Tuossa alempana oli aloitus nimeltä "Kapuloikaa pilkkaajat". Mitähän pahaa siinäkin tai sen alla oli kun jonkun täytyi se poistaa?
Vastaukset 5
Otsakkeen alla olleet viestit olivat suurelta osin toisten keskustelijoiden mollaamista ja haukkumista. Ei mitään uutta että sellaisen osuus on lestadiolaispalstalla melkeinpä suurin, mutta surullista. Sama koskee erästä toistakin viestiketjua, jossa haluttiin neuvoa minua tehtävieni hoidossa.
- ja nimetön
on se hävytöntä, että sinua joku ihminen kehtaa neuvoa!!
sinulle sosiaalisesti läheiset ateistit ovat pilanneet koko palstan! ja nimetön kirjoitti:
on se hävytöntä, että sinua joku ihminen kehtaa neuvoa!!
sinulle sosiaalisesti läheiset ateistit ovat pilanneet koko palstan!Et nyt ymmärtänyt mitä tarkoitin. Ehkä ilmaisin itseni epäselvästi. Poiston syynä ei ollut se, että minua neuvottiin, vaan se, että samassa viestiketjussa haukuttiin ja paneteltiin toisia keskustelijoita.
On toinen sitten ateisti tai kristitty tai muslimi tai mikä vaan, toista ihmistä pitää sen verran kunnioittaa että hänen henkilönsä jätetään rauhaan. Lestadiolaisuutta ei taida oikein ollakaan ilman että jatkuvasti epäillään toisen sieluntilaa ja esitetään arvioita siitä joten se täytyy varmaan sallia kiinteänä osana lestadiolaisuutta. Mutta MUUTEN henkilökohtaisuudet olisi syytä jättää syrjään ja keskittyä itse asiaan.
Koska alttiudestani vastata saattaa syntyä virheellinen käsitys, saatan tiedoksi, että sheriffillä ei ole velvollisuutta perustella julkisesti toimenpiteitään eikä vastata häntä koskeviin arvosteluihin. Vastatessani ja perustellessani olen tehnyt sen pelkästään hyväntahtoisuuttani. Sekin saattaa loppua joskus.
Moni sheriffi polttaa itsensä loppuun ottamalla tämän homman liian tosissaan.- Miksi?
kato peiliin siellä se syy on.
- fyysistä agressiota
oikein poistettu, kirjoittaa halusi loukata,,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta683020Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3641129Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64772Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32729Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s261626Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä136584Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19559Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel30524Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17505Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29489