin koin itseni TÄYSIN terveeksi ja tasapainoiseksi mutta kumma kyllä sai kannabis pään sitten sekaisin, vaikka olin ennen polttelua kokenut vaikka millaisia mullistuksia elämässäni jotka olisivat oikeasti mieleltään herkillä henkilöillä saattaneet laukaista jotain mielenterveyden ongelmia... Tunnen varmasti kymmeniä kertoja enemmän ihmisiä jotka ryyppäävät rankasti lähes joka viikonloppu, mutten tiedä kuin yhden joka olisi saanut juoppohulluuden. Ganjan polttelijoita tunnen paljon vähemmän, heitäkin kuitenkin kymmeniä ja paljon enemmän olen sekoamisista polttelijoiden kohdalla kuullut.

Itse ainakin uskon että kyllä se kannabis vaikuttaa psyykeeseen paljon enemmän kuin alkoholi tai nikotiini (nikotiinin en usko vaikuttavan lähes ollenkaa). Ja veikkaanpa että useimmissa tapauksissa se ganja vaikuttaa negatiivisesti.

Tiedän että kaikille ihmisille kannabis ei aiheuta mitään haittaa mutta niin ei aiheuta alkoholikaan. Mielestäni naurettavaa puhua kannabiksesta niin kuin se olisi joku universaali päihde ja ihmiskunnan pelastus. In real life ei tekstissään anna kannabiksesta sellaista kuvaa, mutta monet tälläkin foorumilla tuntuvat tekevän niin... Peace!

• täällä päin
        kokemusta on kirjoitti:

itse ainakin koin itseni TÄYSIN terveeksi ja tasapainoiseksi mutta kumma kyllä sai kannabis pään sitten sekaisin, vaikka olin ennen polttelua kokenut vaikka millaisia mullistuksia elämässäni jotka olisivat oikeasti mieleltään herkillä henkilöillä saattaneet laukaista jotain mielenterveyden ongelmia... Tunnen varmasti kymmeniä kertoja enemmän ihmisiä jotka ryyppäävät rankasti lähes joka viikonloppu, mutten tiedä kuin yhden joka olisi saanut juoppohulluuden. Ganjan polttelijoita tunnen paljon vähemmän, heitäkin kuitenkin kymmeniä ja paljon enemmän olen sekoamisista polttelijoiden kohdalla kuullut.

Itse ainakin uskon että kyllä se kannabis vaikuttaa psyykeeseen paljon enemmän kuin alkoholi tai nikotiini (nikotiinin en usko vaikuttavan lähes ollenkaa). Ja veikkaanpa että useimmissa tapauksissa se ganja vaikuttaa negatiivisesti.

Tiedän että kaikille ihmisille kannabis ei aiheuta mitään haittaa mutta niin ei aiheuta alkoholikaan. Mielestäni naurettavaa puhua kannabiksesta niin kuin se olisi joku universaali päihde ja ihmiskunnan pelastus. In real life ei tekstissään anna kannabiksesta sellaista kuvaa, mutta monet tälläkin foorumilla tuntuvat tekevän niin... Peace!

Ei juoppohulluus ole ainoa alkoholista toisinaan seuraavaa psyykeen ongelma. Jos maamme väkivaltarikoksista n. 80% tapahtuu alkoholin vaikutuksen alaisena, kertoo se jo mielestäni paljon. Humalaa kokeneena ja sivusta seuranneena olen havainnut humalassa monen päänupin sekoavan, mustasukkaisuus-vainoharhadraaman syntyvän, veljeä lyötävän, naista/miestä pahoinpideltävän jne.

Usein kovassa humalassa oleva ihminen toimii täysin holtittomasti, psykoottista tilaa muistuttavalla tavalla. Ainakin silloin, jos kovasti humalainen sattuu hermostumaan jostakin. kaikenlainen sekopäinen käyttäytyminen kuuluu kännikulttuuriin. Kohtuukäytöllä (joka joskus onnistuu ja joskus ei) ongelmat ovat tietenkin vähäisempiä tai niitä ei ole.

Pilveä en ole kokeillut, mutta muutamia pössyttelijöitä tiedän ja yksikään heistä ei ole pilvessä ollut väkivaltainen tai muutenkaan sekoillut. Olen jopa pari pilviöveriäkin nähnyt, mikä nyt tietenkin on ollut hieman ahdistava kokemus ilmiselvästi, mutta mitään kummempia ongelmia ei näistäkään ole kyseisille seurannut.

