http://www.kymensanomat.fi/Online/2009/02/12/Autoihin tunkeutunut j%E4i kiinni rys%E4n p%E4%E4lt%E4/200936617711/4
1988- vuonna syntynyt on onnistunut murtautumaan kahteentoista lähinaapuruston autoon, varastanut tavaraa saadakseen rahaa ties mihin mömmöihin.. Nykypäivänä Kotkassa ei nuorisolla ole mitään rajaa, ei ainakaan järjen hiventä päässä. Miten yksi henkilö ehtii murtautua 12 autoon ennen kiinnijäämistä? Onko sosiaaliturva nykypäivänä niin huono, että perussosiaaliturvalla ei elä, vai onko tämän tyyppiset rikolliset hörhöjä joiden pitää varastamalla rahoittaa käyttöään.
Eivät sentään ole vielä keksineet kyttäystä apteekin nurkilla ja ryöstämässä mummojen apteekkikasseja.
Tilanne on mielestäni huolestuttava, sillä vastaavanlaisia ja vakavampiakin tapahtumia sattuu Kotkassa jatkuvalla syötöllä.
Nykypäivän hörhöt Kotkassa
3
968
Vastaukset
- sosiaali tai vastaava
turva riitä elättämään huumehelvettiin joutunutta ihmistä. Tarve saada kamaa ajaa epätoivoisiin tekoihin: varkauksiin, itsensä myymiseen, muihin rikoksiin...
Ja kysymys voi olla juuri sinun lapsestasi. Tämä aika ajaa muutenkin ihmiset epätoivoon. Saati sitten heidät, joille ongelmia on kasaantunut muita enemmän. Katso ympärillesi ja auta, jos hädän näet.- ei omakohtaista kokemusta
Tämä aikako se ajaa ihmiset, nuoret huumeisiin, miksei koskaan puhuta tai oteta reilusti esille vanhempien vastuuta ja omia esimerkkejä? Tottakai voi "kunnollistenkin vanhempien", vanhempien jotka ovat oikeasti kiinnostuneita lastensa ja nuortensa tekemisistä, voi heidänkin lapsensa jouta huonoille teille, mutta todennäköisemmin siihen ajautuvat lapset, joiden vanhemmat ei välitä ja itse "juhlivat" kaikki vapaa-aikansa päihteitten voimalla. Mistä ne lapset, nuoret sen mallin kaikkein ensimmäiseksi ottaa jos ei kotoaan? Tää on mun mielipide, läheltä seuranneena erään perheen kohtaloa.
- kalapuikkoja ja riisiä
ei omakohtaista kokemusta kirjoitti:
Tämä aikako se ajaa ihmiset, nuoret huumeisiin, miksei koskaan puhuta tai oteta reilusti esille vanhempien vastuuta ja omia esimerkkejä? Tottakai voi "kunnollistenkin vanhempien", vanhempien jotka ovat oikeasti kiinnostuneita lastensa ja nuortensa tekemisistä, voi heidänkin lapsensa jouta huonoille teille, mutta todennäköisemmin siihen ajautuvat lapset, joiden vanhemmat ei välitä ja itse "juhlivat" kaikki vapaa-aikansa päihteitten voimalla. Mistä ne lapset, nuoret sen mallin kaikkein ensimmäiseksi ottaa jos ei kotoaan? Tää on mun mielipide, läheltä seuranneena erään perheen kohtaloa.
Mussalon kermaa tuskin liikuttaa että heidän ylivakuutettuja omaisuuksia häviää, katoaa..
Taitavat saada paremman korvauksen vakuutusyhtiöltä ja kognitiivistä terapiaa rikoksen uhreille mielenterveyskeskuksessa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770