jos menisin autokouluun joskus syksyllä niin millon sille kurssille pitää ilmottautua? vähän ennen sen alkua vai aikaisemmin?
ja pitääkö autokoulu maksaa ennen sen alkua vai sen jälkeen?
autokoulu
3
385
Vastaukset
- ...
Itse ainakin katsoin netistä että millon alkaa seuraava kurssi. Sitten menin ehkä joku max. puoli tuntia ennen tunnin alkamista sinne autokoululle ja sanoin että ilmottautuisin B-kortin kurssille ja heti teoriatunnille. Mulla laskut tuli erissä, maksoinkohan joku 3-5 kertaa aina jonkun summan kerralla. Ennen ajokoetta kuitenkin kaikki oli maksettu.
Nuo käytännöthän riippuu ihan autokoulusta, joten kannattaa vaikka kysästä sieltä autokoulusta mihin menet, että mites on ;] Tai vaikka jos joku kaveri on ollut siellä, niin kysäse siltä.- edellisellä
katot millo alkaa seuraava kurssi ja sinne menet vähä aikasemmin ennenkuin se alakaa. meillä oli tuon maksu politiikan kanssa sillee että sai ite valita miten maksaa. kaikki on autokoulun kanssa sovittavissa
- .......
edellisellä kirjoitti:
katot millo alkaa seuraava kurssi ja sinne menet vähä aikasemmin ennenkuin se alakaa. meillä oli tuon maksu politiikan kanssa sillee että sai ite valita miten maksaa. kaikki on autokoulun kanssa sovittavissa
puolisen tuntia ennenkuin ensimmäinen kurssi alkoi, taisi olla siellä anea meininki päällä kuin he eivät välittäneet mistään maksimi-oppilas määrästä!!!! osa joutu seisomaan kaikki teoriatunnit!!! palomestari olisi saanut sydänköhtauksen kun olisi tullut katsomaan miten pakattu paikka on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972