scorpioni nainen ja eks miehet

scorpioni lady

tällä neidillä on ongelma joka liittyy tarrautuviin eks miehiin. Olen nyt 4 vuotta seurustellut aivan ihanan rapumiehen kanssa ja ehkä häätkin on pian tulossa.. Nyt on tullut ongelmia entisten miesystävien kanssa jotka eivät meinaa päästää irti monen vuoden jälkeen. 1. Miesystävän kanssa erottiin kuusi vuotta sitten ja oltiin aika nuoria ja vuoden me seurusteltiin. Tämän jälkeen miehellä ei ole muita seurustelusuhteita ollut paitsi muutama suhde. Mies soittelee siis välillä öisinkin ja itkee eroamme. Mies siis jätti minut silloin.. Ja olen kuulemma hänen elämänsä rakkaus eikä voi unohtaa minua. Olen yrittänyt etten vastaa tai pidä yhteyttä kun hän soittaa. Mieheni ei tästä asiasta tietenkään tykkää, ei ollenkaan. 2.mies oli aika lyhyt suhde, 1.miehen jälkeen mutta pysyimme kavereina. Aina välillä kuitenkin olen huomannut että 2.mies ei voi päästää irti.. Ja siis ei ole seurustellut eromme jälkeen. Sitten on mies nro 3. Paras ystäväni 6 vuoden ajan. Emme ole ikinä seurustelleet emmekä mitään muuta,vaikkakin ystävälläni oli tunteita minua kohtaan pitkään.. Miehellä oli kuitenkin yksi pitkä suhde jonkun naisen kanssa,jolloin ystävyytemme oli lakossa koska nainen ei kestänyt mun läsnäoloa ystäväni elämässä.. Nyt heidän erostaan on jo vuoden verran aikaa ja olemme taas 3.miehen kanssa melkein päivittäin tekemisissä. Joka on sinäänsä outoa, koska nuori sinkku mies viihtyy mielummin mun kotona leffaa katselemassa kuin naisjahdissa tai muiden miesten kanssa. Olen siis kotona lapsen kanssa ja mies työskentelee toistaiseksi kaukana kotoa ja käy kotona vain pari kertaa viikossa..

7

1460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäkäti jäk

      Sinun vuodatusta kun luin,alkoi suorastaan ällöttämään.

      Ei kuulu skopunaisen luonteeseen sääliä ex miehiä.
      Kasva aikuiseksi.

      • scorpion lady

        mun mielestä se on outoa ja naurettavaa. Yksi näistä jopa yrittää katkaista mun ja mun miehen välit


      • skopu määkin
        scorpion lady kirjoitti:

        mun mielestä se on outoa ja naurettavaa. Yksi näistä jopa yrittää katkaista mun ja mun miehen välit

        Entisiä ainakaan ja varsinkin jos ovat kohdelleet huonosti, kantsii tehdä välit kerralla selväksi ettei toisille jää epäselvää, jäävät muuten roikkumaan.


    • keskity

      Siihen mieheen joka sulla on.
      Vaikuttaa kun et arvostaisi nykyistä miestäsi.

      Ykkös,kakkos,kolmos mies...en tajuu ollenkaan.
      No vaikutat teiniltä mutten sittenkään tajua.
      Olettaisi että olet 15-17 v.

      • ranier1

        30-40v olen joutunut kestämään kuusikuukautta aikoinaan vastaavassa tilanteessa Skopu naistani. Exän exää hulluksihan siinä tulee.


    • arvaus vain

      kaikki exät varmasti haluis panna sua ei niillä voi muuta olla mieles.Miten on haluutko/toivotko että pääsisit niiden kanssa petipuuhiin?

      • ranier1

        Pitää ne exät pihdeissään ja vedettää narsistisesti niitä, samalla nykyisen saa alistettua tahtoonsa sitä se on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe