Katy Perry-Hot N Cold
Paras biisi Katylta.
ja mitä äsken kuulimme kuorosodassa jättäkää laulu sille jonka sen oikeesti osaa
youtubessa on niin monta hyvää laulajaa jotka vetää tän biisin paremman kun noi yhteensä, mutta Katy Perry tietenkin parhaiten!
tää oli mun mielipide.
no niin taas kuorosota........
6
652
Vastaukset
Timo lauloi soolot itse, mikä helv...n kuorosota tä on?? Ihan naurettavaa ittensä esille tuomista!!
Pihalle ja ÄKKIÄ!- Timo ja kuoro
kuulosti tosi komealta. Tänään paremmuusjärjestys oli sama kuin esiintymisjärjestys...
- kui
Timo ja kuoro kirjoitti:
kuulosti tosi komealta. Tänään paremmuusjärjestys oli sama kuin esiintymisjärjestys...
Kotipelto ei sovi tähän ohjelmaan niinku ei ollenkaan. Eikös se vielä ollu niitten oma levytys se biisi minkä se veti. Noloa!
- Jaappe
Niin,onko tarkoitus se , että kuorot sotii keskenään ,vai se , että artisti esittää omia kappaleitaan useamman taustalaulajan/hyppelijän kanssa.
Tuo Timon kuoron esitys soti mielestäni ohjelman periaatteita vastaan , vaikka kai se ihan sallittua oli.
Ensi kierroksella sitten Marion heitää Tipi-tiin ja niin edespäin,onko ohjelman ajatus vesitetty? - Jäätelötyttö
Jaappe kirjoitti:
Niin,onko tarkoitus se , että kuorot sotii keskenään ,vai se , että artisti esittää omia kappaleitaan useamman taustalaulajan/hyppelijän kanssa.
Tuo Timon kuoron esitys soti mielestäni ohjelman periaatteita vastaan , vaikka kai se ihan sallittua oli.
Ensi kierroksella sitten Marion heitää Tipi-tiin ja niin edespäin,onko ohjelman ajatus vesitetty?Jos kuorolaulua mietitään, Mikin porukka on vetänyt sitä linjakkaasti läpi koko ohjelman. Vaikka formaatissa sanotaankin, että "unohda kaikki, mitä tiedät kuorolaulusta" kyllä joitain ominaisuuksia siitä pitäisi olla mukana (yhdessä heilumisen lisäksi)
Mikin kuoro soi upeasti ja kappalevalinnat ovat monipuolisia.
Espoo finaaliin! - esbo
Jäätelötyttö kirjoitti:
Jos kuorolaulua mietitään, Mikin porukka on vetänyt sitä linjakkaasti läpi koko ohjelman. Vaikka formaatissa sanotaankin, että "unohda kaikki, mitä tiedät kuorolaulusta" kyllä joitain ominaisuuksia siitä pitäisi olla mukana (yhdessä heilumisen lisäksi)
Mikin kuoro soi upeasti ja kappalevalinnat ovat monipuolisia.
Espoo finaaliin!että Mikin kuoro on paras, millä selität sen että ovat melkein aina olleet pudotusuhan alla?
Milloin katsojat ymmärtävät sen ettei yksin laulu, ei yksin stemmat, ei yksin kuoro, ei yksin koreografiat, ei yksin tunnelma, ei yksin puvustus...vaan KAIKKI YHDESSÄ tekevät kuorosodasta kuorosodan!!!
Mikin porukka on musiikillisesti lahjakas mutta kannattaisi kiinnittää huomiota liikkumiseen. Viimeksi jotkut naiset lavalla olivat erittäin kyllästyneen näköiset, ei kiva!!
Marionin porukan kannattaisi keskittyä fiilikseen, laulaahan he osaavat myös. Tässä loistava esimerkki miten porukka voi olla hyvä ja huono yhtä aikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184211Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5012345Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421861- 761484
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91234- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681