Minkälainen sensuuri täällä

vallitsee.

Tuossa alempana oli aloitus nimeltä "Kapuloikaa pilkkaajat". Mitähän pahaa siinäkin tai sen alla oli kun jonkun täytyi se poistaa?

5

360

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otsakkeen alla olleet viestit olivat suurelta osin toisten keskustelijoiden mollaamista ja haukkumista. Ei mitään uutta että sellaisen osuus on lestadiolaispalstalla melkeinpä suurin, mutta surullista. Sama koskee erästä toistakin viestiketjua, jossa haluttiin neuvoa minua tehtävieni hoidossa.

• ja nimetön

on se hävytöntä, että sinua joku ihminen kehtaa neuvoa!!
        sinulle sosiaalisesti läheiset ateistit ovat pilanneet koko palstan!

• ja nimetön kirjoitti:

on se hävytöntä, että sinua joku ihminen kehtaa neuvoa!!
        sinulle sosiaalisesti läheiset ateistit ovat pilanneet koko palstan!

Et nyt ymmärtänyt mitä tarkoitin. Ehkä ilmaisin itseni epäselvästi. Poiston syynä ei ollut se, että minua neuvottiin, vaan se, että samassa viestiketjussa haukuttiin ja paneteltiin toisia keskustelijoita.

On toinen sitten ateisti tai kristitty tai muslimi tai mikä vaan, toista ihmistä pitää sen verran kunnioittaa että hänen henkilönsä jätetään rauhaan. Lestadiolaisuutta ei taida oikein ollakaan ilman että jatkuvasti epäillään toisen sieluntilaa ja esitetään arvioita siitä joten se täytyy varmaan sallia kiinteänä osana lestadiolaisuutta. Mutta MUUTEN henkilökohtaisuudet olisi syytä jättää syrjään ja keskittyä itse asiaan.

Koska alttiudestani vastata saattaa syntyä virheellinen käsitys, saatan tiedoksi, että sheriffillä ei ole velvollisuutta perustella julkisesti toimenpiteitään eikä vastata häntä koskeviin arvosteluihin. Vastatessani ja perustellessani olen tehnyt sen pelkästään hyväntahtoisuuttani. Sekin saattaa loppua joskus.

Moni sheriffi polttaa itsensä loppuun ottamalla tämän homman liian tosissaan.

• Miksi?

kato peiliin siellä se syy on.

• fyysistä agressiota

oikein poistettu, kirjoittaa halusi loukata,,

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      68
      3020
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      364
      1129
    3. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      64
      772
    4. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      729
    5. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      261
      626
    6. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      136
      584
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      559
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      30
      524
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      17
      505
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      29
      489
    Aihe