Myydään (olisiko hän 5-6 vuotias?) leogekkopoika. Kaveri on aivan liian hoikassa kunnossa ja tahdon saada sille paremman kodin jossa sillä olisi aktiivinen hoitaja. Aiemmin on asunut naarasgekon kanssa samassa ja vaikka ovat ihan hyvin tulleet toimeen niin mieluummin (mm.kokoeron takia) haluaisin heidän asuvan erillään. Ongelmaksi liskojen hoidossa on koitunut lähinnä ruokinta, poika nimittäin osaa toisinaan nirsoilla ja lisäksi ruoka on aina vähissä.
Jos sinulla on todella kiinnostusta hoitaa leopardigekkoa, ota yhteyttä. En aio myydä leoskiani lapsien lemmikiksi, koska semmoisen hoidossa poitsu on joutunut jo olemaan.
Lisko asustaa siis Joensuun lähettyvillä. Hinnasta voi neuvotella, tärkeintä saada pojalle hyvä koti, mutta sanoisin että 50e.
Kysy lisää
[email protected]
M: uros leopardigekko [joensuu]
tyhmälapsi
0
520
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818