4 kuukautta sitten tapahtui seuraavaa:
Mentiin kavereiden kanssa polttelemaan, jotka tunsin hyvin (En polttele hirveemmin) rivitaloasuntoon..Poltettiin sellaista muovailuvahamaista läpyskää röökin seassa siinä parvekkeella bongista ja heti ensimmäisen hitin jälkeen tuli ahdistunut olo , otin tyhmänä vielä muutaman lisää..Mentiin sisälle (en muista kaikkea ) sohvalle hengailee. Odoteltiin siinä muutama minuutti niin alkoi pikkuhiljaa pelottaa kun pitäisi lähteä kohta pois koska olin aika sekaisin ja en ollut viel täyspärinöissä kun kämpänomistajan pitäisi lähteä pois.. Kaveri, joka omisti kämpän oli vielä vähemmän poltellu elämänsä aikana kuin minä ja 3 muuta kaveria oli vähän tai aika paljonkin enemmä kuin minä.
Mentiin huoneeseen kuuntelee musiikkia makasin ihan täyssekaisin sängyllä, tunsin kuinka tuli kuumia aaltoja joka puolelle ja kun niitä tuli reisien kohalle luulin kusevani housuun , mut pelkkää ajatteluahan se oli.. Silloin ymmärsin ensimmäisen kerran millaista on olla pelkotilassa ja tosi ahdistavassa olotilassa.. Huomasin onnekseni, että kämpän omistajaki oli mennyt tosi sekaisin ettei tarvitse lähtee pois kämpästä vähään aikaan, koska jalat eivät olisi todellakaan kantaneet...
Sitten mentiin parvekkeelle hengailee en muista poltettiinko lisää läpyskää vai poltettiinko tupakkaa vaan.. Parvekkeella tuntui että silmät olivat tosi kännissä kun kaikki vaan pyöri ja näkyi sumeena ja en pystynyt katsomaan mihinkään.. Kämpänomistaja makasi parvekkeen lattialla tooosi sekaasi ja kaverit nauro sille, mua ei kyllä hirveemmin naurattanut. Sitten yhtäkkiä aloin kelailee et kukahan vittu täällä nyt oikeen puhuu!! Kuulin sanoja: pilveä, parvekkeella, poliisit. Sitten pelästyin täysin luulin sen olevan naapuri tai joku, mut se oliki kämpänomistaja joka makasi lattialla,en muistanut ,että se oli parvekkeella.. Se puhu jotain et:"Toivottovaasti naapurit ei oo huomannu ku poltellaan pilveä täs parvekkeel ja sit jos naapurit soittais poliiseille" Huomasin et hänkin kuumotteli kaikkea..
Mentiin sisälle, jäin yksin olohuoneen sohvalle makaamaan, muut meni kuuntelee musiikkia makkariin. Silloin tajusin kuinka sekaisin olin ja kuinka kovaa sydänlöi, en pystynyt enää liikkumaan ja oli pahaolo ja pelkäsin myös todella paljon jos tämä olotila ei lähtisi enään koskaan pois.. Oli jotenki pakkopäästä kattoo kuinka punaset silmät mulla on ja ne olivat todellakkin ihan verenpunaiset ainaki silloin näin peilistä ja pelästyin ja pääsin jotenki makkariin.. Halusin tän loppuvan. Tässä vaiheessa en olisi pystynyt lähtemään mihinkään.. Aloin nähdä joitain punaisia viivoja joka puolella ja suljin silmät niin niitä tuli paljon enemmän ja kaikki aaltoili silleen makeesti en todellakaan muista kaikkea mitä näin, mutta vähän ajan päästä se koko huone jossa olin alkoi pyöriä sivuttain sillee nopeasti ympäri ja kun suljin silmät niin se vaan voimistui. Kaverit sanoikin juuri sillä hetkellä kun kuumottelin lähtöä että nyt lähetään! vastustelin täysillä ja sain jäädä kämppään kun 3 kaverii lähti. Jäätiin siis sinne sen kämpänomistajan kanssa varmaan nukahdettiin heti en muista trippailinko lisää siel.. Nukuin parin tunnin ajan ja ahdistus vielä jatkui ja jatkui.. Kämpänomistaja nukku vielä pitkään varmaan seuraavaan aamuun saakka..
Sen jälkeen päätin etten polttele mitään katulätkää enää, joten polttelin pelkkää budia sen jälkeen mutta nyt lätkän kans ei ole ollut ongelmia vaan pienia kuumotteluja ja lyhytkestoisia pelkotiloja on ollut.. olisinkohan flipannut täysin jos olisin joutunut lähtee kämpästä pois?
Paniikit kannabiksesta
2
404
Vastaukset
- Mikke
Siinä mafian hasiksessa on ollut todennäköisesti jotain sellaista joukossa, mitä kannabiksessa ei kuulu olla. Jotain muuta kuin kannabista.
Vaikka trolli tämän onkin ottanut taas lakeja rikkoen jostain muualta, niin asiahan on niin, että laiton kannabis on rikollisille merkittävä tulonlähde, ja he usein lisäävät kannabikseen erilaisia jatkeaineita sen painoa lisätäkseen. Mitä enemmän painoa, sen enemmän rahaa - mutta ei tämä ole kannabiskauppaa. Tämä on vain jonkun sekasotkun myyntiä, jossa kannabista saattaa olla vain nimeksi.
Ja koko tämän kaupan tarkoitus on pääasiassa pyrkiä tutustuttamaan käyttäjä koviin huumeisiin, että saadaan aikaan vakava riippuvuussairaus, vastaava mitä alkoholiriippuvuuskin, ja tämän varjolla ihmisestä voidaan tehdä vaikkapa pieni osa jotain rikollisorganisaatiota. Aivan samalla tavalla kuten alkoholiakin käytetään, kun huonoa itäviinaa myydään rahattomille alkoholisteille velaksi, ja velanmaksuksi vaaditaan joko rahaa tai palveluksia. Ihan normaalia arkipäivää Suomen rikollismaailmassa.
Trollivartijoille myydään tietysti isänmaallista amfetamiinia, mutta se ei nyt olekaan huume, vaan mieto piriste, mikäli erästä kansanedustajanakin heilunutta pellepainijaa on uskominen.
Nämä hasikseen lisätyt aineet ovat usein huomattavasti vaarallisempia kuin itse kannabis, jonka vaarallisuus on vain suuri myytti. Kannabishan on päihteenä eräs vähähaittaisimmista, ja onko oikein silloin syyttää kannabista, jos aineeseen on lisätty jotain muuta, joka aiheuttaa ongelmat? Häirikköpelkuritrollista tietysti "kyllä", mutta järkevät ihmiset onkin sitten asia erikseen.
Suosittelen samaa minkä olet itsekin huomannut. Pysy erossa rikollisen maailman pilatusta hasiksesta ja pyri käyttämään ainoastaan laadukasta kannabista, jota parhaiten saat itse kasvattamalla.
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/07/669288 - veikkaan minä
Jos lätkä oli iigorin pojilta ostettua niin veikkaan et se oli atomilätkäksi kutsuttua tsenobylin joutomailla kasvatettua myrkkyä.
Siellä nimittäin on tuhansia hehtaareita peltoa jonne kukaan ei hallua mennä, paitsi nämä hampunkasvattajat. Siellä kasvaa atomisäteilyn runtelemaa hamppua jonka vaikutukset ovat juuri kuvailemiesi kaltaisia.
Pysy loitolla hampusta! Kannabis tappaa aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711163Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8010281- 514353
- 244067
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni134028Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353816Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573719No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413553- 533253
- 422975