Kellään tietoa saako esim. kameran ottaa mukaan stadionille? Joihinkin tilaisuuksiin ei saa :/.
Kamera mukaan stadionille?
3
993
Vastaukset
- ----
mutta en nyt ihan varma ole. Yleensä tuollaisiin konsertteihin ei stadionille saa kameraa ottaa.
- ...
Vaikka lipussa lukisi mitä, konsertteihin YLEENSÄ saa ottaa kameroita niin Suomessa kuin ulkomaillakin, joskaan "ammattilaitteita" ei yleensä suvaita.
Tavallisissa turvatarkastuksissa kameroihin ei puututa, mutta artistihan voi aina esittää toiveita järjestyksenvalvojille. Joskus olen ollut konserteissa joissa jokaikinen kamera on otettu pois, ja joskis olen ollut konserteissa joissa ei ole ollut minkäänlaista turvatarkastusta ovella.
KAikkein parhaan etukäteistuntuman varmaankin saat kun luet virallisia sivuja. Pyydetäänkö sinne kuvia, vai kielletäänkö niiden ottaminen? - ed.
... kirjoitti:
Vaikka lipussa lukisi mitä, konsertteihin YLEENSÄ saa ottaa kameroita niin Suomessa kuin ulkomaillakin, joskaan "ammattilaitteita" ei yleensä suvaita.
Tavallisissa turvatarkastuksissa kameroihin ei puututa, mutta artistihan voi aina esittää toiveita järjestyksenvalvojille. Joskus olen ollut konserteissa joissa jokaikinen kamera on otettu pois, ja joskis olen ollut konserteissa joissa ei ole ollut minkäänlaista turvatarkastusta ovella.
KAikkein parhaan etukäteistuntuman varmaankin saat kun luet virallisia sivuja. Pyydetäänkö sinne kuvia, vai kielletäänkö niiden ottaminen?No se olikin Michael Jacksonin konsertti jonne niitä kameroita ei saanut viedä. Tosin hän oli asettanut lehtikuvaajillekin sellaisen vaatimuksen, että he saavat kuvata vain tietyllä tarkkuudella/zoomilla... Plastiikkakirurgian runtelemat kasvot taisivat olla se päällimmäinen syy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614398KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523221Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512465- 1022154
- 241893
- 231642
- 301616
- 1611484
- 351261