Tuli käytyä baarissa. mentiin sinne, koska siellä esiintyi eräs hyvä livebändi. Me olemme kaikki vl:iä. Menimme musiikin takia, mutta kuitenkin innostuttiin kallistaa kuppia samalla. Hämmästyksekseni sain huomata, baarissa oli myös muita vl:iä. Myös sellaisia, joita en osannut sieltä löytyvän! Olen turhaan esittänyt näiden nähden uskovaisempaa, mitä oikeesti olen. Heräsi kysymys, esittääkö oikeasti kaikki vl:t uskovaisempaa, mitä oikeasti on? Jotenkin tuntui tyhmältä, että sellaisetki ihmiset, joita ennen piti niin puhtaina pulmusina, kallistivat iloisena tuoppia baarissa! Käytii sit kusella erään talon takana. mitä näinkään siellä. Eräs vl, jota olen salaisesti ihaillu, suuteli jotain poikaa, jolla oli korvis korvassa! Kun lähdin kävelee tän tytön luo, hän hyppäsi autoon poika mukanaan ja lähti vetämään. Onko enää kukaan nuorempi vl oikeesti uskovainen, vai esittävätkö nykyään kaikki?
näin baarissa monia vl:iä
vl, joka menee omia polkuja
3
347
Vastaukset
- Väsynyt yökukkuja
En jaksanut lukea tekstiäsi kun pötkössä oli kaikki.
- olette molemmat niin
päissänne, aloittaja ja sinä. Selvittyänne voitte sitten yrittää taas kirjoittaa ja lukea. Nyt nukkumaan känni pois.
- käsitellään täällä
eikä edes kaukana
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000490&posting=22000000041653516
Samaan pötköön voitaisiin laittaa kaikki ravitsemusliikekokemukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760