En edes tiedä mistä ALOITTAISIN...!
Naapuriin muutti (kateellisen oloinen) parikymppinen tuore äiti (puolisoineen), joka on ottanut minut SILMÄTIKUKSEEN!
Tämä "äippä" jatkuvasti oikein ETSIMÄLLÄ ETSII jotain valittamisen aihetta minusta, vaikka yritän vain kaikessa rauhassa elää omaa elämääni.
Jos heidän tenavansa yhtäkkiä pomppaa hereille ja rupeaa itkemään (MIHIN tahansa aikaan vuorokaudesta), se on muka MINUN vikani tavalla tai toisella.
Tiedoksi: Kuuntelen musiikkia enimmäkseen KUULOKKEISTA, jos radio on päällä, niin todellakin "järjelliseen aikaan" (eli ei silloin kun on hiljaisuus). TV:tä en edes omista enkä katso.
Bileitä en ole täällä koskaan pitänyt; vieraita tuskin käy.
Viimeisin tempaus on se, että "pikku-äiti" keksi valittaa KÄNNYKÄN äänestäni!!
Okei, täällä on huono äänieristys, mutta en minä nyt rupea omassa kodissani mitkään huopatossut jalassa rupea kulkemaan ja varomaan joka "risahdusta"!!
"Pikku-äiti" näkyy menettäneen suhteellisuudentajunsa sen suhteen, mitä on METELI tai sitten (kuten asian oletan olevan) - hän vain kokee minut jotenkin "ärsyttävänä" eikä haluaisi että asun koko naapurissa!
No minä olin täällä ennen häntä, joten lähtekööt ITSE pois, jos ei muka "kestä" minua!
Nimim. Ihan normaalia elämää viettävä ihminen.
Naapuri ÄLÄHTÄÄ joka asiasta
15
1563
Vastaukset
- ap.
Niin ja tarkennus..."Naapuriin muutti kateellisen ja MUSTASUKKAISEN oloinen parikymppinen tuore äiti..."
- että ei ole
turhaan mustasukkainen
Tunge itsesi aina sen kaverinkanssa yhtä aikaa ulos
jos tulee jotain ruikuttaan kehu hirveesti sen miestä
Elä normaalia elämää
käske kaverias kylään ja juhlikaa
jos vielä urisee kysy hankaako sukkahousut sieltä
kyllä se rauhoittuu kun se näkee toi ei välitä urputuksista
- naapurin täti
Onnea vaan häiriintyneestä naapuristasi.Saattaa hyvinkin kärsiä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta, jota purkaa sellaiseen kohteeseen josta ei ole hänelle vaaraa. Siis sinuun, joka olet ja elät ihan normaalisti. Jos käsität, mitä ajan takaa? Ihmiset eivät aina uskalla valittaa sinne, minne pitäisi eli naapurisi tapauksessa omalle ukolleen tmv.
Mun mielestä voisit joku kertaa huudattaa toosaasi, jutella kovaäänisesti ja houkutella se muija kolostaan tappelemaan oikein kunnolla. Silloin voit sanoa hänelle, että sinä pidät häntä omituisena ja olet jo pohtinut pitäisikö ilmoittaa sosiaaliviranomaisille hänen käytöksestään, koska se varmasti aiheuttaa ahdistusta lapselle jos äiti ei koskaan kykene olemaan levollinen. Pelästytä hänet kunnolla, niin varmasti lopettaa kyttäämisen tai ainakin tekee sen siitä lähtien hiljaa.- ap.
Kiitos kommenteistasi!
Jäi sanomatta alkuviestissäni, että olen NAISpuolinen, mutta ilmeisesti se tajuttiin muutenkin.
Hienoa, että joku muukin tajuaa tilanteen.
Olen ilmeisesti sen "oloinen/näköinen", että tietyn tyyppiset ihmiset yrittävät aika usein "pomppia nenille"...?
Ehkä olen juuri sen oloinen/näköinen, että minulle "saa" ...ttuilla... ihan estottomasti?
Kiitos tosiaan neuvoistasi.
Olen tullut itsekin siihen tulokseen, että jos tässä nyt rupean miellyttämään tietynlaista kiusaajaa, niin hänhän saa vain lisää vettä myllyynsä!
Ja jos HEILLÄ on jotain KESKINÄISIÄ omaan suhteeseensa/vauvan hoitoon liittyviä ongelmia, niin turhaan he niitä MINULLE kostavat! - mies 36
ap. kirjoitti:
Kiitos kommenteistasi!
Jäi sanomatta alkuviestissäni, että olen NAISpuolinen, mutta ilmeisesti se tajuttiin muutenkin.
Hienoa, että joku muukin tajuaa tilanteen.
Olen ilmeisesti sen "oloinen/näköinen", että tietyn tyyppiset ihmiset yrittävät aika usein "pomppia nenille"...?
Ehkä olen juuri sen oloinen/näköinen, että minulle "saa" ...ttuilla... ihan estottomasti?
Kiitos tosiaan neuvoistasi.
Olen tullut itsekin siihen tulokseen, että jos tässä nyt rupean miellyttämään tietynlaista kiusaajaa, niin hänhän saa vain lisää vettä myllyynsä!
Ja jos HEILLÄ on jotain KESKINÄISIÄ omaan suhteeseensa/vauvan hoitoon liittyviä ongelmia, niin turhaan he niitä MINULLE kostavat!Ei muuta kun kävelet nenä pystyssä muijan ohi,äläkä välitä mitä sanoo.
Voimija sinulle ja nujerrä se natku. - ap.
mies 36 kirjoitti:
Ei muuta kun kävelet nenä pystyssä muijan ohi,äläkä välitä mitä sanoo.
Voimija sinulle ja nujerrä se natku.Tänks.:)
- MÄÄRÄTÄ ELÄMÄÄSI
Meidän perhe on kokenut,kaikenlaiset nimittelyt ja syyttelyt häirinnästä, kun naapurin äippä sai lapsia.Asumme omakotitalossa.
Meillä ei saanut olla mitään elämää,kun suupaltti
äippä tuli purkamaan väsymystään.Meillä piti sipistä asiat pihalla, kun äipän vauva nukkui.
Meiltä ei saanut kuulua mitään ääniä,ei lapset
leikkiä pihalla, ei vieraita.
Vieraamme oli kaikki "hulluja" naapurin äippä
kävi valittamassa, taas oli autot ajettu väärin meidän pihalla.Siis kaikesta mahdollisesta maan
ja taivaan välillä.
Niin äipän ja isukin sukulaiset tuli myös mukaan,
hiljaisuutta ja rauhaa vahtimaan.
Niin naapuri on ollu jo vuosia, kova metelin pitäjä.- ap.
"Niin äipän ja isukin sukulaiset tuli myös mukaan,
hiljaisuutta ja rauhaa vahtimaan."
Joo. Tännekin taloon on tuotu noita "jallitusjoukkoja", jotka sitten vahvistavat sitä, että "naapurilla (= minulla) viiraa" ja että "HE ovat tietysti oikeassa".
"Niin naapuri on ollu jo vuosia, kova metelin pitäjä."
Joo, ja itse ihmettelen sitä pauketta ja räiskettä, mikä HEIDÄN huoneistostaan lähtee, mutta ilmeisesti silloin kun heidän "kuninkaallinen vauvansa" EI ole kotona, HE saavat kyllä metelöidä. Muuten (= kun vauva on kotona ja yrittää TAAS nukkua) kaikkien (tai ainakin MINUN) pitäisi olla "kusi sukassa" hiljaa. - Jaffekaz
ap. kirjoitti:
Joo. Tännekin taloon on tuotu noita "jallitusjoukkoja", jotka sitten vahvistavat sitä, että "naapurilla (= minulla) viiraa" ja että "HE ovat tietysti oikeassa".
Joo, ja itse ihmettelen sitä pauketta ja räiskettä, mikä HEIDÄN huoneistostaan lähtee, mutta ilmeisesti silloin kun heidän "kuninkaallinen vauvansa" EI ole kotona, HE saavat kyllä metelöidä. Muuten (= kun vauva on kotona ja yrittää TAAS nukkua) kaikkien (tai ainakin MINUN) pitäisi olla "kusi sukassa" hiljaa.Naapuri on sitä mieltä, että hänellä on oikeus kaikkeen.
Autot jatkuvasti parkissa pihatien tukkeena, pahimmillaan jopa neljä autoa jonossa yhden kämpän edessä, kun kaikkien vieraiden pitää päästä ovelle asti.
Saunasta ei viitsitä omia paskoja siivota pois ja jos joku niihin menee koskemaan päästäkseen itse saunaan, alkaa isännöitsijä soitella perään, että mitäs täällä häiritään ja "heitellään toisten tavaroita lattioille". (Känniääliöt kun olivat jättäneet roinansa pitkin lattioita ja tuli siivottua ne pesuvatiin naapurin oven eteen.)
