Olen todella huolissani pojastani joka käy Myllyhaan koulua. Hän saa osakseen todella epäasiallista kohtelua aikuisten osalta nimiä mainitsematta!!!
myllyhaan koulusta mielipiteitä???
26
5971
Vastaukset
- niin ota yhteyttä...
Jos todella olet huolissasi lapsestasi tai siis hänen kohtelusta koulussa, ota yhteyttä kouluviranomaisiin! Tämän palstan avulla et tule apua saamaan tilanteeseen!
Jos haluat lapsellesi kunnon kohtelua ja haluat että siihen puututaan kannattaa asioista puhua asianomaisten kanssa. Jos haluat tietää onko muita vanhempia jotka kokevat samaa niin juttele asiasta vanhenpainilloissa.... - erityislapsen äiti
Erityislapsella on oikeus saada koulussa kohtelua hänen erityisominaisuuksien mukaan!
Jos hän on Emu-lapsi, eli oppimisvaikeudet, vaatikaa koulunkäyntiavustaja!
Jos hän on Esy-lapsi, eli ylivilkas ja psyyke "tolaltaan", ottakaa yhteyttä Kaarinan nuorten psykiatriseen poliklinikkaan, jos muu ei auta!
Epäasiallinen kohtelu poikaasi kohtaan on HETI loputtava!!!- ?????????????????
joo tällä kertaa jari oli laitanut kolme mun kaveria jälki istuntoon ilman syytä ne vaan vähän puhus ja sit 2 tuntii jälki istuntuoa ja jos jari lukee tän niin saa arvata kuka tää sen oppilaista on onko se vanhoista vai uusista muuta see jä eläkeele vuoden päästä joo ryypämään se menee niinkuin kerran yhet oppilaat oli kuulema löytänyt sen shälströmin repusta kaks kosken korva pulloo eli oikeasti jonkun pitää se hullu juopa saada pois siätä silloin se olis turvalinen koulu kuka kanataa mun mieli pidetä niin vastaa tähän viestiin
- ?????????????????
????????????????? kirjoitti:
joo tällä kertaa jari oli laitanut kolme mun kaveria jälki istuntoon ilman syytä ne vaan vähän puhus ja sit 2 tuntii jälki istuntuoa ja jos jari lukee tän niin saa arvata kuka tää sen oppilaista on onko se vanhoista vai uusista muuta see jä eläkeele vuoden päästä joo ryypämään se menee niinkuin kerran yhet oppilaat oli kuulema löytänyt sen shälströmin repusta kaks kosken korva pulloo eli oikeasti jonkun pitää se hullu juopa saada pois siätä silloin se olis turvalinen koulu kuka kanataa mun mieli pidetä niin vastaa tähän viestiin
olen sitten vanha oppilas
- Papparainen
1. Missä olet oppinut kirjoittamaan noinkin huonosti?
2. Saavatko oppilaat mielestäsi todellakin puhua tunneilla keskenään? - klh
olen sitten vanha oppilas
ööö ok eli sää oot tyhmä
- kunnollisuus kunniaan
Papparainen kirjoitti:
1. Missä olet oppinut kirjoittamaan noinkin huonosti?
2. Saavatko oppilaat mielestäsi todellakin puhua tunneilla keskenään?epäillä sellaista mitä täällä esitetään, asia on syytä pikaisesti selvittää. Eli yhteydenootto esimieheen eli koulutoimenjohtajaan tai lääninhallituksen tarkastajaan.
- papparainen
kunnollisuus kunniaan kirjoitti:
epäillä sellaista mitä täällä esitetään, asia on syytä pikaisesti selvittää. Eli yhteydenootto esimieheen eli koulutoimenjohtajaan tai lääninhallituksen tarkastajaan.
Kyllä tällaisten herjausviestien lähettäjät ja heidän taustansa pitäisi tutkia perinpohjin. Minusta vain tuntuu siltä, ettei koulutoimenjohtaja ole se paras taho, vaan poliisitutkinta.
Toinen kysymys on tietenkin se, ettei näiden viestien kirjoittaja omaa näköjään minkäänkäänlaisia taitoja tekstin tuottamiseen. Tästä taas seuraa väistämättä epäilys: onkohan käynyt koulussa lainkaan? - Anonyymi
Käyny toisen repussa?
