onko tässä vaiheessa raskautta kellään muulla alavatsavihlaisuja ja välillä kipua, kovaakin sellaista että pitää melkein kaksinkerroin mennä? Onko normaalia? kohdun kasvua,vai jotain muuta? Eka raskaus menossa ja ei oikein voi ollakkaan kokemusta tälläisestä. veristä vuotoo ei esiinny, mitä nyt vähän pelkään kun syksyllä oli yksi varhainen km.
Alavatsa vihlaisut/kipu
4
3051
Vastaukset
- oli nimenomaan
ihan alussa ja keskellä alavatsaa. Ne kivut loppui samoihin aikoihin kun vatsa alkoi kasvaa "ulospäin" (n. 8vk:lla jolloin aloin itse nähdä vatsan).
- rv 12+4
Minulla on myös menossa ensimmäinen raskaus :D
Mutta tosiaan, minulla oli myös raskauden alussa todella kovia vatsakipuja. Joskus piti kesken ruoanlaitoin mennä vatsalleen makamaan lattialle, että kipu helpottaisi. Heräsin myös öisin kipuihin, enkä tiennyt miten päin olisin ollut. Itsellänikään ei ollut vuotoa. Kivut sitten loppuivat raskauden edetessä.
Ja toisessa ultrassa sitten pikkuinen sydän sykki masussa...
Mutta jos sinua epäilyttää voithan aina soittaa neuvolaan.
Onnea raskauden johdosta!!!! - näin mulle sanottiin
Noi on normaalia, missä vaiheessa raskautta vaan. kohtu kasvaa. Näin mulle sanoi lääkäri ja neuvolan hoitsu.
Minä oon nimittäin saanut kärsiä noista kivuista n. 6 viikosta lähtien. Nyt viikkoja kasassa 23 ja edelleen kipuilee monia kertoja päivässä, mutta erityisesti sängyssä. - Juliett09
oli aivan kauhean voimakkaita vihlaisevia kipuja, olin työssäkin välillä aivan kaksinkerroin, nyt alkaa helpottaa onneksi ja kivut ovat varsin ohimeneviä. Kun taas aikaisemmin kiusasivat toisinaan tuntikaupalla. :S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819