Kaksi kahjoa haukkuu V-N

v-n........

Tuossa alempana "Onko vesimies nainen kylmä"

Kaksi kahjoa haukkuu vuorotellen vesimies-
naisia.
Niillä on mopo karannut oikein kunnolla.

Piti aloittaa uusi palsta kun eivät suvaitse
mitään positiivista sanottavaa v-naisista.

Kyllähän jokainen tietää että vesimies-n
on yksi parhaimpia merkkejä.

23

1916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmas kahjo

      ""....Vesimies on toisinajattelija, eikä hän arastele poiketa tavanomaisesta. Hän noudattaa omia periaatteitaan silloinkin, kun se merkitsee yksin taivaltamista. Vesimies kapinoi joukon mukana kulkemista vastaan, ja hän haluaa uudistaa asioiden nykytilan.
      Vesimies saa syvää tyydystä kieltäessään vakiintuneet arvot, vaikka ne olisivat järkeviäkin. Kypsyessään hän oppii erottamaan jyvät akanoista ja ymmärtämään muuttuvia ajanjaksoja historian valossa.
      Utopiaa etsiessään Vesimies on valmis kulkemaan polkunsa yksin. Tämän vuoksi ihmissuhteet ovat hänelle suuri haaste. Toisaalta Vesimies kaipaa epätoivoisesti toista ihmistä lähelleen, mutta toisaalta hän haluaa pysyä vapaana. Näitä vastakkaisia toiveita ei ole aina helppo sovittaa yhteen ja monien Vesimiesten on sopeuduttava elämään kompromisseja tehden....."

      Taasko oli vika muissa? Vesimies ei tunnusta omia vrheitään vaan vika on aina muissa. Vanheneva vesimies tulee katkeraksi omasta syystäänja on negatiivisin merkki kaikista eläiradan merkeistä.
      Tunnuslause on"TIEDÄN KAIKEN, OLEN OIKEASSA!!" Vesimies on paras merkki. Kaiken lisäksi vesimies on hyytävän kylmä ja tunteeton, toimii mekaanisesti suhteissaan. Arvaamaton toiminnassaan. Miksi ette tunnusta sitä?, ei koska ei mielestään koskaan tee väärin. Ja vesimies ei pyydä anteeksi

      • osastolla

        Kuka sinut on ihmistenilmoille päästänyt.Kärsit selvästi vainoharhaisuudesta.


      • no niin!

        on totta, että luulen tietäväni kaikesta kaiken ja se on ongelma, suuri sellainen. ihmissuhteissa vapaus vs läheisyys on ristiriidassa. olen hyvä kuuntelemaan, mutta en anna juurikaan itsestäni muille sen syvempää. kuvittelen silti jollain tasolla näkeväni toisen, hölmöä, tiedän senkin.

        pinnallinen en ole, harva vaan koskettaa/pääsee koskettamaan syvempää. minulle me/te on jollakin tasolla suurempaa kuin minä/sinä. näen yhteisön, en sinua - useassa tapauksessa. ystävien kanssa pystyn mihin vain ja pysyn heidän rinnallaan kävi mitä kävi, koska heillä ei koskaan voi olla kokonaisvaltaista kosketusta minuun. he eivät voi omistaa minua täysin. koska en pysty puhumaan avoimesti, minulle parisuhteen fyysinen läheisyys korvaa useammassa kohdassa tunnepuolen, samalla näen sen omistamisena.

        silloin kun ihan oikeasti rakastun, tunnen ihan oikeasti jotain toista kohtaan, menen aivan lukkoon. en sano sanaakaan. on välivaihe, hiljaisuus, etäisyys. sitä on hankala monen kestää, ymmärrän. koska tasapainottelen tunteen ja järjen välissä, tarvitsen etäisyyden. omalla kohdallani se tarkoittaa sitä, että pyrin voittamaan tunteeni, tunne on yhtä kuin heikkous tai oikeastaan siitä puhuminen. pyrin järkeistämään tilanteen, jotta tunteesta tulisi sana. hulluinta sopassa on se, että loppujen lopuksi olen hyvin herkkä ja erittäin tunneorientoitunut. teen siis itselleni hallaa.

        kun vastaan tulee sellainen, joka hyväksyy ja on avoimesti rehellinen tunteistaan ja havaitsee kylmän kuoreni alta herkkyyden, pystyn pysähtymään. minun on saatava aina pohja, jolta ponnistaa, koska tuo em. estää aloitteen minun puoleltani. sysään siis kaiken vaivan toiselle ja onhan se, väärin.

        en ole tunteeton, en vain osaa käsitellä tunteitani. enkä pyydä anteeksi, toisaalta en vaadi sitä muiltakaan. miksi en pyydä? ei tarvitse, käytännön asioista olen aina rehellinen, pettää en voisi, enkä puhua selän takana kenestäkään pahaa.

        epärehellisyys korostuu tunnetasolla, koska EN TIEDÄ MITEN puhun.