Niin ja lopuksi: meinasin itse kuolla 13-vuotiaana alkoholin yliannostukseen. Isoveli juotti pari vuotta vanhempana ja viisaampana. Isoveli on sittemmin elämässään tuhonnut liki kaiken viinalla ja hänen mielenterveyskään ole kovin kovaa luokkaa (itsemurhayrityksiä, masennusta, paniikkihäiriöitä, väkivaltaisuutta.) On pirun vaikea kuvitella, että olisi pilvellä saanut niin paljon tuhoa aikaan.

Itse en onneksi ole niin paha juomari, mutta yhden suhteen olen saanut poikki, kun kännit veivät vieraisiin naisiin.

Ei kai pilvi niin paha ole mitä väitetään, mutta jos ei elämässään muuta sisältöä ole, kai siinäkin voi ongelmat kasaantua. Itse en halua edes kokeilla, sillä kaikenlainen polttaminen on minusta vastenmielistä. Ehkä avaruuskakku joskus...

• kokemusta on
        täällä päin kirjoitti:

Ei juoppohulluus ole ainoa alkoholista toisinaan seuraavaa psyykeen ongelma. Jos maamme väkivaltarikoksista n. 80% tapahtuu alkoholin vaikutuksen alaisena, kertoo se jo mielestäni paljon. Humalaa kokeneena ja sivusta seuranneena olen havainnut humalassa monen päänupin sekoavan, mustasukkaisuus-vainoharhadraaman syntyvän, veljeä lyötävän, naista/miestä pahoinpideltävän jne.

Usein kovassa humalassa oleva ihminen toimii täysin holtittomasti, psykoottista tilaa muistuttavalla tavalla. Ainakin silloin, jos kovasti humalainen sattuu hermostumaan jostakin. kaikenlainen sekopäinen käyttäytyminen kuuluu kännikulttuuriin. Kohtuukäytöllä (joka joskus onnistuu ja joskus ei) ongelmat ovat tietenkin vähäisempiä tai niitä ei ole.

Pilveä en ole kokeillut, mutta muutamia pössyttelijöitä tiedän ja yksikään heistä ei ole pilvessä ollut väkivaltainen tai muutenkaan sekoillut. Olen jopa pari pilviöveriäkin nähnyt, mikä nyt tietenkin on ollut hieman ahdistava kokemus ilmiselvästi, mutta mitään kummempia ongelmia ei näistäkään ole kyseisille seurannut.

Niin ja lopuksi: meinasin itse kuolla 13-vuotiaana alkoholin yliannostukseen. Isoveli juotti pari vuotta vanhempana ja viisaampana. Isoveli on sittemmin elämässään tuhonnut liki kaiken viinalla ja hänen mielenterveyskään ole kovin kovaa luokkaa (itsemurhayrityksiä, masennusta, paniikkihäiriöitä, väkivaltaisuutta.) On pirun vaikea kuvitella, että olisi pilvellä saanut niin paljon tuhoa aikaan.

Itse en onneksi ole niin paha juomari, mutta yhden suhteen olen saanut poikki, kun kännit veivät vieraisiin naisiin.

Ei kai pilvi niin paha ole mitä väitetään, mutta jos ei elämässään muuta sisältöä ole, kai siinäkin voi ongelmat kasaantua. Itse en halua edes kokeilla, sillä kaikenlainen polttaminen on minusta vastenmielistä. Ehkä avaruuskakku joskus...

Olet oikeassa että kyllä viinallakin hyvin helposti moni elämänsä pilaa. Itselleni ja joillekkin kavereilla vaan tuntuu alkoholi sopivan paljon paremmin kuin pilvi. Ikinä ei oo tullu tappelua tai mitään vakavampaa, pientä sanaharkkaa vaan.

Loppupeleissä mielestäni KAIKKI kahvia vahvemmat päihteet on aika paskoja, kaikista tulee ongelmia osalle ihmisistä.

• eihajuakaan

En tunne montaakaan jotka eivät polta. Enkä tunne ketään jolle on puhjennut psykoosi ilman alkoholia enkä tunne yhtään joka on ilman alkoholia saanut syrjäytettyä itsensä. Siksi en ainakaan itse voi puhua kannabiksen psykoosivaikutuksista, koska en tiedä ketään joka olisi sellaisen saanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe