Olenko eläinrääkkääjä vai mikä

kun yölläkin ulos pyydän

Yölläkun herään puolen yön jälkeen kutsun koiraani lähetkö ulos, sillä tassut sutii syöksyy eteisee joskus törmää seinään että kolahtaa hakee naulakosta hihnan tuo minulle sen sänkyyn. päivisin temme 2-3 reilun tunnin lenkkejä ilta päivällä on pitempi lenkki,koira on Lapinkoira

5

1497

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuten viestistäsikin kävi ilmi, ei sinun tarvi kovin koiraa suostutella lähtemään:) Vasta toistuva, vaikkapa hevospiiskalla tai kenkäisellä jalalla potkimalla pakottaminen olisi rääkkäämiseen viittaavaa.
      -Itselleni on joskus käynyt niin, että kun olen ollut vedättämässä itseäni suksilla, joku ihminen on esim. reitin kääntöpaikalla tullut sanomaan, että 'Mitäs varten sinä noita koiria rääkkäät!'

      Hädin tuskin olen ehtinyt vastata, että ketähän tässä niinkuin rääkätään, kun iltaa ja aamua, arkea pyhää on lähdettävä henkensä uhalla suksien päällä roikkumaan koiruuksien perässä...

      Ja kun koiruudet taas säntääväät matkaan, osin vähän luvattakin -mitäs minä niitä turhaan pidättelemään, enkä muuten aina jaksakaan pidätellä hahaa- takaa kuuluu vaimeana 'Jaa, no, kyllä nuo näyttävät mielellään lähtevän...'

    • väsy-----

      Miksi heräät? Jos koira ei ole ollut iltalenkillä ja ihminen valvoo ja vie sen ulos tuohonkin aikaan, niin eihän siinä mitään, mutta miksi heräät tuohon aikaan?
      Ei siitä koiralle haittaa ole, mutta mietin omaa jaksamistasi.

      • koiruus mielessä

        olin pahassa onnettomuudessa menetin liikunta kykyni mutta sisulla ja päättäväisyydellä olen saanut sen takaisin joten on ikäänkuin pakko liikkua, toisin sanottuna jos jään sänkyyn nukkumaan ei ole sieltä ylös nousua...


      • tahtooulos
        koiruus mielessä kirjoitti:

        olin pahassa onnettomuudessa menetin liikunta kykyni mutta sisulla ja päättäväisyydellä olen saanut sen takaisin joten on ikäänkuin pakko liikkua, toisin sanottuna jos jään sänkyyn nukkumaan ei ole sieltä ylös nousua...

        Onnittelut koirallesi, että sai sinut ja pääsee pihalle, minne lappalaisen veri vetää.

        Onnittelut sinulle, että koirasi innostaa sinua kuntoutukseen ja on muutenkin oikeaa seuraa.


    • Joku

      Siis et todellakaan rääkkää koiraasi. Se pikemminkin sinua jos kerran viet sitä ulos yöllä???
      Itse vien koiran kaksi kertaa päivässä puolen tunni lenkeille, ja se on ihan tyytyväinen.
      Outo käytös tosin koirallasi, ehkä jos yrittäisit olla huomioimatta sitä, niin se saattaisi lopettaa tuon yöllä meuhkaamisen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4593
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      51
      3603
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      104
      3491
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2469
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2374
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe