Tuossa alempana oli aloitus nimeltä "Kapuloikaa pilkkaajat". Mitähän pahaa siinäkin tai sen alla oli kun jonkun täytyi se poistaa?
Minkälainen sensuuri täällä
5
335
Vastaukset
Otsakkeen alla olleet viestit olivat suurelta osin toisten keskustelijoiden mollaamista ja haukkumista. Ei mitään uutta että sellaisen osuus on lestadiolaispalstalla melkeinpä suurin, mutta surullista. Sama koskee erästä toistakin viestiketjua, jossa haluttiin neuvoa minua tehtävieni hoidossa.
- ja nimetön
on se hävytöntä, että sinua joku ihminen kehtaa neuvoa!!
sinulle sosiaalisesti läheiset ateistit ovat pilanneet koko palstan! ja nimetön kirjoitti:
on se hävytöntä, että sinua joku ihminen kehtaa neuvoa!!
sinulle sosiaalisesti läheiset ateistit ovat pilanneet koko palstan!Et nyt ymmärtänyt mitä tarkoitin. Ehkä ilmaisin itseni epäselvästi. Poiston syynä ei ollut se, että minua neuvottiin, vaan se, että samassa viestiketjussa haukuttiin ja paneteltiin toisia keskustelijoita.
On toinen sitten ateisti tai kristitty tai muslimi tai mikä vaan, toista ihmistä pitää sen verran kunnioittaa että hänen henkilönsä jätetään rauhaan. Lestadiolaisuutta ei taida oikein ollakaan ilman että jatkuvasti epäillään toisen sieluntilaa ja esitetään arvioita siitä joten se täytyy varmaan sallia kiinteänä osana lestadiolaisuutta. Mutta MUUTEN henkilökohtaisuudet olisi syytä jättää syrjään ja keskittyä itse asiaan.
Koska alttiudestani vastata saattaa syntyä virheellinen käsitys, saatan tiedoksi, että sheriffillä ei ole velvollisuutta perustella julkisesti toimenpiteitään eikä vastata häntä koskeviin arvosteluihin. Vastatessani ja perustellessani olen tehnyt sen pelkästään hyväntahtoisuuttani. Sekin saattaa loppua joskus.
Moni sheriffi polttaa itsensä loppuun ottamalla tämän homman liian tosissaan.- Miksi?
kato peiliin siellä se syy on.
- fyysistä agressiota
oikein poistettu, kirjoittaa halusi loukata,,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815