hei! olen käynyt kattomassa sen twilightin
tietääkö kukaan voiko netissä, missään osoitteessa katsoa ilmaiseksi twilightin!?
29
9093
Vastaukset
Laillisesti ei voi, laittomasti voi .
- myrskyy
niin siis tietääkö kukaan missä noita vois netissä kattoa ilmaiseksi?
- Twilight fani
Finn-tv:n sivuilla on i ja 2
- helluviik vaaak
www.ohjelmat.fi/twilight
- ?
fin tv voi katsoo ilmaiseksi elokuvia myös twilightia
- tietämätön ?
tietääkö joku missä voiko täällä netissä katoo marmadukin sen elokuvan
- Fin-Tv:stä löytyy
Fin-Tv:stä (myös Nordic-Tv:stä) löytyy monia elokuvia (hieman huonolaatuisia) suomenkielisillä tekstityksillä. Mm. Twilightit löytyvät sieltä. Nordic-Tv:ssä on uusimmat elokuvat, mutta jotta voit katsoa kaikkia elokuvia, sinne täytyy rekisteröityä. Katsominen ja rekisteröityminen on ilmaista.
- jgjkgjghjhfhvyhg
jaa ilmaista nordic tv on maksullinen ja fin tv sivustoa ei enää ylläpidetä
- FridayThe13Th
tietääkö kukaa mistä voi kattoo elokuvan friday the 13th?????????? en oikeesti löydä mistääääää auttakaaaaaaaa!!!!!!
- Jjfolwb
Friday the 13 löytyy sekä viaplaysta että netflixistä tosin molemmat maksullisia mutta molemmissa kuukauden ilmanen kokeilu jonkavoi sanoo irti vaikka sillon kk vikana päivänä!!
- elokuvienetsijä
kertokaa missä netistä voi kattoo ILMASEKS elokuviaa??? (ei ladattavia kiitos :)
- twilight fani
joo ois kiva tietää
- helpatkaa :)
Fintvstä ei löydy yhtään leffoja. En löytänyt twilightia sieltä, en yhtäkään! Apua, kiitos :)
- gufufugig
Lataa utorrent ja etsi piratebaystä torrentit..
- ganglionääri
kuulkaapas nyt! ilmaiseksi netissä katsottavat leffat ovat houkutuslintuja piratisminvastaisessa taistelussa! kun katsot elokuvaa, ip-osoitteesi tallentuu palveluun josta se luovutetaan poliisille
tiedän monta kaveria jotka tuota kautta ovat saaneet kymmenien tuhansien eurojen tekijänoikeussakot maksettavakseen ihan täällä koti-suomessa - Epätoivoinen__
Kertoisiko joku ystävällinen ja fiksu että mistä saan Titanic elokuvan katsottua/ostettua. Fin-tv:stä on turha etsiä...
- avuton );
Auttakaaa! oon avuton ): Mistä voi kattoo twilight aamunkoin netissä ilmaseks suomenkielisillä tekstityksillä ? Kun en oikeesti löydä ite mistää! D: Helppiii jos sais nopsaa ? :))
- Lukekaaa
Lukisitte tätä keskustelua takaisinpäin. Noihin samoihin kysymyksiin on vastattu jo useamman kerran. -_-
- Olkaapa hyvät
Alluc.org on hyvä paikka katsoa elokuvia, JOS osaa englantia.
Jos et osaa englantia, niin suosittelen http://ilmaisetelokuvat.com/
Do it lika pro- twilight4life
Äää ei pysty :(
- dfwffwfff
Esim. Netflix. 8€ kuussa ja katsot rajattomasti leffoja ja sarjoja!
- netflix:(
mulla on netflix mut siellä ei oo twilightii -,-
- Huawa
Nordicus.net sieltä näkee ilmatteeks :) Esim. Kaikki twilightitkin on..
- hdfin
sieltä voi katsoa ilmaiseksi twilightiä se on ilmainen mie katon sitä nyt se latautuu
- munblogi
Suosittelen lukemaan konkreettisen blogin siitä mitä kaikkea netti tarjoaa ilmaiseksi ja miten voit tienata rahaa OIKEASTI. Kirjotin tuon blogin sen takia ku netti on pullollaan kaiken maailman roska sivustoja :)
http://luotamuhun.blogspot.fi/ - Auttava käsi
Ainakin Watchmovie.ws -sivustolta löytyy tosi paljon elokuvia ilmaiseksi englannin kieleksi. Suomenkielisiä ei oikein löydy mistään ellei halua rekisteröityä.
- h4rr55
Twilightia ei löydy netistä ilmaseks suomenkielisin tekstein. Piste.
- Joly
Ruutu sitä voi kokeilla maksutta ja siellä on Twilight
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678