onko tässä vaiheessa raskautta kellään muulla alavatsavihlaisuja ja välillä kipua, kovaakin sellaista että pitää melkein kaksinkerroin mennä? Onko normaalia? kohdun kasvua,vai jotain muuta? Eka raskaus menossa ja ei oikein voi ollakkaan kokemusta tälläisestä. veristä vuotoo ei esiinny, mitä nyt vähän pelkään kun syksyllä oli yksi varhainen km.
Alavatsa vihlaisut/kipu
4
2992
Vastaukset
- oli nimenomaan
ihan alussa ja keskellä alavatsaa. Ne kivut loppui samoihin aikoihin kun vatsa alkoi kasvaa "ulospäin" (n. 8vk:lla jolloin aloin itse nähdä vatsan).
- rv 12+4
Minulla on myös menossa ensimmäinen raskaus :D
Mutta tosiaan, minulla oli myös raskauden alussa todella kovia vatsakipuja. Joskus piti kesken ruoanlaitoin mennä vatsalleen makamaan lattialle, että kipu helpottaisi. Heräsin myös öisin kipuihin, enkä tiennyt miten päin olisin ollut. Itsellänikään ei ollut vuotoa. Kivut sitten loppuivat raskauden edetessä.
Ja toisessa ultrassa sitten pikkuinen sydän sykki masussa...
Mutta jos sinua epäilyttää voithan aina soittaa neuvolaan.
Onnea raskauden johdosta!!!! - näin mulle sanottiin
Noi on normaalia, missä vaiheessa raskautta vaan. kohtu kasvaa. Näin mulle sanoi lääkäri ja neuvolan hoitsu.
Minä oon nimittäin saanut kärsiä noista kivuista n. 6 viikosta lähtien. Nyt viikkoja kasassa 23 ja edelleen kipuilee monia kertoja päivässä, mutta erityisesti sängyssä. - Juliett09
oli aivan kauhean voimakkaita vihlaisevia kipuja, olin työssäkin välillä aivan kaksinkerroin, nyt alkaa helpottaa onneksi ja kivut ovat varsin ohimeneviä. Kun taas aikaisemmin kiusasivat toisinaan tuntikaupalla. :S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662288Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381883Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241568Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711540Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.861293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841204Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101115En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939