Tuossa alempana oli aloitus nimeltä "Kapuloikaa pilkkaajat". Mitähän pahaa siinäkin tai sen alla oli kun jonkun täytyi se poistaa?
Minkälainen sensuuri täällä
5
329
Vastaukset
Otsakkeen alla olleet viestit olivat suurelta osin toisten keskustelijoiden mollaamista ja haukkumista. Ei mitään uutta että sellaisen osuus on lestadiolaispalstalla melkeinpä suurin, mutta surullista. Sama koskee erästä toistakin viestiketjua, jossa haluttiin neuvoa minua tehtävieni hoidossa.
- ja nimetön
on se hävytöntä, että sinua joku ihminen kehtaa neuvoa!!
sinulle sosiaalisesti läheiset ateistit ovat pilanneet koko palstan! ja nimetön kirjoitti:
on se hävytöntä, että sinua joku ihminen kehtaa neuvoa!!
sinulle sosiaalisesti läheiset ateistit ovat pilanneet koko palstan!Et nyt ymmärtänyt mitä tarkoitin. Ehkä ilmaisin itseni epäselvästi. Poiston syynä ei ollut se, että minua neuvottiin, vaan se, että samassa viestiketjussa haukuttiin ja paneteltiin toisia keskustelijoita.
On toinen sitten ateisti tai kristitty tai muslimi tai mikä vaan, toista ihmistä pitää sen verran kunnioittaa että hänen henkilönsä jätetään rauhaan. Lestadiolaisuutta ei taida oikein ollakaan ilman että jatkuvasti epäillään toisen sieluntilaa ja esitetään arvioita siitä joten se täytyy varmaan sallia kiinteänä osana lestadiolaisuutta. Mutta MUUTEN henkilökohtaisuudet olisi syytä jättää syrjään ja keskittyä itse asiaan.
Koska alttiudestani vastata saattaa syntyä virheellinen käsitys, saatan tiedoksi, että sheriffillä ei ole velvollisuutta perustella julkisesti toimenpiteitään eikä vastata häntä koskeviin arvosteluihin. Vastatessani ja perustellessani olen tehnyt sen pelkästään hyväntahtoisuuttani. Sekin saattaa loppua joskus.
Moni sheriffi polttaa itsensä loppuun ottamalla tämän homman liian tosissaan.- Miksi?
kato peiliin siellä se syy on.
- fyysistä agressiota
oikein poistettu, kirjoittaa halusi loukata,,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu312735- 1322445
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142031Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151843- 161356
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061294
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144975Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923