- ex oppilas
siinä koulussa on tietyillä henkilöillä suosikki ja silmätikku oppilaat. ja nämä silmätikut ovat syyllisiä kunnes toisin todistetaan sekä kohtelu voi olla hyvin epäoikeudenmukaista ja mielivaltaista
- ex oppilas
ongelma on todellinen ja jopa vaarallinen: http://www.kuntsari.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=372:Rehtorillesakotoppilaidenpahoinpitelystä&catid=17:s...
- No öö!
Toi on syvältä!! Pakko valittaa koko ajan!!!! Ei siel tehä mitää väärää. Opettajat antaa tehtävän ja jos oppilas ei usko tai käyttäytyy huonosti, niin annetaan arestia, niinku kuuluukin. Ei se ois koulu jos sie tehtäis koko ajan sitä mitä oppilaat tahtois.
Myönnän kyllä, että joillakin opettajilla on nämä kyseiset silmätikut, joista yritetään koko ajan löytää jotakin vikaa, mutta ei kaikilla. Siellä on ihan oikeudenmukaisia opettajiakin. Ei kuitenkaan kaikki. - jjjjjjoiiiikkkjjjlkj
ei ole ihmisille tarkoitettu laisinkaan tuo koulu.
saunaan tai akvarioon laitetaan väkipakolla!
fyysisestä koskemattomuudesta ei olla edes kuultu(laki)
eräs naisopekin luulee olevansa maailman napa,vaikka open omat asiatkaan ei ole kunnossa.
säälin lapsia jotka siellä ovat.
ja jos ei kykene tuottamaan tekstiä,on tai on ollut juuri myllyhaan oppilas.
opetus melko huonoa!juuri niille jota sitä eniten tarvitsisivat! - ärsyyntynyt mylluhaa
jari tuli kännipäissää kerran tonne kouluunki ja vie jatkaa siel on opet nii ilkeitä
- myllyhaanoppilas
Juu se alkaa muuttuu kempommaks nyt poistetaan kaikki välkät pienenee läksyy enemmän enemmän väkivaltaa ynm. Ite en oo vielä saanu valituksii mutaa odotan koska lieenee
- ronip103
paimion koulu on niin tyhmä kun sielä laitetaan akvarioon
jos on lolut huonosti tunnila tai välkällä - Vilhontie
Pari tuttavaani ovat käyneet Myllyhaan koulua ylivilkkauden vuoksi, tämä Jari ollut kuulemma useinkin viinanhajuisena ja LYÖNYT oppilasta/laita. Ihan perus.
- generalissue
Itse kävin vieressä kouluni, ennen kuin myllyhakaa edes oli. Itse en kyseisen herran opetettavana ollut mutta kyllä se nosteli oppilaita seinille ja riehui useasti ruokalassa tai käytävillä. Koska näin koko äijän aika harvoin niin jäi mielikuva että kyseinen toiminta on jokapäiväistä.
- EXoPPilas
Jari oli kamalin opettaja mitä tiedän, ei se mulle koskaan suuttunu/lyöny tai muutakaan (vaikka en mikään open lellikki/pulmunen ollutkaan), mutta muille luokkakavereille kyllä ja joskus ihan ilman aihettakin. Onneks se ei enään opeta ja toivottavast asiat ovat muutenkin myllyhaankoulussa paremmin ja tollasia opettajia ei enään kyseiseen kouluun tule.
- mullyhaka
saanko kysyä millä luokka asteella käy!? mulla ainakin on hyviä kokemuksia kyseisestä koulusta!! kokeidenkin perusteella olen todennut että paikka on oikea ei olisi niinsanotusti "normaali" luokassa saanut noin hyviä numeroita. monesti on tietenkin kiinni opettajasta ja avustajista asenteesta ota rohkeasti opettajaa yhteyttä tai koulun rehtoriin ja juttele asiasta.
- halveksittavaa
Ettei pääse unohtumaan niin tässä on alkuperäinen uutinen jota ei löydy enää kuntsarin sivuilta:
Rehtorille sakot oppilaiden pahoinpitelystä
11.01.2010 15:24
Paimiolainen rehtori on tuomittu käräjäoikeudessa sakkoihin kahden oppilaan pahoinpitelystä.
