Olisikos Clone Warssia koskaan saatavilla DVD:nä?
Maikkarihan julkaisee melkein kaikki sarjat myös DVD muodossa...
DVD
4
740
Vastaukset
- hansolo2
No ei ainakaan nyt lähimaissa, varmaan sitten, kun tuo eka kausi on saatu päätökseen myös Suomessa. Amerikassa se aiotaan julkaista samaan aikaan, kuin Indy-trilogia blu-ray-boksina. Eli tuossa syksymmällä.
- ????????????????????
maikkari julkaisee itse vain sellaiset sarjat, jotka on suomalaisia tms. muut boksit tulee jostain ihan muualta ja sit niiden suomitekstienkin vääntäminen kestää.
Maikkari ei julkaise mitään, dvdn julkaisiat on suomessa erikseen ei siinä tv kanavilla ole mitään sanottavaa.
- 10
Mr.White kirjoitti:
Maikkari ei julkaise mitään, dvdn julkaisiat on suomessa erikseen ei siinä tv kanavilla ole mitään sanottavaa.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2021622- 811100
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm101915- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp86802- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19576