veikolla on ollut niiiiin kiire viime aikoina, ettei oo kerenny tälle palstalle ollenkaan. On aika menny KaDe:n ylälinjassa rahaa lapioidessa. Siilot täyttyy, siilot täyttyy. Olen niiiin kateellinen, mutta julmetun rikas.
Asiaan. Missä mennään? Silon viimeks oli WGI(koirat haukkuu karavaani kulkee) ja Pekkanet, ACN(hahhahaha)ja ikuisesti ilmaiset puhelut, Seven, itse olin erikoistunut saippuakauppaan(kateellisena), ternimaitoa Petterin malliin(rauha hänen muistolleen) ja mitä näitä ny oli.
Lisäksi mieleen on jäänyt inspector cluso, kova- ja tervehermoinen mies pohjoisesta, sekä tietysti tää tilasto.
Muistan myös kun KaDe perustettiin ja olin mukana jo aivan kick off -vaiheesta lähtien. Siinä oli monia hyviä tyyppejä, en vaan muista nickejä. KaDe sai myös näkyvyyttä valtamediassa 45 minuuttia -ohjelmassa. Voi niitä aikoja.
oin kuvitella että Hannun pisnis on ollut tapetilla, mutta mitä muuta? Onko bensansäästöpillereistä tullut jo milleniunedition? Voin nimittäin rehellisesti sanoa, että en muutamaan vuoteen oo palstalla etes pistäytyny.
Valaiskaa, oi aatteen miehet ja naiset! Ja mittäähä työ että maha!
Rääkkylä 13. perjantai
Pitkästä aikaa
Veikko47
4
410
Vastaukset
- oli???
????
- Veikko47
Taijat olla räkänokka, ku et tajuu.
- savolaisten
Veikko47 kirjoitti:
Taijat olla räkänokka, ku et tajuu.
Puheita?
- AdaFlink
... vaan KaDe-verkoston jäsen. Oletko kehdannut käydä Köpiksessä sen KaDe:n ja Spämmärien Spämmääjien fuusioitusmisjuhlan jälkeen? Ajattelin joku päivä pistäytyä. Josko ne olis jo unohtaneet meidät.
Ja mitaan ette voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764