Vaivaako teitä koskaan saamattomuus

xq240

sillä lailla, että jos vaik pitäis käyä kaupass, ni sen ajatuksen valmiiksi saattamiseen kestää enemmän aikaa ko siel kaupas käyntiin.

Nuorempana sitä vaa kävi.

Miuta ärsyttää, ku ei saa niinku aikaseks mitää, aika menee vain siihen et lähteeks vai ei.

16

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

jolta on jotain kadonnut.

• xq240

ihan ko ois hukuksissa, meinaan toi aikaan saaminen.

• hande
        xq240 kirjoitti:

ihan ko ois hukuksissa, meinaan toi aikaan saaminen.

Ajoin veljen mopedilla lampeen.
        Ei se Solifer sinne hukkunut, enkä minäkään.

• nauraa ihan kamalasti

ja pohtii, et se kauppako olisi kadonnut?

• Meriläinen

Hidastaa ja saa vieläkin saamattomamman musta.
      Nytkin olen sanonut itselleni; kyllä se parin kolmen kuukauden päästä taas helpottaa.
      Olen antanut itselleni luvan olla väsähtänyt.
      Jos pakotan itseni reippaaksi se ottaa takaisin jossain vaiheessa ja silloin ei ole hyvä.

• warbu

..kevät piristää,ja olen kuvitellut että samoin muita.Näinpä sitä ei aina saisi kuvitella , että toiset samanlaisia kuin itse.

• xq240

koko ajan, jos on kaunis ilma;tulee niin sanotusti ilmakuume.

• Meriläinen
        warbu kirjoitti:

..kevät piristää,ja olen kuvitellut että samoin muita.Näinpä sitä ei aina saisi kuvitella , että toiset samanlaisia kuin itse.

jännä juttu lintujen tulo ja aurinko tekee hyvää, tykkään keväästä monella tapaa.
        Se vaan vie mielen jotenkin alaspäin, hidastaa ja uuvuttaa.
        Syksyllä olen pirteä kun kuuman kesän jälkeen tulee viileää ja toisaalta ikuisen kirkkauden jälkeen pääsee menninkäinen elämään.
        Silmät mulla ei tykkää liiasta valosta, enkä muuten kuumuudesta.

• warbu

..loppuu tämä talven aika.
      Kevät tulee ja tuo mukanaan "virtaa" siullekkii :D

• xq240

on kohtsillää ohi...ja kesäkii menee niin mopeasti... et sit taas on syksy, mie en enää kerkee mihinkää vuoden aikaa mukaan.:(

• on joskus

hyväksi, miksi aina pitäisi jaksaa?
      Antaa olla jaksamatta, olla vain ja vaikka nauttia saamattomuuden olotilasta.

Sillä voi saavuttaa paljon.

• xq240

olla saamaton. Mie tiijän, et tää tila menee itseksee ohi, mut mie en pakota itteäni, mie kasvatan asenetta ottaa asiat rennosti, ko on tuota ikääki, ni pitää olla itellee armolline.

• samaa vikaa vikaa..vikaa.., ainakin joskus.

Olisi kiva jäädä vaan, ja olla..:)

• xq240

mut, ko ain arkisin revitää viel töihi, no en mie kyl vissii iha valmis ois poiskaa jäämää. Kyl sitä eläkkeellä kerkee olla, jos terveyttä piisaa.

• enm

- Voin viettää viikonlopun "itsesäälipäiviä"... Mökötän kämpässä ja ihmettelen elämän surkeutta.

Jonkinlainen ateistin retriitti...

Sitten taas jaksaa.

• ihanko nurkassa..yksin ..mutta herää kysymys, miksi mökötät? :/

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      87
      4684
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3872
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      191
      3723
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      72
      2121
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1182
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      155
      1147
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1044
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe