Yölläkun herään puolen yön jälkeen kutsun koiraani lähetkö ulos, sillä tassut sutii syöksyy eteisee joskus törmää seinään että kolahtaa hakee naulakosta hihnan tuo minulle sen sänkyyn. päivisin temme 2-3 reilun tunnin lenkkejä ilta päivällä on pitempi lenkki,koira on Lapinkoira
Olenko eläinrääkkääjä vai mikä
5
1628
Vastaukset
Kuten viestistäsikin kävi ilmi, ei sinun tarvi kovin koiraa suostutella lähtemään:) Vasta toistuva, vaikkapa hevospiiskalla tai kenkäisellä jalalla potkimalla pakottaminen olisi rääkkäämiseen viittaavaa.
-Itselleni on joskus käynyt niin, että kun olen ollut vedättämässä itseäni suksilla, joku ihminen on esim. reitin kääntöpaikalla tullut sanomaan, että 'Mitäs varten sinä noita koiria rääkkäät!'
Hädin tuskin olen ehtinyt vastata, että ketähän tässä niinkuin rääkätään, kun iltaa ja aamua, arkea pyhää on lähdettävä henkensä uhalla suksien päällä roikkumaan koiruuksien perässä...
Ja kun koiruudet taas säntääväät matkaan, osin vähän luvattakin -mitäs minä niitä turhaan pidättelemään, enkä muuten aina jaksakaan pidätellä hahaa- takaa kuuluu vaimeana 'Jaa, no, kyllä nuo näyttävät mielellään lähtevän...'- väsy-----
Miksi heräät? Jos koira ei ole ollut iltalenkillä ja ihminen valvoo ja vie sen ulos tuohonkin aikaan, niin eihän siinä mitään, mutta miksi heräät tuohon aikaan?
Ei siitä koiralle haittaa ole, mutta mietin omaa jaksamistasi.- koiruus mielessä
olin pahassa onnettomuudessa menetin liikunta kykyni mutta sisulla ja päättäväisyydellä olen saanut sen takaisin joten on ikäänkuin pakko liikkua, toisin sanottuna jos jään sänkyyn nukkumaan ei ole sieltä ylös nousua...
- tahtooulos
koiruus mielessä kirjoitti:
olin pahassa onnettomuudessa menetin liikunta kykyni mutta sisulla ja päättäväisyydellä olen saanut sen takaisin joten on ikäänkuin pakko liikkua, toisin sanottuna jos jään sänkyyn nukkumaan ei ole sieltä ylös nousua...
Onnittelut koirallesi, että sai sinut ja pääsee pihalle, minne lappalaisen veri vetää.
Onnittelut sinulle, että koirasi innostaa sinua kuntoutukseen ja on muutenkin oikeaa seuraa.
- Joku
Siis et todellakaan rääkkää koiraasi. Se pikemminkin sinua jos kerran viet sitä ulos yöllä???
Itse vien koiran kaksi kertaa päivässä puolen tunni lenkeille, ja se on ihan tyytyväinen.
Outo käytös tosin koirallasi, ehkä jos yrittäisit olla huomioimatta sitä, niin se saattaisi lopettaa tuon yöllä meuhkaamisen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2185628SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784559Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.803318SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2412760Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1412547Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1401909Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2441447Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491025Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall28948- 62946