Itse oon pääsemässä harjoitteluun Ahvenmaalle, meen Eckeröön erääseen hotelliin. Aloitan 1.5 ja oon ehkä elokuun loppuun asti. Oon matkailualan restonomiopiskelija.
Ahvenanmaa
4
1970
Vastaukset
- mä olen kans menossa
Mä olen kans menossa sinne ;) Siis joko Eckeröön tai maarianhaminaan. Ärsyttää, kun en tiijä alueesta yhtään mitään, Och jag talar inte bra svenska...Meen kesätöihin. Varmaan ihan jees keikka.
- ....
saanko kysyä et mitä kautta pääsit töihin? nordjobbin? ku ite oon myös hakenu nordjobbin kautta mut mietin just et kui hyvin sinne pääsee jos ruotsi ei oo niin sujuvaa ku englanti.. monta kuukautta olet töissä siellä? kiitos jos jaksat vastata :)
- suvi-joanna
Ahvenanmaa on kaunis paikka kesällä,tiedän koska olemme olleet siellä monta kertaa vuokramökissä vanhempien kanssa.
- ketjun aloittaja
..yks kk on palkatonta ja muista saankin sit palkkaa, vaik ei oo alalta oikein minkäänlaista työkokemusta. Mol.fi:n kautta löysin tuon työn ja laittelin hakemuksia hotelleihin, onneks tärppäsi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2867983Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1804229Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1842498Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302477Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17942097- 481631
- 491575
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s181519Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421284- 1661245