Rehtori joutuu maksamaan 1290 euron sakot koska hän käräjäoikeuden mukaan syyllistyi pahoinpitelyyn, lievään pahoinpitelyyn ja virkavelvollisuuden rikkomiseen tukistaessaan ja nöyryyttäessään oppilaitaan. Oikeus katsoi miesrehtorin käyttäneen liian kovia otteita oppilaiden rauhoittamisessa.
Ensimmäinen tapaus sattui joulukuussa 2008 uskonnon tunnilla, jossa oli mukana viisi eri-ikäistä erityisopetuksessa olevaa poikaa. Läsnä oli myös kaksi kouluavustajaa.
Tunnin lopulla rehtori piti 10-vuotiasta poikaa polvillaan luokan edessä niskasta kiinni pitäen. Tapahtumia edelsi kaoottinen joskin ryhmälle tavanomainen tilanne luokassa: pojat pitivät meteliä, huusivat, nimittelivät ja tönivät toisiaan. Rehtori käski oppilaat riviin, ja kun se ei auttanut, hän vei nahinaa rivissä jatkaneen pojan luokan eteen.
Poikaa kuultiin käräjäoikeudessa henkilökohtaisesti. Hänen kertomansa mukaan rehtori otti häntä niskasta kiinni, käski maahan polvilleen ja piti siinä koko lopputunnin, noin 10–20 minuuttia. Lisäksi rehtori kehotti muita oppilaita nauramaan tilanteelle.
Rehtori ei muistanut että poika olisi ollut polvillaan, ja hän kiisti ottaneensa poikaa kiinni tukasta tai vääntäneensä tämän kasvoja kohti lattiaa. Rehtori kertoi sanoneensa, että "naurakaa nyt jos se on niin hauskaa", koska pojilla oli tapana tappeluiden aikana nauraa ympärillä.
Kouluavustaja, joka oli luokan perällä laittamassa pienimpien lasten reppuja lähtökuntoon, ei nähnyt koko tilannetta mutta todisti kuitenkin että rehtori pyysi poikaa menemään polvilleen ja muita nauramaan.
Käräjäoikeuden mukaan kouluavustajan todistus ja pojan kertomus olivat pääpiirteissään samanlaisia, mutta rehtorin kertomus erosi niistä merkittäviltä osin, ja lisäksi se oli esitutkinnan jälkeen muuttunut. Oikeus katsoi että rehtori oli aiheuttanut tahallaan pojalle kipua ja syyllistynyt vähäisenä pidettyyn pahoinpitelyrikokseen.
Kyseinen rehtori on siis Jari Sahlström joka lehden mukaan "jäi eläkkeelle" kyseisen tapauksen jälkeen. Hän on ylläpitänyt kyseisessä koulussa saatanallista pelon ilmapiiriä, kiusannut oppilaita ja ottanut suosikkeja joiden tekoja on katsottu läpi sormien ja suosittu muutenkin. Olen omin silmin nähnyt kuinka paljon pahaa hän on tehnyt monen lapsen ja nuoren elämälle ja vielä sellaisessa koulussa jossa he tarvitsisivat erityisesti tukea, ymmärrystä ja taidokasta ohjausta. - koulukin
uusi sinne tuli
- Kivakoulu
Kävin itse myllyhaan koulua. Rehtori oli kiva ja samalla oli myös auktoriteettiä. Hän olisi puuttunut tuollaiseen! ! Tämä kyseinen Jari-opettaja ei ollut kaikkien suosikki ja tämän takia häntä syytetään täällä jostain sellaisesta mitä ei ole tehnyt. Hän opetti meille ja oli siedettävä eikä tullut töihin viinan hajuisena. Hän on normaali opettaja muiden joukossa, vain vähän tiukempi. Itse en henkilökohtaisesti tykkää tälläsistä väitteistä, jotka eivät pidä paikkansa. Pääsin vuosi sitten ylä-asteelle.
- eikäole
Miksi puolustelet tuomittua rikollista?
- Kahvipoika
No myllyhaka on aina ollu kamala muistan omia aikoja sielt. Siel ei oppinu mitään ku se yks vaa riehus ja huus
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783