onko teillä muilla altistuneilla ollut hampaiden kanssa ongelmia?
Itsellä nyt toinen juurihoito menossa,ei ollut mätää,mutta juurihoito tehtiin, ei meinaa parantua,nousi kuume 38,5.
Puudutuksessa olin vähällä pyörtyä adrenaliinipiikin vuoksi, laittoivat liian nopeasti.
Hampaat ja home
9
2359
Vastaukset
- miksi sellaisen sait?
olikos hampaat hoitamatta?
- ei liity mitenkään
hoitamattomiin tai hoidettuihin hampaisiin,
olipa outo päätelmä sinulla. - jos olet jollekin
ei liity mitenkään kirjoitti:
hoitamattomiin tai hoidettuihin hampaisiin,
olipa outo päätelmä sinulla.pahasti allerginen, saat siis sokkireaktion, vaikka ampiaisenpistosta, niin saat adrenaliinia. Ja jos hampaasi ovat huonossa kunnossa, niin siihen ei home vaikuta mitenkään.
- meni
jos olet jollekin kirjoitti:
pahasti allerginen, saat siis sokkireaktion, vaikka ampiaisenpistosta, niin saat adrenaliinia. Ja jos hampaasi ovat huonossa kunnossa, niin siihen ei home vaikuta mitenkään.
Kyllä homeissa oleminen sikäli vaikuttaa, että syljen tuotanto on erilaista. Ainakin minulla suu kuivui huonossa tilassa ollessani.
- se menee
meni kirjoitti:
Kyllä homeissa oleminen sikäli vaikuttaa, että syljen tuotanto on erilaista. Ainakin minulla suu kuivui huonossa tilassa ollessani.
Tulee joku autoimmuunireaktio, Sjögrenin syndroma tai sitten suun bakteerifloora muuttuu. Alkaa kasvaa samat sädesienet suussa kuin seinissäkin, sitten hampaat reikiintyy. Tämä on tapahtunut monella hometaloissa. Kortisonisuihkeet nopeuttavat suun mikrobiflooran muuttumista. On tapahtunut monella monella..
- vielä kerran väärin
jos olet jollekin kirjoitti:
pahasti allerginen, saat siis sokkireaktion, vaikka ampiaisenpistosta, niin saat adrenaliinia. Ja jos hampaasi ovat huonossa kunnossa, niin siihen ei home vaikuta mitenkään.
hammaspuudute sisältää adrenaliinia,homealtistuneena minulle uusittiin koko amalgaamikalusto pois,puudutteena käytettiin sitä tavallisinta adrenaliinipuudutetta ja tässä vielä kirjoittelen.
- adrenaliini on siinä
vielä kerran väärin kirjoitti:
hammaspuudute sisältää adrenaliinia,homealtistuneena minulle uusittiin koko amalgaamikalusto pois,puudutteena käytettiin sitä tavallisinta adrenaliinipuudutetta ja tässä vielä kirjoittelen.
pienenä osana, ehkäisemässä verenvuotoa, ei puudutteena. Eli kenenkään hammasta ei puuduteta adrenaliinilla.
- andrenaliinipitoisesta puud...
adrenaliini on siinä kirjoitti:
pienenä osana, ehkäisemässä verenvuotoa, ei puudutteena. Eli kenenkään hammasta ei puuduteta adrenaliinilla.
"Adrenaliinia sisältäviä puudutteita tulee käyttää varoen potilailla, joilla on vakava tai hoitamaton kohonnut verenpaine, vakava sydäntauti, vaikea diabetes, vaikea anemia, eri syistä johtuva verenkiertohäiriö tai muu patologinen tila, jota adrenaliini saattaa pahentaa. Puuduttamista tulee välttää, jos puudutettavaksi tarkoitetulla alueella on tulehdus."
- poistettiin
juuressa olevan pahan tulehduksen takia, jonka jälkeen kaksi antibioottikuuria. Ikeneen on poistetun hampaan kohtaan tullut kipeä patti pari kertaa kun olen liikkunut nk. homepaikoissa. Voi olla että ienpatti on aivan sattumaa mutta kummasti se patti on vain parissa päivässä hävinnyt. Hampaani ovat muuten aivan hyvässä kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078