        'vesimiestyttö *


      • Vesimies...Nainen
        no niin! kirjoitti:

        on totta, että luulen tietäväni kaikesta kaiken ja se on ongelma, suuri sellainen. ihmissuhteissa vapaus vs läheisyys on ristiriidassa. olen hyvä kuuntelemaan, mutta en anna juurikaan itsestäni muille sen syvempää. kuvittelen silti jollain tasolla näkeväni toisen, hölmöä, tiedän senkin.

        pinnallinen en ole, harva vaan koskettaa/pääsee koskettamaan syvempää. minulle me/te on jollakin tasolla suurempaa kuin minä/sinä. näen yhteisön, en sinua - useassa tapauksessa. ystävien kanssa pystyn mihin vain ja pysyn heidän rinnallaan kävi mitä kävi, koska heillä ei koskaan voi olla kokonaisvaltaista kosketusta minuun. he eivät voi omistaa minua täysin. koska en pysty puhumaan avoimesti, minulle parisuhteen fyysinen läheisyys korvaa useammassa kohdassa tunnepuolen, samalla näen sen omistamisena.

        silloin kun ihan oikeasti rakastun, tunnen ihan oikeasti jotain toista kohtaan, menen aivan lukkoon. en sano sanaakaan. on välivaihe, hiljaisuus, etäisyys. sitä on hankala monen kestää, ymmärrän. koska tasapainottelen tunteen ja järjen välissä, tarvitsen etäisyyden. omalla kohdallani se tarkoittaa sitä, että pyrin voittamaan tunteeni, tunne on yhtä kuin heikkous tai oikeastaan siitä puhuminen. pyrin järkeistämään tilanteen, jotta tunteesta tulisi sana. hulluinta sopassa on se, että loppujen lopuksi olen hyvin herkkä ja erittäin tunneorientoitunut. teen siis itselleni hallaa.

        kun vastaan tulee sellainen, joka hyväksyy ja on avoimesti rehellinen tunteistaan ja havaitsee kylmän kuoreni alta herkkyyden, pystyn pysähtymään. minun on saatava aina pohja, jolta ponnistaa, koska tuo em. estää aloitteen minun puoleltani. sysään siis kaiken vaivan toiselle ja onhan se, väärin.

        en ole tunteeton, en vain osaa käsitellä tunteitani. enkä pyydä anteeksi, toisaalta en vaadi sitä muiltakaan. miksi en pyydä? ei tarvitse, käytännön asioista olen aina rehellinen, pettää en voisi, enkä puhua selän takana kenestäkään pahaa.

        epärehellisyys korostuu tunnetasolla, koska EN TIEDÄ MITEN puhun.

        'vesimiestyttö *

        Luin kirjoituksesi suurella mielenkiinnolla.
        Harvoin tälläistä tasoa näkee.
        Vesimies.n


      • kahjoillaan
        Vesimies...Nainen kirjoitti:

        Luin kirjoituksesi suurella mielenkiinnolla.
        Harvoin tälläistä tasoa näkee.
        Vesimies.n

        Niin se on että on parempi nauraa itselleen ensin, koska joku tekee sen kuitenkin.
        Mutta oikeasti jokaisella meistä on vikamme, eikä kukaan ole osaton tässä suhteessa. Pahinta on se, että luulee vikojaan ominaisuuksikseen. Ihminen voi elää koko elämänsä ymmärtämättä itseään ja sitä että voi teoillaan ja sanoillaan syvästi loukata toista.
        Tunteiden käsittely on kaikille vaikeaa, mutta veskari pakenee niitä sinne "vuorille".


      • Vuorillani...........
        kahjoillaan kirjoitti:

        Niin se on että on parempi nauraa itselleen ensin, koska joku tekee sen kuitenkin.
        Mutta oikeasti jokaisella meistä on vikamme, eikä kukaan ole osaton tässä suhteessa. Pahinta on se, että luulee vikojaan ominaisuuksikseen. Ihminen voi elää koko elämänsä ymmärtämättä itseään ja sitä että voi teoillaan ja sanoillaan syvästi loukata toista.
        Tunteiden käsittely on kaikille vaikeaa, mutta veskari pakenee niitä sinne "vuorille".

