Totuutta leevilisillekkin, Jeesus ei ole Kristus enään niinkuin teille on harhauttaja valehellut!
Opetelkaa TIEMÄÄN asioita Jeesuksen Sanan totuutena valehtelematta!
Miksi ette LUOTA Jeesuksen Sanaan?
Onko teillä eri Jeesus kuin minkä olen löytänyt raamatusta?
Jos olen väärässä, niin olette todistaneet minulle että raamattu on enemmän väärennetty kuin mitä olen tähän asti tiennyt!
Tutkikaa tämän asia tarkoin ja kertokaa minulle:
valehteleeko Jeesus
vai
valehteleeko raamattu
-------------------------------------------------
######### JEESUS EI OLE TÄMÄN SANOESSAAN KRISTUS
JEESUS TIETÄÄ ITSE PARHAITEN KUKA ON.
ASETTAKAA HÄNEN TIETOJA PAREMMAT TIEDOT JOS YLÄMPÄÄ JUMALALLISUUDEN TAHTOA LÖYTYY!
Kenen todistajia olette ellette USKO, LUOTA, KUUNTELE mitä JEESUS ITSE SANOO?
Matteuksen evankeliumi:
24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Matteus 24:23-24
23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
Mark. 13:21
Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.
JNE
JNE...
#################################################
--------------
############# JEESUS RISTILLÄ - KRISTUS
Luuk. 24:46
Ja hän sanoi heille: "Niin on kirjoitettu, että Kristus oli kärsivä ja kolmantena päivänä nouseva kuolleista,
-----------------------
######### YLÖS NOUSEMISEN JÄLKEEN HÄN ON JEESUS
Markuksen evankeliumi:
16:6 Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat.
Jos kaikki tämä on raamatussa väärin niin miksi se sattuu olemaan Jeesuksenkin Sanan kohdalla väärin??
Ainakin niin todistatte, että nuo Jeesuksenkaan sanat ei ole totta!
Keneen sanaan te luotatte ellette Jeesuksen Sanaan?
Jeesus ei ole Kristus enään
totuutta leeviläisille
2
112
Vastaukset
- rauhoitu...
mene vaikka pilkille putasjärven jäälle
- O'petella
>Opetelkaa TIEMÄÄN asioita Jeesuksen Sanan totuutena valehtelematta!
Ihan valehtelematta otsikostasi: viimeinen sana siinä pitisi olla enää, EI enään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760