Olisi kiinnostanut kuulla, voiko hevosille tarkoitettua Arnica-geeliä käyttää myös ihmiselle. Nimittäin esim Agrimarketissa myytävä arnicageeli on huomattavasti halvempaa kuin luontaiskaupassa myynnissä olevat geelit. Kiinnostaisi kokeilla murtuman jälkitilan hoitoon, kipsi otetaan pois loppuviikosta ja sen jälkeenhän siinä on mustelmaa ja mahdollisesti kipuakin ja turvotusta sitten kun jalkaa ruvetaan rasittamaan. Oletteko kokeilleet/ käyttäneet itselle ja onko apua ollut.
kiitos jo etukäteen kaikille vastaajille.
Hevosenomistajille kysymys
murtuman jälkitila
2
4229
Vastaukset
- Pirreboy
Moikka itse olen ainakin kaiken näköisiä hevosten linimenttejä aikoinaan käyttänyt. Eli uskoisin että myös tuota voi käyttää. Toki hevosten linimentit on vahvempia tuoksultaan ja voimakkaampia teholtaan, kuin ihmisille tarkoitetut, joita on laimennettu.
- tuota Arnica-geeliä
josko siitä olisi apua tosiaan tuohon murtuman jälkihoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624392Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141553Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401331Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681093- 58939
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.170855Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791