        Veskari on usein vuorilla muttei paossa eikä piilossa.
        Vuorilta on hyvä näköalakin.Saa nauraa
        itselleenkin niin paljon kun huvittaa ja on aihetta.
        Itseironia on veskarin parhaita puolia mutta on
        parempi käydä vuorilla nauramassa ainakin osittain,
        ettei aivan pähkähulluksi hulluksi luultaisi.

        Tosikkomaisuudessani sitten loukkaanun enempikin
        toisten puolesta ja silloin en sanansäilää säästele
        enkä mene vuorille kiroilemaan.
        Ves-nainen 27.1


      • kahjoo
        no niin! kirjoitti:

        on totta, että luulen tietäväni kaikesta kaiken ja se on ongelma, suuri sellainen. ihmissuhteissa vapaus vs läheisyys on ristiriidassa. olen hyvä kuuntelemaan, mutta en anna juurikaan itsestäni muille sen syvempää. kuvittelen silti jollain tasolla näkeväni toisen, hölmöä, tiedän senkin.

        pinnallinen en ole, harva vaan koskettaa/pääsee koskettamaan syvempää. minulle me/te on jollakin tasolla suurempaa kuin minä/sinä. näen yhteisön, en sinua - useassa tapauksessa. ystävien kanssa pystyn mihin vain ja pysyn heidän rinnallaan kävi mitä kävi, koska heillä ei koskaan voi olla kokonaisvaltaista kosketusta minuun. he eivät voi omistaa minua täysin. koska en pysty puhumaan avoimesti, minulle parisuhteen fyysinen läheisyys korvaa useammassa kohdassa tunnepuolen, samalla näen sen omistamisena.

        silloin kun ihan oikeasti rakastun, tunnen ihan oikeasti jotain toista kohtaan, menen aivan lukkoon. en sano sanaakaan. on välivaihe, hiljaisuus, etäisyys. sitä on hankala monen kestää, ymmärrän. koska tasapainottelen tunteen ja järjen välissä, tarvitsen etäisyyden. omalla kohdallani se tarkoittaa sitä, että pyrin voittamaan tunteeni, tunne on yhtä kuin heikkous tai oikeastaan siitä puhuminen. pyrin järkeistämään tilanteen, jotta tunteesta tulisi sana. hulluinta sopassa on se, että loppujen lopuksi olen hyvin herkkä ja erittäin tunneorientoitunut. teen siis itselleni hallaa.

        kun vastaan tulee sellainen, joka hyväksyy ja on avoimesti rehellinen tunteistaan ja havaitsee kylmän kuoreni alta herkkyyden, pystyn pysähtymään. minun on saatava aina pohja, jolta ponnistaa, koska tuo em. estää aloitteen minun puoleltani. sysään siis kaiken vaivan toiselle ja onhan se, väärin.

        en ole tunteeton, en vain osaa käsitellä tunteitani. enkä pyydä anteeksi, toisaalta en vaadi sitä muiltakaan. miksi en pyydä? ei tarvitse, käytännön asioista olen aina rehellinen, pettää en voisi, enkä puhua selän takana kenestäkään pahaa.

        epärehellisyys korostuu tunnetasolla, koska EN TIEDÄ MITEN puhun.

        'vesimiestyttö *

        kadehdin sinua että uskallat kohdata itsesi ja sisimpäsi myös nekatiivisessä mielessä niin aidosti ja kirjoitat niin että tämmöinen tavallinenkin pulliainen ymmärtää .
        todella vaikea uskoa että olisit tunteeton sillä tuommoista tekstiä ei tunteettomalta synny ja kuvittelen että sinä ymmärrät muita ihmisiä ja elämää yleensä

        omalla kohdalla olen löytänyt hieman sisintääni
        niin nyt uskaltaa paremmin tuoda tunteita esiin
        ja omasta mielestä ymmärtän paremmin myös muita.

        voisko sinulla olla läheisyyden pelko sillä et halua avautua ja paljastaa sisintäänsä toiselle
        mutta miksi et paljasta???.
        kun uskaltaa paljastaa itsensä luotettavalle esim rakkaalleen niin se on parhaita asioita elämässä.
        onhan kaikkien merkkien kohdalla monenlaisia ristiriitoja itsensä kanssa mutta minusta on
        tärkeää että pystyy edes jollain lailla käsitteleen niitä.

        kysyisin sinun mielipidettäsi vesinaisesta
        -voiko ajatua martyyriksi.
        -voi tunteettomuuden takia kohdella toisia huonosti.
        -miten v-n aviopuolison luottamuksen ja tunteet saa esiin samoin ystävän ja yleensäkkin miten puhutella oudompaakin kun näissä keskusteluissa tuntuu että heillä on käsitys että hyökkäys on paras puolustus.

        kirjoituksesi auttoi minua ymmärtämään v-n luonnetta enemmänkin .
        kiitos.


      • Danzigi
        no niin! kirjoitti:

        on totta, että luulen tietäväni kaikesta kaiken ja se on ongelma, suuri sellainen. ihmissuhteissa vapaus vs läheisyys on ristiriidassa. olen hyvä kuuntelemaan, mutta en anna juurikaan itsestäni muille sen syvempää. kuvittelen silti jollain tasolla näkeväni toisen, hölmöä, tiedän senkin.

        pinnallinen en ole, harva vaan koskettaa/pääsee koskettamaan syvempää. minulle me/te on jollakin tasolla suurempaa kuin minä/sinä. näen yhteisön, en sinua - useassa tapauksessa. ystävien kanssa pystyn mihin vain ja pysyn heidän rinnallaan kävi mitä kävi, koska heillä ei koskaan voi olla kokonaisvaltaista kosketusta minuun. he eivät voi omistaa minua täysin. koska en pysty puhumaan avoimesti, minulle parisuhteen fyysinen läheisyys korvaa useammassa kohdassa tunnepuolen, samalla näen sen omistamisena.

        silloin kun ihan oikeasti rakastun, tunnen ihan oikeasti jotain toista kohtaan, menen aivan lukkoon. en sano sanaakaan. on välivaihe, hiljaisuus, etäisyys. sitä on hankala monen kestää, ymmärrän. koska tasapainottelen tunteen ja järjen välissä, tarvitsen etäisyyden. omalla kohdallani se tarkoittaa sitä, että pyrin voittamaan tunteeni, tunne on yhtä kuin heikkous tai oikeastaan siitä puhuminen. pyrin järkeistämään tilanteen, jotta tunteesta tulisi sana. hulluinta sopassa on se, että loppujen lopuksi olen hyvin herkkä ja erittäin tunneorientoitunut. teen siis itselleni hallaa.

        kun vastaan tulee sellainen, joka hyväksyy ja on avoimesti rehellinen tunteistaan ja havaitsee kylmän kuoreni alta herkkyyden, pystyn pysähtymään. minun on saatava aina pohja, jolta ponnistaa, koska tuo em. estää aloitteen minun puoleltani. sysään siis kaiken vaivan toiselle ja onhan se, väärin.

        en ole tunteeton, en vain osaa käsitellä tunteitani. enkä pyydä anteeksi, toisaalta en vaadi sitä muiltakaan. miksi en pyydä? ei tarvitse, käytännön asioista olen aina rehellinen, pettää en voisi, enkä puhua selän takana kenestäkään pahaa.

        epärehellisyys korostuu tunnetasolla, koska EN TIEDÄ MITEN puhun.

        'vesimiestyttö *

        Tuo on varmaan totta et se joka on rehellinen tunteissaan ja näkee vesimiesnaisen sisälle tulee huomioiduksi. Tällä omalla rehellisyydelläni ja suoruudella varmaankin tein semmosen sysäyksen vesimieheen, että hän pystyi ja pystyy yhäkin avautumaan minulle hänelle läheisistä ja tärkeistä asioistaan. Myös tunteistaan ja kaikestä mitä parisuhteessa pitääkin puhua. Eli kyllä teistä vesimiehistä löytyy herkkyyttäkin, kunhan sen vaan osaa löytää.

        Täytyy mainita. Ilmeisesti Vesimieheen on aika vaikea tehdä sellaista vaikutusta jolloin hän voi sanoa luottavansa ihmiseen täysin. Onkohan se tavaramerkki tässä nimenomaan rehellisyys ja tietynlainen tilan antaminen?

        Huomannu myös sen tässä ajan saatossa että vesimies koettaa mielellään olla oikeassa vaikka aavistaa olevansa väärässä. Myöntää kyllä lopulta jos on väärässä, tosin siitä pidetään pienempää meteliä :D

        Lisäksi.

        Enpä tiedä muuta lisäksi sanoa kuin että mulla on kumppanina/kihlattuna ihminen johon voin luottaa täysin. Kyllä teissä vesimiehissä on aivan mahtavia ihmisiä :)

        -Kalaäijä


      • Just..olen Lomalla..
        Danzigi kirjoitti:

        Tuo on varmaan totta et se joka on rehellinen tunteissaan ja näkee vesimiesnaisen sisälle tulee huomioiduksi. Tällä omalla rehellisyydelläni ja suoruudella varmaankin tein semmosen sysäyksen vesimieheen, että hän pystyi ja pystyy yhäkin avautumaan minulle hänelle läheisistä ja tärkeistä asioistaan. Myös tunteistaan ja kaikestä mitä parisuhteessa pitääkin puhua. Eli kyllä teistä vesimiehistä löytyy herkkyyttäkin, kunhan sen vaan osaa löytää.

        Täytyy mainita. Ilmeisesti Vesimieheen on aika vaikea tehdä sellaista vaikutusta jolloin hän voi sanoa luottavansa ihmiseen täysin. Onkohan se tavaramerkki tässä nimenomaan rehellisyys ja tietynlainen tilan antaminen?

        Huomannu myös sen tässä ajan saatossa että vesimies koettaa mielellään olla oikeassa vaikka aavistaa olevansa väärässä. Myöntää kyllä lopulta jos on väärässä, tosin siitä pidetään pienempää meteliä :D

        Lisäksi.

        Enpä tiedä muuta lisäksi sanoa kuin että mulla on kumppanina/kihlattuna ihminen johon voin luottaa täysin. Kyllä teissä vesimiehissä on aivan mahtavia ihmisiä :)

        -Kalaäijä

        Vourilla.
        Yksityisellä lomalla.
        Jauhakaa paskaa sillä aikaa....V-N


      • Danzigi
        Just..olen Lomalla.. kirjoitti:

        Vourilla.
        Yksityisellä lomalla.
        Jauhakaa paskaa sillä aikaa....V-N

        Joo ei jaksa jauhaa enempää. Turhaahan se on joka tapauksessa. Pidä hyvät lomat


      • En ainakaan minä
        Danzigi kirjoitti:

        Tuo on varmaan totta et se joka on rehellinen tunteissaan ja näkee vesimiesnaisen sisälle tulee huomioiduksi. Tällä omalla rehellisyydelläni ja suoruudella varmaankin tein semmosen sysäyksen vesimieheen, että hän pystyi ja pystyy yhäkin avautumaan minulle hänelle läheisistä ja tärkeistä asioistaan. Myös tunteistaan ja kaikestä mitä parisuhteessa pitääkin puhua. Eli kyllä teistä vesimiehistä löytyy herkkyyttäkin, kunhan sen vaan osaa löytää.

        Täytyy mainita. Ilmeisesti Vesimieheen on aika vaikea tehdä sellaista vaikutusta jolloin hän voi sanoa luottavansa ihmiseen täysin. Onkohan se tavaramerkki tässä nimenomaan rehellisyys ja tietynlainen tilan antaminen?

        Huomannu myös sen tässä ajan saatossa että vesimies koettaa mielellään olla oikeassa vaikka aavistaa olevansa väärässä. Myöntää kyllä lopulta jos on väärässä, tosin siitä pidetään pienempää meteliä :D

        Lisäksi.

        Enpä tiedä muuta lisäksi sanoa kuin että mulla on kumppanina/kihlattuna ihminen johon voin luottaa täysin. Kyllä teissä vesimiehissä on aivan mahtavia ihmisiä :)

        -Kalaäijä

        edes yrittäisi olla oikeassa jos olisin väärässä.
        Sama kun väittäisi että musta on on valkoinen.

        Ainoastaan "IDIOOTTI" ei muuta mieltään...
        koska hän ei kykene siihen.....


      • CeeCee

        Ollaan tarpeeksi veemäisiä, niin eiköhän siitä meille huomauteta..


      • Ensinnäkin...

        sen verran, että olen vesimiesnainen. EN todellakaan ole kylmä ja tunteeton, ihan täysin päinvastoin! Olen lämmin ihminen ja rakastuessani heittäydyn suhteeseen täysillä, sen kummemmin laskelmoimatta yhtään mitään... joten pää kiinni asioista joista et tiedä mitään.


