scorpioni nainen ja eks miehet

scorpioni lady

tällä neidillä on ongelma joka liittyy tarrautuviin eks miehiin. Olen nyt 4 vuotta seurustellut aivan ihanan rapumiehen kanssa ja ehkä häätkin on pian tulossa.. Nyt on tullut ongelmia entisten miesystävien kanssa jotka eivät meinaa päästää irti monen vuoden jälkeen. 1. Miesystävän kanssa erottiin kuusi vuotta sitten ja oltiin aika nuoria ja vuoden me seurusteltiin. Tämän jälkeen miehellä ei ole muita seurustelusuhteita ollut paitsi muutama suhde. Mies soittelee siis välillä öisinkin ja itkee eroamme. Mies siis jätti minut silloin.. Ja olen kuulemma hänen elämänsä rakkaus eikä voi unohtaa minua. Olen yrittänyt etten vastaa tai pidä yhteyttä kun hän soittaa. Mieheni ei tästä asiasta tietenkään tykkää, ei ollenkaan. 2.mies oli aika lyhyt suhde, 1.miehen jälkeen mutta pysyimme kavereina. Aina välillä kuitenkin olen huomannut että 2.mies ei voi päästää irti.. Ja siis ei ole seurustellut eromme jälkeen. Sitten on mies nro 3. Paras ystäväni 6 vuoden ajan. Emme ole ikinä seurustelleet emmekä mitään muuta,vaikkakin ystävälläni oli tunteita minua kohtaan pitkään.. Miehellä oli kuitenkin yksi pitkä suhde jonkun naisen kanssa,jolloin ystävyytemme oli lakossa koska nainen ei kestänyt mun läsnäoloa ystäväni elämässä.. Nyt heidän erostaan on jo vuoden verran aikaa ja olemme taas 3.miehen kanssa melkein päivittäin tekemisissä. Joka on sinäänsä outoa, koska nuori sinkku mies viihtyy mielummin mun kotona leffaa katselemassa kuin naisjahdissa tai muiden miesten kanssa. Olen siis kotona lapsen kanssa ja mies työskentelee toistaiseksi kaukana kotoa ja käy kotona vain pari kertaa viikossa..

7

1540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäkäti jäk

Sinun vuodatusta kun luin,alkoi suorastaan ällöttämään.

Ei kuulu skopunaisen luonteeseen sääliä ex miehiä.
      Kasva aikuiseksi.

• scorpion lady

mun mielestä se on outoa ja naurettavaa. Yksi näistä jopa yrittää katkaista mun ja mun miehen välit

• skopu määkin
        scorpion lady kirjoitti:

mun mielestä se on outoa ja naurettavaa. Yksi näistä jopa yrittää katkaista mun ja mun miehen välit

Entisiä ainakaan ja varsinkin jos ovat kohdelleet huonosti, kantsii tehdä välit kerralla selväksi ettei toisille jää epäselvää, jäävät muuten roikkumaan.

• keskity

Siihen mieheen joka sulla on.
      Vaikuttaa kun et arvostaisi nykyistä miestäsi.

Ykkös,kakkos,kolmos mies...en tajuu ollenkaan.
      No vaikutat teiniltä mutten sittenkään tajua.
      Olettaisi että olet 15-17 v.

• ranier1

30-40v olen joutunut kestämään kuusikuukautta aikoinaan vastaavassa tilanteessa Skopu naistani. Exän exää hulluksihan siinä tulee.

• arvaus vain

kaikki exät varmasti haluis panna sua ei niillä voi muuta olla mieles.Miten on haluutko/toivotko että pääsisit niiden kanssa petipuuhiin?

• ranier1

Pitää ne exät pihdeissään ja vedettää narsistisesti niitä, samalla nykyisen saa alistettua tahtoonsa sitä se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3760
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2732
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2290
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2261
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1749
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1540
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1512
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1399
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1251
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1204
    Aihe