Stereoiden huudatukset ja älytön mäiskiminen on kuulemma normaalia - heille siis... Välillä ei omassa kämpässä kuule askeliaan kun naapurissa bailataan. - sietämistä puolin ja toisin
ap. kirjoitti:
Joo, ja itse ihmettelen sitä pauketta ja räiskettä, mikä HEIDÄN huoneistostaan lähtee, mutta ilmeisesti silloin kun heidän "kuninkaallinen vauvansa" EI ole kotona, HE saavat kyllä metelöidä. Muuten (= kun vauva on kotona ja yrittää TAAS nukkua) kaikkien (tai ainakin MINUN) pitäisi olla "kusi sukassa" hiljaa.naapurissa oli muuttaessamme n. vuoden ikäinen lapsi ja toinen tulossa. Vanhinkaan ei juuri siihen aikaan kävellyt tai kiivennyt rapuissa. Toisen synnyttyä äippä tunki ovellemme kertomaan, että meidän portaat jytisevät ja hän herää aamulla oven kolahdukseen kun lähdemme töihin ja kouluun. Meillä ei ole yhtään pikkulasta enää eikä ollut muuttaessammekaan.
Nyt on homma vähän toisinpäin. Naapurista kuuluu helvatunlainen meteli aamusta iltaan. Lattia jytisee, seinät paukkuvat ja lasten iloinen juoksentelu helisyttää meidän astiakaapin sisältöjä ja tuntuu tärinänä jalkapohjissa. Erityisen kovaa meteli on illan suussa kun on iltapesujen aika. Raput ja lattia jytisee kuin pommituksessa.... no, sehän on lapsiperheen elämää,mutta kyllä näissä rinnakkain kytketyissäkin asunoissa jos kerrostaloissakin on aikamoista haastetta sietää naapurin iloisesti kirmaavien lasten metelöintiä Varsinkin kun möykkäriperheen äiti on avannut keskustelun valittamalla meidän rappjen kopinasta ja oven kolahduksesta. - ovat
ap. kirjoitti:
Joo, ja itse ihmettelen sitä pauketta ja räiskettä, mikä HEIDÄN huoneistostaan lähtee, mutta ilmeisesti silloin kun heidän "kuninkaallinen vauvansa" EI ole kotona, HE saavat kyllä metelöidä. Muuten (= kun vauva on kotona ja yrittää TAAS nukkua) kaikkien (tai ainakin MINUN) pitäisi olla "kusi sukassa" hiljaa.jos muutaman valvotun yön, tai lapsen hoidon
kokemattomuuden vuoksi alkaa naapuria syyllistämään häiriköinnistä.
Sama pätee yleensä asumisessa, jos suku tai isovanhemmat sekaantuu naapurisuhteisiin.
- werma
Ikävää jos tilanteesi on kuvaillun kaltainen. Mikäli olet joutunut todellakin syyttä moisen kohteeksi, sinulla ei pitäisi olla mitään hätää ja voit olla täysin piittaamatta naisen valituksista. Mikäli hän todella kokee sinut noin raskaaksi naapuriksi, niin hän varmaan muuttaa pian pois jonkun uuden naapurin kiusaajaksi. Sillä hänelle ongelma on varmasti todellinen ja hirvittävä, ei hän tajua itse olevansa väärässä.
Sinänsä lapsen syntyminen ei välttämättä tee naisesta sekopäätä, hän voi olla sellainen ilmankin...
Mutta jos asut vuokralla ja hän saa toisen naapurin yhtymään valitukseensa, olet kusessa. Joten hylkää se esitetty neuvo laittaa sterot soimaan nupit kaakossa, sillä silloin olet vaarassa saada häädön. Yksikin toinen naapuri lisää häiriintyy, niin se riittää. Itse asiassa riittää, mikäli toinen naapuri voi valalla todistaa kuulleensa esim. kovaa musiikin soittoa hiljaisuusajan jälkeen, vaikka ei olisi itse siitä häiriintynytkään.- werma
Lisäisin vielä, että toivottavasti et ole koko naapuruston rouvien mielestä niin simpsakka pimu, että he kaikki silkkaa mustasukkaisuuttaan ystävystyvät keskenään ja haluavat sinusta eroon... Silloin yksi sun toinenkin alkaa kuulla mölyä asunnostasi
- ap.
werma kirjoitti:
Lisäisin vielä, että toivottavasti et ole koko naapuruston rouvien mielestä niin simpsakka pimu, että he kaikki silkkaa mustasukkaisuuttaan ystävystyvät keskenään ja haluavat sinusta eroon... Silloin yksi sun toinenkin alkaa kuulla mölyä asunnostasi
Sitäpä juuri...juuri tuonkaltaista on ollut "ilmassa"...hyvin näet tilannetta "kauko-psykologisesti".
Tämä nimenomainen "äippäkin" näkyisi suuresti pelkäävän, että "bongaan" hänen puolisonsa huomion.
- ilkeä
Ja kiero, syyttelisin häntä samoista asioista joista hän syyttää sinua.... tee valituksia isännöitsijälle, valita, valita ja valita eiköhän se sitten lopeta......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse874684Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.722121Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 511044
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924