      • Lomalle.......................
        Ensinnäkin... kirjoitti:

        sen verran, että olen vesimiesnainen. EN todellakaan ole kylmä ja tunteeton, ihan täysin päinvastoin! Olen lämmin ihminen ja rakastuessani heittäydyn suhteeseen täysillä, sen kummemmin laskelmoimatta yhtään mitään... joten pää kiinni asioista joista et tiedä mitään.

        Täällä ei tarvitse tyhmistä ärsyyntyä.
        Vesimies-nainen


      • onkin
        Lomalle....................... kirjoitti:

        Täällä ei tarvitse tyhmistä ärsyyntyä.
        Vesimies-nainen

        viisas vesimies-nainenkin tarvitsee seuraa.


      • seurassa
        onkin kirjoitti:

        viisas vesimies-nainenkin tarvitsee seuraa.

        Vesimies on ristiriitainen persoona ja jotenkin se vaan onnistuu sössimään suhteensa jo alkumetreillä. Mitäpä muuta rääväsuiselta vesimieheltä vois odottaakaan. Tilannetaju on nolla.


    • kameliankukka

      ei pidä välittää liikaa toisten puheista eikä myöskään pidä luulla
      itsestään liikoja - onneksi itse tiedämme millaisia olemme : )

      • vaan tiedän,,

        Ne pitää eroittaa.


      • Ei luulla
        vaan tiedän,, kirjoitti:

        Ne pitää eroittaa.

        Tiedetään.
        Luulo ei ole tiedon väärti.


      • tietäjä*
        vaan tiedän,, kirjoitti:

        Ne pitää eroittaa.

        Vesimies ei tunnusta omia vrheitään vaan vika on aina muissa. Vanheneva vesimies tulee katkeraksi omasta syystäänja on negatiivisin merkki kaikista eläiradan merkeistä.
        Tunnuslause on"TIEDÄN KAIKEN, OLEN OIKEASSA!!"
        Tosiasiassa vesimies ei yleensä tiedä vaan intuitio asiaa ja silloin "TIEDÄN". Oikein naurattaa vesimiesten tapa inttää, vaikka ovat vääräs. No toinen konsti on kääntää puhe johonkin toiseen ikäänkuin ei edellisestä asiasta olisi puhunutkaa. ...Taitaa tulla sade!


      • JÄIKÖ......
        tietäjä* kirjoitti:

        Vesimies ei tunnusta omia vrheitään vaan vika on aina muissa. Vanheneva vesimies tulee katkeraksi omasta syystäänja on negatiivisin merkki kaikista eläiradan merkeistä.
        Tunnuslause on"TIEDÄN KAIKEN, OLEN OIKEASSA!!"
        Tosiasiassa vesimies ei yleensä tiedä vaan intuitio asiaa ja silloin "TIEDÄN". Oikein naurattaa vesimiesten tapa inttää, vaikka ovat vääräs. No toinen konsti on kääntää puhe johonkin toiseen ikäänkuin ei edellisestä asiasta olisi puhunutkaa. ...Taitaa tulla sade!

        SULLE LEVY PÄÄLLÄ....Vai tökkiikö ajatuksenjuoksu.
        Olis parempi puhua vasta kun on jotain sanottavaa.
        ...eikä toistaa tai siteerata jotain toista.
        Asiasta viidenteen..taitaa tulla sade,täh.


      • ++++++
        tietäjä* kirjoitti:

        Vesimies ei tunnusta omia vrheitään vaan vika on aina muissa. Vanheneva vesimies tulee katkeraksi omasta syystäänja on negatiivisin merkki kaikista eläiradan merkeistä.
        Tunnuslause on"TIEDÄN KAIKEN, OLEN OIKEASSA!!"
        Tosiasiassa vesimies ei yleensä tiedä vaan intuitio asiaa ja silloin "TIEDÄN". Oikein naurattaa vesimiesten tapa inttää, vaikka ovat vääräs. No toinen konsti on kääntää puhe johonkin toiseen ikäänkuin ei edellisestä asiasta olisi puhunutkaa. ...Taitaa tulla sade!

        kenen kanssa puhuu mistäkin.Aiheesi ja tietämyksesi ei ehkä kiinnosta tai eivät ole riittävän tasokkaita.


    • vesimiesn86

      Yksi parhaimmista ja yksi pahimmista...:D Itse en kestäis olla itseni kaltaisen ihmisen kanssa varmaan päivääkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe