Mielestäni helpoin ja halvin tapa peittää pesukoneen ikkuna on tämä: Osta kaupasta pikkupurkki Miranol-maalia ja pieni pensseli ja maalaa sillä pesukoneesi ikkuna peittoon. Ainakin valkoinen väri sopii hyvin. Saat ne tupakka-askin hinnalla.
Pesukoneen ikkunan peittämisestä
miranoolilla
6
1062
Vastaukset
- lestat
on suomen talibaaneja
- hankkia
päältätäytettävä pesukone, niin ei tarvi moisia miettiäkään...
- saavi ja
pyykkilauta.
- miksi muka?
saavi ja kirjoitti:
pyykkilauta.
Ei tartte ostaa pyykkilautaa... meikä omistaa pyykkilautavatsan ihan luonnostaan, enkä ole edes rasvaimussa käynyt... En tarvitse saaviakaan, sillä kaverit pitävät minua ihan pönttönä...
- ...
lestadiolaisilta ei ole kielletty pesukoneet joissa on ikkuna. tämän jutun on joku pilkkamielessä keksinyt. ikinä tällanen pesukone ei ole ollut kielletty!
- maalimaallikko
Kestääkö Miranol 90 asteen pyykkejä irtoamatta lasin pinnasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849