Minusta tällä palstalla esiintyy hyvin paljon kiusaamista ja härkkimistä. Miksi? Olemme äitejä ja meidän kuuluisi käyttäytyä sen mukaisesti, mutta täällä moni ei niin tee! Näinkö joku purkaa turhautumistaa ja pahaa oloaan "kiusaamalla" viestiketjun aloittajia?
Nyt otetaan niskasta kiinni ja lopetetaan turha urputtaminen täällä, ja käyttäydytään niin kuin aikuiset yleensä.
Hyvää ystävänpäivää kaikille!
Toivottavasti saan tähän ASIALLISIA VASTAUKSIA JA MIELIPITEITÄ !
Nettikiusaaminen palstalla
9
613
Vastaukset
- Sone
Toivotaan että mahdollisimman moni kantaa kortensa kekoon :)
Kyllähän täällä tosiaan voi halutessaan pahimmat PMS-höyryt päästellä ja sitten joillakin ihmisillä on kertakaikkisen kieroutunut huumori. Ei muuten tullut mitään siitä yövaipan poistosta. Alkuyö nukutaan niin sikeästi, ettei pissailuun herätä. Aamuyöllä sitten sitäkin enemmän. Pitäisi ehkä vähentää juomista illalla.
- Sone
annette28 kirjoitti:
Kyllähän täällä tosiaan voi halutessaan pahimmat PMS-höyryt päästellä ja sitten joillakin ihmisillä on kertakaikkisen kieroutunut huumori. Ei muuten tullut mitään siitä yövaipan poistosta. Alkuyö nukutaan niin sikeästi, ettei pissailuun herätä. Aamuyöllä sitten sitäkin enemmän. Pitäisi ehkä vähentää juomista illalla.
Monethan just oppii noista pissivahingoista, mut jos tosi monena yönä menee lirut niin kylhän se vaippa varmaan kannattaa laittaa takas, ja kokeilla sit jonkun ajan päästä uudelleen :)
Onneks ei oo noita PMS-oireita, eikä höyryjä.. *viheltää* - Elfarran
annette28 kirjoitti:
on vain parista pissasta kiinni se yökuivana pysyminen niin jos kävisit pissattamassa tiettyyn aikaan. Vaikka parin tunnin päästä tytön nukahtamisesta, jolloin ehkä itse olisit muutenkin vielä hereillä?
No en tiedä teidän iltarutiineja niin hyvin :) Saattaahan olla, että menet pian tytön jälkeen nukkumaan itsekin.
Täällähän on ollut rauhallista jo pitkään! En mä ole ainakaan huomannut mitään. Kukaan ei ole edes haukkunut toista pitkästä aikaan p*rsereiäksi, hutsuksi tms. fiksua. Leveli on mielestäni tällä hetkellä itse asiassa aika korkealla! :)
- voisi laittaa esimerkin
minusta täällä on ollut asiallista kirjoittelua viime aikoina. Joskus kyllä huomaa, että aloittaja itse pyytää ensin mielipiteitä ja sitten loukkaantuukin verisesti kun saa rehellisiä mielipiteitä asioihin. Mutta liene kuitenkin tarkoitat sitä, että jotakin henkilökohtaisesti haukutaan, sellaista en minäkään ole huomannut. En tosin ole kaikkia ketjuja lukenutkaan joten siinä mielessä esimerkki olisi paikallaan.
- viesti on kiusaamista
ja mikä ei? Jos joku ei ole sinun kanssa samaa mieltä, niin tulkitaanko se kiusaamiseksi? Vai miten erotetaan asiat keskenään???
- ,,,,,
Erimieltä saa olla. Mutta se raja ylittyy kun haukutaan ties miksi, hypitään silmille jne...Törkeä käytös siis.
- mutta ei niinkään täällä
vaan tuolla muissa viestiketjuissa vasta onkin hirveää trolli meininkiä ja fleimaamista.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että jatkuva muiden vähättely ja negatiiviset vastaukset eivät auta ketään. Rakentavat eriävät mielipiteet toki ovat ihan ok.
Hyvää ystävänpäivää kaikille äideille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872